Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino. 

 

 

Facebook trgovina
  • Gre za “mobile first” izkušnjo, kjer ponudniki preprosto ustvarijo svojo spletno trgovino znotraj Facebooka in Instagrama – brezplačno in enostavno Trgovina ponudnikom omogoča, da izberejo, katere produkte želijo predstaviti trgu pri tem pa lahko uporabljajo tudi različne pisave in barve po okusu, da svojo blagovno znamko kar se da približajo končnemu kupcu. Prav tako pri Facebooku zagotavljajo, da se bodo ponudniki s svojimi kupci lahko povezavi preko aplikacije WhatsApp, znotraj Facebook Messengerja in Instagram sporočil.
  • Mark Zuckerberg (CEO) je sporočil tudi, da se Facebook za pomoč malim podjetnikom pri odprtju Facebook trgovin dogovarja s ponudniki kot so Shopify, BigCommerce, WooCommerce, CedCommerce … Slednji namreč ponujajo orodja za pomoč pri ustanavljanju, vodenju in rasti spletnih trgovin.

SPOZNAJTE FACEBOOK TRGOVINO

KAKO DELUJE?

  • Podjetja v svojem Facebook katalogu izberejo produkte, ki jih želijo predstaviti, nato pa oblikujejo svojo Facebook trgovino – videz trgovine prilagodijo z naslovno fotografijo in uporabo barv blagovne znamke. Ne glede na velikost podjetja, lahko slednje svojo digitalno prisotnost okrepi s Facebook trgovino.
  • Potrošniki (Facebook uporabniki) Facebook trgovino najdejo na Facebook strani podjetja, Instagram profilu, v zgodbah ali prek oglasov. Ko odprejo trgovino, lahko brskajo po celotni zbirki produktov, jih shranjujejo ali naročijo.
  • V Facebook trgovini boste uporabniki lahko podjetje z svojimi vprašanji kontaktirali preko aplikacije WhatsApp, Facebook oziroma Instagram sporočil. V prihodnosti pa pri Facebooku načrtujejo, da boste znotraj omenjenih WhatssApp, Facebook in Instagram sporočil lahko tudi zaključili nakup.

Facebook trgovina je dostopna tudi v Sloveniji. V zasebno sporočilo boste prejeli sporočilo z navodili vzpostavitve, ki bo izgledalo nekako takole:

 

Instagram Reels

Instagram novosti pri kreiranju Reelov

Instagram je pred kratkim napovedal številne nove posodobitve za Reel videe, ki naj bi ustvarjalcem pomagale izkoristiti najnovejše trende in tako povečati vključenost gledalcev ter ustvariti skupnost okoli svoje vsebine. Če želiš kar najbolje izkoristiti svoje vsebine na Ig, beri naprej. 😉

Kako uspeti na Instagramu v letu 2023?

Kako uspeti na Instagramu v letu 2023?

Instagram se nenehno razvija, kar pomeni, da se mora razvijati tudi vaša strategija. Vam Reelsi predstavljajo stres? Si želite preizkusiti Instagram Collabs? Niste prepričani, kaj storiti s pripenjanjem fotografij na vrh časovnice? Niste edini. Namesto, da poskušate preizkusiti vse naenkrat, vam priporočamo bolj postopni pristop k vaši Instagram strategiji – spodaj razčlenjujemo našo formulo. 3 […]

Napotki za LinkedIn objave v 2023

Napotki za LinkedIn objave v 2023

LinkedIn še vedno predstavlja pomembno digitalno platformo, ki je predvsem usmerjena v B2B. A s pravilno rabo in kakovostnimi vsebinami lahko pripomore k splošni prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Tukaj je nekaj nasvetov za pomoč.