Instagram Threads – vse, kar morate vedeti

Vroča beseda zadnjega meseca je zagotovo Instagram Threads, novo družbeno omrežje, ki ga podpira Meta in bi mogoče celo lahko postalo novo “vroče” družbeno omrežje, ki ga boste morali uporabljati, da ostanete v koraku s svojimi strankami.

KAJ JE INSTAGRAM THREADS:

Instagram Threads je nova aplikacija, ki jo je ustvarila ekipa Instagrama, za katerim stoji Meta, ki ima v lasti tudi Facebook, Whatssap, … V Threads se prijavite z uporabo svojega Instagram računa.

Na Instagram Threads, ki naj bi bil podoben Twitterju, boste lahko delili predvsem besedilne zapise, ki vsebujejo do 500 znakov. Ustvarjalci pa dodajajo, da bo možno deliti tudi fotografije, povezave in videoposnetke do 5 minut dolžine. Smisel aplikacije je torej besedilno povezovanje in izražanje uporabnikov.

Na Threads boste lahko sledili uporabnikom, ki jim sledite tudi na Instagramu, ali pa poiščete osebe, ki jih zanimajo iste stvari kot vas.

INSTAGRAM THREADS ČASOVNICA

Instagram Threads je trenutno na voljo v več kot 100 državah sveta, v EU pa zaradi regulacije še ni dostopen.

👉 Na domači strani aplikacije so prikazane vse objave oseb, ki jim sledite, vmes pa je tudi nekaj objav profilov, ki jih predlaga aplikacija (enako kot na primer For You page na Twitterju).

👉 Stran “search” vam aplikacije prikaže priporočene račune in omogoča iskanje računov.

👉 Na voljo vam je gumb “compose”, kjer lahko pripravite objavo (podobno kot na Instagramu).

👉 Na ikonu srca lahko pregledujete vaša obvestila.

👉 Na strani “profile”, se lahko povežete do vašega Instagram računa ter poigravate z različnimi nastavitvami aplikacije.

V aplikaciji lahko nadzorujete, kdo vas omenja ali vam odgovarja. Podobno kot na Instagramu lahko dodate skrite besede, s katerimi filtrirate odgovore na vaše niti, ki vsebujejo določene besede. Izbrani profil lahko prenehate slediti, ga blokirate, omejite ali prijavite. Vsi profili, ki ste jih blokirali na Instagramu, bodo samodejno blokirani tudi v Threads.

KAJ PRAVI INSTAGRAM

Pogljte, kaj o novi aplikaciji pravi vodja Instagrama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Mosseri (@mosseri)

THREADS DOMA

Aplikacija v Sloveniji zaenkrat še ni na voljo. Časnik Guardin poroča, da je problematična evropska zakonodaja, in sicer akt o digitalnih trgih, ki vsebuje določbe o izmenjavi podatkov uporabnikov na različnih platformah.

Ko bo aplikacja na voljo, vas obvestimo in poučimo o njeni uporabi.😉

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in ​​tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati.  V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.

Napotki za LinkedIn objave v 2023

Napotki za LinkedIn objave v 2023

LinkedIn še vedno predstavlja pomembno digitalno platformo, ki je predvsem usmerjena v B2B. A s pravilno rabo in kakovostnimi vsebinami lahko pripomore k splošni prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Tukaj je nekaj nasvetov za pomoč.

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.