Blog

Preberite nekaj o spletnem oglaševanju, družbenih omrežjih, optimizaciji spletnih strani ter WordPress trikih.

Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Če dokaj redno spremljate Ads Manager, ste mogoče že opazili, da je Meta ponovno spremenila izbiro ciljev, ko želite ustvariti novo oglaševalsko kampanjo. Zaenkrat gre za testno verzijo, ki pa naj bi ugledala luč sveta med septembrom in oktobrom 2022.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

Kontaktni obrazci za WordPress

Kako narediti in objaviti spletno stran?

Izdelava in objava nove spletne strani je lahko za začetnike zelo izčrpavajoča. Poskrbeti morate za vsebino, dizajn in funkcionalnost v enem. Poleg tega pa se morate tudi prepričati, da je spletna stran optimizirana za iskalnike, da jo bodo vaše stranke lahko našle. Tudi najbolj izkušeni posamezniki se včasih težko odločijo kje začeti.

Kaj je Tik Tok?

Vse do avgusta 2018 je bila aplikacija Musical.ly izjemno popularna forma za deljenje kratkih videoposnetkov (do 15 sekund) z več kot 100 milijoni uporabnikov. Aplikacija je uporabnikom omogočala številne možnosti glasbenih ali govornih podlag, s katerimi so lahko snemali smešne in zabavne posnetke ali tudi vsem zelo priljubljene “lip sync” posnetke. Avgusta 2018 je aplikacijo […]

Koliko časa potrebujemo, da opazimo prve rezultate SEO optimizacije?

Vsi si želimo videti rezultate svojega truda in dela kar se da hitro, sicer nam pade motivacija in zagnanost za delo. Pri SEO optimizaciji žal ne gre čez noč. Prve opaznejše rezultate lahko pričakujemo v roku 6 – 12 mesecev, delo pa se pravzaprav nikdar ne konča. SEO je naložba, ki zahteva stalno pozornost, da […]

Kaj Google kaznuje?

Googlove kazni se razlikujejo od spletnega mesta do spletnega mesta ter tudi od resnosti posamezne kršitve.

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

6 vrst oglaševanja na spletu

Oglaševanje se je vse od svojih prvih zametkov močno razvilo. Če smo oglase sprva videvali le v časopisih, se je danes panoga tako razvila, da nas oglasi targetirajo praktično na vsakem koraku, naj si bo to na cesti, v trgovini ali na spletu. Tokrat bomo povzeli sedem najbolj pogostih vrst oglasov, ki vas bodo pričakali […]

Kako pričneš sodelovanje s pravo digitalno agencijo?

Izbira prave digitalne agencije je lahko težka. Ali sploh potrebujem digitalno agencijo, katera mi nudi več, celostni pristop in dejansko pripomore k moji rasti ter uspehom? Pri tem je sicer vsakokor koristno, da imaš tudi kot naročnik že jasno razdelane cilje, želje, osnovna izhodišča za pogovore z agencijami ter kasneje tudi pripravljene odgovore, ki bodo agencijam pomagale pripraviti predlog sodelovanja in digitalno marketinško strategijo.

Slabosti plačljivih tem za WordPress

Predstavljajte si naslednjo situacijo. Imate temo, ki je bila ustvarjena še v času, ko je bilo imeti odzivno zasnovo strani bonus in ne nuja, hkrati pa je njen videz starinski in ne ustreza več modernim smernicam. Ali alternativno, nimate spletne strani ali trgovine in bi radi svoje podjetje predstavili na spletu oz. povečali prodajo s pomočjo spletne prodaje.