Oglaševanje Google Ads (Adwords)

Google Ads ali v preteklosti znan tudi kot Google AdWords je ena najbolj učinkovitih in priljubljenih oblik spletnega oglaševanja, saj nagovarja uporabnike, ki v specifičnem trenutku na Google iskalniku aktivno iščejo določene izdelke ali storitve. Ko uporabnik v iskalnik vpiše ključno besedo, ki jo pred tem določi oglaševalec, se mu prikaže oglas.

Oglaševanje Google Ads (Adwords)

Preko Google Ads lahko poleg oglaševanja na Google iskalniku oglašujemo med drugim tudi z uporabo slikovnih oglasov, ki se prikazujejo na najrazličnejših mestih po spletu, z uporabo videoposnetkov na Youtubu, z e-poštnimi oglasi na Gmailu itd. Skupno, če odštejemo oglase na Google iskalniku, lahko z ostalimi načini oglaševanja na Google Ads dosežemo okoli 90 % internetnih uporabnikov po svetu preko Youtuba, Gmaila ter več milijonov spletnih mest po spletu.

Google Ads Search - Oglaševanje na Google iskalniku

Search oglaševanje je glavni način oglaševanja preko Google Ads. Oglasi postavljeni tukaj se bodo prikazovali na Google iskalniku, ko uporabniki iščejo ključne besede, na katere povežemo oglas. Ta način oglaševanja je zelo efektiven, saj je tukaj uporabnik po večini v zadnji fazi nakupa. To pomeni, da se je ta že odločil, da bo kupil nek izdelek ali storitev. Uporabnik z iskanjem preko Google iskalnika v tej fazi nakupa pregleduje in primerja ponudbe, zato je pomembno, da se vaša ponudba pojavi kar se da visoko med iskalnimi rezultati. Če se za iskano ključno besedo vaše spletno mesto pojavi na drugi strani Google rezultatov ali še slabše, potem je zelo majhna verjetnost, da bo uporabnik sploh videl vašo ponudbo, četudi bi mu bila ta morebiti zelo všeč. Prav tako v primeru, da se vaše spletno mesto pojavi na spodnji polovici prve strani Google iskalnika, je verjetnost za klik veliko manjša kot pri rezultatih na vrhu. Z uporabo Google Ads pa se vaše spletno mesto pojavlja prav na vrhu med prvimi tremi rezultati.

Zakaj oglaševati na Google Ads Search?

  • Doseg
    Internet uporablja že preko 80 odstotkov prebivalcev Slovenije, več kot 97,5 odstotkov od teh pa uporablja Google iskalnik. Doseg uporabnikov je tako že sedaj zelo velik, število uporabnikov pa se sproti še dodatno povečuje.
  • Relevantnost
    Oglasi se prikazujejo tistim uporabnikom, ki v določenem trenutku iščejo vaš proizvod ali storitev. Poleg zelo natančno nastavljivih pogojev, na katere iskalne nize naj se oglasi prikazujejo, lahko dodatno omejimo prikazovanje oglasov tudi glede na druge faktorje. Z oglasi se lahko osredotočite zgolj na za vas pomembne geografske lokacije, starostne skupine uporabnikov, spol uporabnikov, zanimanja uporabnikov, itd …
  • Donos
    Plačilo na klik – plačate torej samo takrat, ko potencialna stranka klikne na vaš oglas, s tem obišče vašo spletno stran ali pa vas pokliče. V primeru, da se oglas samo prikaže, uporabnik pa ne klikne nanj, se prikaz oglasa ne računa nič. Velikost zakupa pa si tudi izberete sami.
  • Rezultati
    Podjetja lahko tako z našo pomočjo in z uporabo Google Ads prodajo na spletni trgovini povečajo celo za več kot 200 odstotkov.
  • Cilj: prodaja
    Glavni cilj naših oglaševalskih kampanj je povečanje prodaje proizvodov/storitev naših strank, kar storimo tako, da nove obiskovalce pritegnemo k obisku vaše spletne strani s postavitvijo privlačnega oglasa.
  • Analitika
    Dosledno in natančno spremljamo in merimo, kaj se dogaja z oglaševalskimi kampanjami. S sprotnim pregledovanjem kampanj lahko naredimo popravke, ki pripomorejo k boljšim rezultatom kampanje.

Google Ads Display - Oglaševanje s slikovnimi oglasi

Google Display slikovni oglasi se uporabnikom prikazujejo po več milijonov spletnih mest po internetu. Pri tem načinu oglaševanja primarno ciljamo uporabnike glede na njihova zanimanja, ki so pridobljena glede na njegovo zgodovino iskanja po spletu. Dodatno lahko nato ciljno skupino še naprej razdelimo, glede na informacije kot so lokacija uporabnika, spol, starost, itd … Na ta način lahko oglase prikazujemo uporabnikom, ki na splošno kažejo zanimanje za vaš izdelek ali storitev, vendar izdelka aktivnona Google iskalniku tisti trenutek še ne iščejo. Slikovni oglas se bo prav tako kot pri Google Search oglasih prikazoval brez stroškov, dokler uporabnik ne klikne na oglas. Display oglasi so zelo dobri za prepoznavnost blagovne znamke, saj se oglasi na tak način prikazujejo več kot na Google iskalniku, uporabniki pa še niso v zadnji fazi nakupa. Ko se bo uporabnik končno odločil za nakup izdelka ali storitve, za katere se je zanimal, se bo tako spomnil na vašo blagovno znamko preko oglasov in tako prišel na vašo spletno stran.

Display oglasi so tudi zelo uporabni za prikaz uporabnikom, ki so bili na vaši spletni strani, vendar nakupa niso opravili, saj je velika možnost, da uporabnik sploh še ni nikjer kupil izdelka ali storitve, za katero se je zanimal. Ta ima še vedno zanimanje, tako ga lahko z Google Display oglasi spomnimo na nakup izdelka ali storitve, medtem ko brska po spletu.

Zakaj oglaševati na Google Ads Display?

  • Doseg
    Google Display oglasi se prikazujejo na več milijonov spletnih mest po internetu, Youtubu, Gmailu, itd … Dosežemo lahko okoli 90 % internetnih uporabnikov po svetu.
  • Relevantnost
    Oglasi se prikazujejo tistim uporabnikom, ki izkazujejo zanimanje za naš izdelek oziroma storitev. Prikazovanje oglasov lahko omejimo tudi na faktorje kot geografska lokacija, starostna skupina uporabnikov, spol uporabnikov, spletne strani na katerih se oglas lahko prikazuje, itd…
  • Donos
    Plačilo na klik – plačate samo takrat, ko uporabnik klikne na vaš oglas. V primeru, da se oglas samo prikaže uporabnik pa ne klikne nanj se prikaz oglasa ne računa nič. Velikost zakupa pa si izberete sami.
  • Rezultati
    S tem ko se Display oglas z vašim logotipom večkrat prikazuje velikemu številu uporabnikov, kateri se zanimajo za vaš izdelek / storitev se vam zelo izboljša razpoznavnost vaše blagovne znamke.
  • Cilj: razpoznavnost
    Glavni cilj Display kampanj je povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Tako uporabnik pomisli na vaše izdelke / storitve, ko ima namen nakupovati.
  • Analitika
    Dosledno in natančno spremljamo in merimo, kaj se dogaja z oglaševalskimi kampanjami. S sprotnim pregledovanjem kampanj lahko naredimo popravke kateri pripomorejo k boljšim rezultatom kampanje.

Google Ads - Youtube oglaševanje

Youtube oglaševanje se lahko po dosegu meri z oglaševanjem na televiziji, obenem pa ima v primerjavi z njim veliko več nadzora nad porabo sredstev in zelo natančno določeno ciljno občinstvo med uporabniki.

Na naslednji povezavi si lahko preberete dodatne informacije o Youtube oglaševanju.

Youtube oglaševanje

Google Discovery Ads - Oglaševalske akcije za odkrivanje

Z oglaševalskimi akcijami za odkrivanje lahko dosežete do 3 milijarde strank v Googlovih virih. Ta tip oglasov je po izgledu zelo podoben Google Display oglasom, glavna razlika pa je, da ta vrsta oglaševalske akcije cilja uporabnike, ki so pripravljeni odkriti vašo blagovno znamko in biti v interakciji z njo. Ta vrsta oglasov se uporabnikom prikazuje na na YouTubovi domači strani, v virih Naslednji videoposnetek, storitvi Odkrivanje ter na zavihkih “Promocije” in “Družabno” v Gmailu.

Postopek oglaševanja Google Ads

Uspešnost Google Ads kampanj je odvisna od veliko različnih faktorjev, najbolj pomemben pa je privlačen oglas, ki je vsebinsko povezan z vsebino na spletni strani. Pri Search oglasih za izračun pozicije oglasa Google uporablja veliko faktorjev, ki sestavljajo oceno kakovosti oziroma Quality score. Za oceno kakovosti je zelo pomembno, da se vsebina iskalnega niza, oglasa ter spletne strani povezujejo, da je oglas obogaten z veliko dodatkov oglasa (telefonska številka, lokacija,…), da so pravilno postavljene cene na klik (maximum CPC), itd… Pri Display oglasih pa je toliko bolj pomembno, da je sam izgled slikovnega oglasa privlačen za uporabnika, tukaj pomaga, če je oglas animiran, saj lahko tako uporabniku povemo več informacij. A naj vas nikar ne skrbi – tovrstne in ostale podrobnosti vodenja Google Ads kampanj prepustite nam.

Google Ads kampanja

1. Analiza stanja
Preučimo panogo, trende iskanja, možne ključne besede, možne ciljne skupine uporabnikov, konkurenco in možne umestitve.

2. Priprava strategije
Izbor ciljne publike in ključnih besed, pisanje / izdelava prvih oglasov ter prilagajanje pristajalnih strani.

3. Stalna optimizacija
Oglaševanje na Google Ads zahteva nenehno spremljanje in prilagajanje razmeram.

4. Analitika
S pomočjo analitičnih orodij naša ekipa pazljivo spremlja vsako kampanjo in tako skrbi za njeno donosnost.

Zakaj oglaševati z nami?

Vodenje kampanj na omrežju Google Ads predstavlja zanimiv paradoks, saj je po eni strani zelo enostavno postaviti kampanje, po drugi strani pa je v bolj konkurenčnih panogah (in na trgih) težko doseči dobre pozicije in sprejemljive cene.

Google AllStar tekmovanje

Google partner značka
V Spletni agenciji Ideaz smo na področju Google Ads tekom let s številnimi kampanjami na najzahtevnejših trgih (kot so ZDA, Nemčija in Avstralija) nabrali ogromno izkušenj.

Med svoje stranke na področju Google Ads oglaševanja štejemo največje spletne trgovine in hitro rastoče start-upe, pa tudi manjša storitvena in proizvodna podjetja.

Smo Googlov partner s certifikatom, prejeli pa smo tudi prestižno nagrado Google All Stars za najuspešnejšo Google AdWords agencijo v Sloveniji, ki nas je popeljala na sedež Googla v Kaliforniji.