Google ukinja svoje socialno omrežje Google+?

Morda ste že slišali novice o tem, da od aprila dalje Google+ ne bo več dostopen za navadne uporabnike. To je tisti Google+, za katerega se je, ko je izšel govorilo, da bo izpodrinil in v pozabo poslal Facebook, MSN Messenger, IRC …

Google ukinja svoje socialno omrežje Google+?

Razlog za ukinitev

Verjetno se sprašujete, čemu so se tako odločili. Najprej naj razjasnimo, da bo socialno omrežje Google+ delno odprto tudi po aprilu 2019 in sicer samo za poslovne uporabnike (podjetja). Za navadne uporabnike pa ga bodo zaprli zaradi več razlogov.
Kot prvi razlog navajajo (ne)priljubljenost njihovega socialnega omrežja. Seveda ni skrivnost, da mnogi nikoli niti niso slišali, da Google ima svoje socialno omrežje.
Drugi razlog, ki se navezuje na prvega, naj bi bil čas, ki ga uporabniki preživijo na njihovem omrežju. Ta naj bi bil porazen. Kar 90 odstotkov uporabnikov na socialnem omrežju Google+ ostane manj kot 5 sekund.
Kot tretji razlog pa se navajajo varnostne pomanjkljivosti v njihovem sistemu.

Varnostne luknje

V zadnjih nekaj mesecih naj bi Google kar dvakrat odkril pomanjkljivosti v zaščiti osebnih podatkov uporabnikov socialnega omrežja Google+. Odkrito je bilo, da je imel Google+ veliko varnostno luknjo, s pomočjo katere so se lahko aplikacije, ki niso povezane z Googlom, dokopale do osebnih podatkov (ime in priimek, e-poštni naslov, zaposlitev, poklic, starost …) uporabnikov omrežja, tudi do podatkov tistih uporabnikov, ki so imeli izbrano nastavitev, da svojih osebnih podatkov ne želijo deliti z javnostjo.
Kot navajajo v Googlu, naj bi bilo prizadeto več kot 500.000 računov, do osebnih podatkov njihovih uporabnikov pa naj bi dostopalo skoraj 440 aplikacij.

Izvažanje podatkov (ustvarjanje varnostne kopije)

Ker se bo Google+ kmalu ugasnil, je pomembno, da vse svoje podatke prenesemo s te platforme. Google je na to pomislil in razvil aplikacijo, s pomočjo katere se lahko vse podatke z njihovega socialnega omrežja enostavno ter hitro prenese. Aplikacija se imenuje “Takeout”. Vse, kar morate narediti je, da se vpišete v svoj Google račun in zaženete postopek prenosa svojih datotek.
Lahko se odločite in izberete, katere podatkovne nize boste prenesli in katere ne (Hangouts, +1, Google+). Ko se odločite, katere podatkovne nize potrebujete, izberete vrsto oziroma format datoteke in vse svoje podatke prenesete. Tako boste še vedno imeli dostop do svojih podatkov tudi, ko bo socialno omrežje Google+ ugasnjeno.

Časovni razpored dogodkov omrežja Google+

Iz spodnje časovnice lahko razberete, kako in zakaj je prišlo do ukinitve storitve Google+ ter izveste o najpomembnejših dogodkih, ki jih je to socialno omrežje »doživelo«.

  • Junij 2011 – Google zažene svoje prvo socialno omrežje imenovano Google+.
  • Julij 2011 – Socialno omrežje Google+ doseže mejnik desetih milijonov aktivnih uporabnikov.
  • November 2013 – Google se odloči, da onemogoči komentiranje posnetkov na spletnem portalu YouTube tistim uporabnikom, ki nimajo odprtega Google+ računa. S tem se zamerijo zvestim in dolgoletnim uporabnikom YouTuba.
  • Marec 2015 – Spremeni se poslovodstvo v podjetju Google.
  • April 2015 – Socialno omrežje Google+ ima občutno manj aktivnih uporabnikov.
  • Maj 2015 – Pri podjetju Google se odločijo, da bodo ukinili nekatere izmed funkcij znotraj njihovega socialnega omrežja. Med drugim ukinejo tudi funkcije, kot so Sparks, Ripples in Creative Kit.
  • November 2015 – Socialno omrežje dobi novo, osveženo podobo. Ob istem času tudi dodatno odstranijo še nekatere izmed nepopularnih funkcij socialnega omrežja.
  • 2016 / 2017 – Opaža se nadaljnji upad popularnosti socialnega omrežja Google+.
  • 2018 – Google uradno napove ukinitev svojega socialnega omrežja Google+ za navadne uporabnike po tem, ko odkrijejo varnostne luknje v sistemu njihovega socialnega omrežja.
Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Kako vzpostaviti "Instagram shop"

Kako vzpostaviti “Instagram shop”

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih […]

Napotki za LinkedIn objave v 2023

Napotki za LinkedIn objave v 2023

LinkedIn še vedno predstavlja pomembno digitalno platformo, ki je predvsem usmerjena v B2B. A s pravilno rabo in kakovostnimi vsebinami lahko pripomore k splošni prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Tukaj je nekaj nasvetov za pomoč.