fbpx

Blog

Preberite nekaj o spletnem oglaševanju, družbenih omrežjih, optimizaciji spletnih strani ter WordPress trikih.

Koliko časa potrebujemo, da opazimo prve rezultate SEO optimizacije?

Vsi si želimo videti rezultate svojega truda in dela kar se da hitro, sicer nam pade motivacija in zagnanost za delo. Pri SEO optimizaciji žal ne gre čez noč. Prve opaznejše rezultate lahko pričakujemo v roku 6 – 12 mesecev, delo pa se pravzaprav nikdar ne konča. SEO je naložba, ki zahteva stalno pozornost, da […]

Kaj Google kaznuje?

Googlove kazni se razlikujejo od spletnega mesta do spletnega mesta ter tudi od resnosti posamezne kršitve.

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

6 vrst oglaševanja na spletu

Oglaševanje se je vse od svojih prvih zametkov močno razvilo. Če smo oglase sprva videvali le v časopisih, se je danes panoga tako razvila, da nas oglasi targetirajo praktično na vsakem koraku, naj si bo to na cesti, v trgovini ali na spletu. Tokrat bomo povzeli sedem najbolj pogostih vrst oglasov, ki vas bodo pričakali […]

Kako pričneš sodelovanje s pravo digitalno agencijo?

Izbira prave digitalne agencije je lahko težka. Ali sploh potrebujem digitalno agencijo, katera mi nudi več, celostni pristop in dejansko pripomore k moji rasti ter uspehom? Pri tem je sicer vsakokor koristno, da imaš tudi kot naročnik že jasno razdelane cilje, želje, osnovna izhodišča za pogovore z agencijami ter kasneje tudi pripravljene odgovore, ki bodo agencijam pomagale pripraviti predlog sodelovanja in digitalno marketinško strategijo.

Slabosti plačljivih tem za WordPress

Predstavljajte si naslednjo situacijo. Imate temo, ki je bila ustvarjena še v času, ko je bilo imeti odzivno zasnovo strani bonus in ne nuja, hkrati pa je njen videz starinski in ne ustreza več modernim smernicam. Ali alternativno, nimate spletne strani ali trgovine in bi radi svoje podjetje predstavili na spletu oz. povečali prodajo s pomočjo spletne prodaje.

Kaj so Core Web Vitals in zakaj so pomembni za lastnike strani ali spletnih trgovin?

Core Web Vitals oz. Osnovni podatki za splet je podnabor Web Vitals in se osredotoča na tri najbolj pomembne metrike za uporabniško izkušnjo.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

9 ključnih marketinških izrazov

9 ključnih marketinških izrazov

Poslovanje v letu 2022 in digitalni dobi, ki smo ji priča danes, od podjetnika dobesedno zahteva, da ima vgrajeno tudi digitalno platformo. Res pa je, da večina voditeljev podjetij še vedno ne razume dobro digitalnega kot izjemno pomembnega dejavnika in njegovega vpliva na poslovanje.  Zato vam tokrat predstavljamo seznam marketinških in digitalnih terminov, pojasnil in […]

SEO optimizacija spletnih strani

Organske ključne besede – SEO ZA ZAČETNIKE

Ne glede na to ali ste digitalni strokovnjak, ki pomaga drugim podjetjem pri doseganju svojih marketinških ciljev in razvijanjem spletne prisotnosti ali pa lastnik spletnega mesta za svojo spletno trgovino, ki skuša povečati promocijo svoje znamke, pomembnosti optimizacije spletnih strani in iskalnega procesa (SEO) se ni mogoče ogniti.  SEO optimizacija je ključnega pomena za večjo […]