Osnove uporabe Instagrama

Instagram je postal nepogrešljivo marketinško orodje. Z več kot milijardo uporabnikov, je ogromen bazen potencialnih kupcev. Ne glede na to ali ste veliko podjetje ali pa le posameznik, ki bi rad svoj popoldanski hobi spremenil v donosen posel, je odprtje Instagram računa korak v pravo smer. Mnogi Instagram dojemajo kot nekaj, kar lahko opravljate mimogrede, vendar temu večinoma ni tako. Za uspešnimi profili stoji ogromno znanja o sami platformi, saj je med poplavo profilov, fotografij, videoposnetkov, algoritmov in skoraj tedenskih novosti zapleteno navigirati.

Osnove uporabe Instagrama

Prvi Instagram koraki

Predno profil sploh ustvarite, razmislite, kdo je vaša idealna stranka, koga bo vaš Instagram profil nagovarjal, kakšne želje ali težave ima vaša idealna stranka, s čim se ukvarja v prostem času, katerim vrednotam sledi … Šele ko si zamislite svojo idealno stranko, je smiselno začeti ustvarjati Instagram profil.

Ko imate v mislih idealno stranko, preglejte, kakšnim profilom taka oseba že sledi. Ko boste pregledali nekaj idealnih strank, boste hitro ugotovili, kako najbolje predstaviti vaš posel idealnim strankam. Razmislite, kakšno časovnico bi radi ustvarili, kako bi predstavili svoj posel, kako se lahko povežete z drugimi profili. Poskusite biti izvirni, samo lepe fotografije niso dovolj za doseganje velike baze aktivnih sledilcev

Ustvarite profil

FOTOGRAFIJA PROFILA naj predstavlja vas ali vaš posel. Če ste majhno podjetje, z lepo oblikovanim logom, lahko slednjega uporabite kot prikazno fotografijo. Če ste posameznik, ki bo na Instagramu delil trenutke svojega življenja, uporabite svojo portretno fotografijo.

O MENI ali INSTAGRAM BIO: Svojo blagovno znamko ali produkt želite predstaviti v najlepši možni luči. Da pridobite nove aktivne sledilce pa niso dovolj samo lepe fotografije in dodelani opisi, pomembno je, da si pridobite njihovo zaupanje in tu pride v igro dodelan opis ali BIO. Vsak posameznik, ki na novo obišče vaš profil, bo na njem preživel le nekaj sekund, v tem času pa bo tudi sklenil, ali se mu zdi vredno slediti vašemu profilu. Instagram BIO je ena prvih stvari, ki ujamejo posameznikovo oko, tudi če je vaša časovnica na izgled krasna, bo posameznik hitro preveril, kaj ste zapisali v svoj opis (bio) in se nato odločil, ali vam je vredno slediti.

V BIO zapišemo kratek opis sebe oziroma podjetja. Na privlačen način zapišemo povzetek našega podjetja – kaj prodajate in kaj vaše podjetje počne. Dodamo lahko kontaktne podatke in povezavo do naše spletne strani. Za prepričljivo predstavitev imate na voljo 150 znakov v polju za opis, 1 povezavo (link do spletne strani) in 30 znakov v uporabniškem imenu. Dodate lahko tudi ključnike (ang. Hashtags).

Instagram časovnica

Sedaj, ko imate izbrano profilno fotografijo in odličen opis, je čas, da začnete objavljati. Odločate se lahko med fotografijami ali video posnetkom.

Fotografije so lahko različnih velikosti – ležeče, pokončne, kvadratne
Video je prav tako lahko različnih velikosti, dolg pa je lahko največ 60 sekund.
Naenkrat lahko objavite tudi več fotografij hkrati (carousel) – 10 fotografij.

Da bo izgled vaše časovnice čim bolj barvno skladen, lahko uporabite katero izmed mnogih aplikacij, ki vam omogočajo predogled časovnice – Later, Planoly, Preview … Na mobilnih napravah se odlično odreže Feedr, ki je tudi brezplačen.

Svetujemo tudi uporabo programov, ki vam omogočajo vnaprejšnje objavljanje oziroma schedule posts. Svoje Instagram objave lahko vnaprej brezplačno urejate kar na Facebooku – Creatorstudio.

Instagram zgodbe

Instagram zgodbe so uporabnikom na voljo 24 ur, nato jih lahko shranite na vidno mesto na svojem profilu (highlights). Zgodbe si dnevno ogleda več sto milijonov uporabnikov, zato je smiselno, da jih objavljate tudi sami.

Tu lahko prav tako delite fotografije in videoposnetke, ki jih lahko opremite z napisi, filtri, lokacijo, hashtagi, anketami, gifi, vprašalniki … ustvarjalnih možnosti je neskončno, zato svetujemo, da se potopite v svet Instagram zgodb.

Instagram vam omogoča tudi možnost, da v živo prenašate dogajanje svojim sledilcem. Pametno je, da predno začnete video prenašati v živo, datum in uro delite s svojimi sledilci že kakšno objavo prej. Vsakič, ko je javite v živo, vaši sledilci prejmejo obvestilo, v zgodbah pa se znajdete na prvem mestu. To opcijo lahko uporabite na ogromno načinov; recimo, ko odgovarjate na vprašanja vaših sledilcev, ko želite s sledilci deliti zanimive informacije, ko bi radi predstavili nov izdelek …

Objavi na Instagram

Pri Instagramu velja, da morate biti na platformi prisotni kar se da veliko. Svetujemo, da na časovnico objavljate vsaj enkrat dnevno – tu pridejo prav vnaprej pripravljene objave, saj vam lahko vsakodnevno objavljanje vzame kar precej časa. Vedno dodajte tudi lokacijo.

Poskrbite da bodo vaše fotografije privlačne, besedilo pa zanimivo, lahko tudi poučno. Tu pride prav poznavanje vaše idealne stranke, kaj bi želela videti in prebrati? Kaj bi ji prišlo prav? Kako ji lahko olajšate oziroma polepšate življenje?

Uporabljajte #ključnike! Če ste javna oziroma znana oseba, potem boste sledilce pridobili že s svojim imenom (taki primeri so recimo zvezdniki, športniki, televizijske zvezde, skratka ljudje, ki ne potrebujejo dodatne prestavitve). Ker prebirate tale vodič, sklepamo, da niste med njimi, zato vam lahko pri vzpostavljanju baze sledilce pridejo prav ključniki, ki omogočajo, da vašo objavo vidi večje število ljudi.

Pri posamezni objavi jih lahko uporabite največ 30. Že uveljavljeni profili uporabljajo 7 – 10 hashtagov. Kot začetniku vam svetujemo uporabo vseh 30 – pomislite, če imate na voljo 30 možnosti, da zadenete Jackpot, jih boste izkoristili le 10? Razmislite pod katerimi ključnimi besedami, bi vaša idealna stranka iskala določen produkt in jih uporabite.

Primer: Če se ukvarjate s pridelavo piva, lahko pod svojimi fotografijami uporabite ključnike kot so: #beer #ipa #ale #pivovarna #craftbeer #breewingbeer #ilovebeers #craftbeerculture #beertime …

Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev. Puščajte pristne komentarje na drugih profilih, všečkajte fotografije in redno objavljajte na svojem. Vzemite Instagram kot igro v kateri morate sodelovati, če želite zmagati.

Osnove uporabe Instagrama

Osnove uporabe Instagrama

Instagram je postal nepogrešljivo marketinško orodje. Z več kot milijardo uporabnikov, je ogromen bazen potencialnih kupcev. Ne glede na to ali ste veliko podjetje ali pa le posameznik, ki bi rad svoj popoldanski hobi spremenil v donosen posel, je odprtje Instagram računa korak v pravo smer.

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

Instagram in Instagram story napotki 2019

Instagram in Instagram story napotki 2019

Zvečer na kavču: ogled lepih fotografij, inspiracije, odklop in sprostitev – vse to zmore Instagram. V bistvu nas popelje v drugi svet. V tem prispevku si lahko preberete nekaj pomembnih napotkov s katerimi si lahko povečate število sledilcev na Instagramu.