Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin.

Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.



1. IZBERI IME

Popolno ime tvojega YouTube kanala: 

  • Vsebuje ime tvojega podjetja ali osebno ime.
  • Ima besedo ali besedno zvezo, ki ga kategorizira.
  • Je kratko in enostavno.

V kolikor ne veš, kaj bi uporabil, lahko uporabiš svoje ime in priimek, tako kot najuspešnejši ustvarjalci – Peter McKinnon, Michelle Phan in seveda izumitelj sodobnega vloga: Casey Neistat.



2. IZBERI SVOJO NIŠO

Dobro je, da izbereš nišo in se je držiš, seveda lahko kasneje svojo vsebinsko nišo tudi spremeniš. Četudi te določena tema zelo zanima, je težko konstantno deliti na stotine ur zanimive vsebine, slej kot prej lahko naletiš na situacijo, ko ti zmanjka idej ali pa volje. Takrat lahko spremeniš svojo tržno nišo, a bodi pozoren, da to narediš skozi določeno časovno obdobje v katerem prehod deliš s svojimi sledilci.

VPRAŠAJ SE:

  • Pri čem izgubim občutek za čas? So to potovanja, kuhanje, mogoče video vsebine?
  • O čem bi se lahko ure in ure pogovarjal s prijatelji?
  • Kaj v prostem času iščem/gledam/se učim na spletu?



3. OBJAVLJAJ REDNO

“Pot do neuspeha na YouTubu je tlakovana z dobrimi nameni.”

Če želiš, da Youtube postane tvoja služba, ga moraš tudi obravnavati kot službo, kakršna je. To pomeni, da moraš določiti dosleden in realen urnik objavljanja in se ga držati.

Številni novi ustvarjalci načrtujejo en video na teden. V kolikor šele začenjaš, verjetno hodiš tudi v službo, tvoj dan pa je zapolnjen tudi z drugimi obveznostmi. Objavljati enkrat tedensko morda ne bo realen cilj. 

Doslednost je pomembnejša od pogostosti. Če lahko posnameš video le enkrat na dva tedna, je to v redu. Bodi dosleden in vzrtajaj, uspeh ne pride čez noč.



4. V VSAK VIDEO VNESI MANJŠO IZBOLJŠAVO

Preden boš lahko pridobil naročnike in oglede, boš morali objaviti nekaj videoposnetkov.

Priljubljeni YouTuber Ali Abdaal pravi: “Vaš prvi video bo zanič.” 

Namesto, da želiš, da je vsak video vaš najboljši, raje poskusi v vsakem novem videu izboljšati en majhen element. Poskusi novo zaporedje naslovov, dodaj glasbo v ozadju ali preizkusi novo programsko opremo za urejanje.

“Kamen na kamen palača” velja tudi tu, majhne spremembe sčasoma izboljšajo tvoj kanal.



SEO NASVETI

YouTube iskalnik tako kot Google, le da so vsi rezultati iskanja videoposnetki.



5. V NASLOVU UPORABI USTREZNE KLJUČNE BESEDE

V naslovih videoposnetkov uporabi ustrezne ključne besede, saj je YouTube iskalnik tako kot Google, le da so vsi rezultati iskanja videoposnetki.

Ključne besede pomagajo YouTubovemu algoritmu razumeti, o čem govori tvoj videoposnetek, zaradi česar je bolj verjetno, da bo prikazan v stolpcu »sorodno« poleg sorodnih videoposnetkov. To pomeni, da imaš boljše možnosti, da dosežeš nove gledalce.

Ključne besede so lahko preproste, lahko je to ena beseda (»tehnologija«). Priporočamo uporabo besednih zvez, ki dajo tako Youtubu kot tvojim gledalcem boljšo predstavo o temi, recimo “hišna tehnologija”.

Ne pretiravaj – ena ključna beseda v naslovu dovolj. Keep it short.

 

Študije kažejo, da se naslovi videoposnetkov, ki so krajši od 10 besed, najbolje obnesejo v YouTubovih rezultatih iskanja, pri čemer je 81% videoposnetkov z najvišjo uvrstitvijo pod to omejitvijo.

Čeprav je pri naslovu dovoljenih 100 znakov, bo v rezultatih iskanja prikazanih le prvih 60 znakov, zato priporočamo dolžino 60 znakov.

 

6. USTREZNE KLJUČNE BESEDE V VIDEO OPISIH

Ključne besede v opisih so pomembne iz istih razlogov kot navedeno v točki 5. Prvih nekaj vrstic nameni opisu svojega videa z uporabo 1-2 ključnih besed.

7. POVEZAVA DO POMEMBNIH INFORMACIJ

Pri nalaganju videoposnetkov imaš na voljo tudi opisno polje, v katerem lahko gledalcem poveš več o sebi, podjetju, dodaš različne povezave.

Vedno vključi:

  • Video časovni žigi 
  • Povezave do izdelkov, ki si jih omenil.
  • Povezave do tvojih drugih družbenih profilov.
  • Tvoje spletno mesto in/ali določena ciljna stran.
  • Kratek opis o tebi ali tvojem podjetju.
  • Kontaktni podatki.


8. NASTAVITE OZNAKE KANALA

Ključne besede kanala delujejo kot splošne oznake za tvoj kanal in YouTubu povedo, katere so tvoje glavne teme. Naslovi in ​​opisi vsakega izmed videoposnetkov so pomembnejši za tvoj splošni YouTube SEO. Število ključnih besed ni omejeno, omejen si le na 500 znakov, zato uporabi 7 – 10 ključnih besed.

V YouTube Studiu kliknite Nastavitve in nato Kanal.



9. NAREDI SEZNAM PREDVAJANJA

YouTubovi seznami predvajanja ti pomagajo, da se uvrstiš višje v rezultatih iskanja, saj je večja verjetnost, da bodo uporabniki gledali naslednji predlagam videoposnetek, zaradi česar se povečajo tvoji skupni ogledi in čas gledanja – YouTube pa zato misli, da ste precej kul.

Združi videoposnetke po temah, da obdržiš določeno serijo skupaj. Sezname predvajanj urejaš v Youtube Studiu – Vsebina – Seznami predvajanj. Lahko pa tudi pri svoji ikoni zgoraj desno kliknete “Create” in “New playlist.”



10. PREIZKUSI YOUTUBE SHORTS

YouTube Shorts so odličen način promocije tvojega kanala, kar je še posebej pomembno za nove ustvarjalce. 

Gre za kratke videoposnetke, ki so krajši od 15 sekund. Na srečo lahko združite do štiri 15-sekundne segmente v en 60-sekundni kratki video. YouTube vsak video, krajši od 60 sekund, samodejno kategorizira kot kratek oziroma “short”. 

Youtube Shortse lahko prepoznate po rdečem znakcu v spodnjem desnem kotu.

Kratki videoposnetki so predstavljeni tudi v namenskem razdelku kratkih videoposnetkov, kjer jih uporabniki povlečejo navzgor tako kot na TikToku.

P.S: Vzemite 15-sekundni delček iz svojega zadnjega videoposnetka in ga naložite kot kratki video.



YOUTUBE TRIKI IN SVETI

Pripravili smo ti tudi nekaj nasvetov. ;)

11. SNEMAJ VNAPREJ

Kot smo že zapisali, je na Youtubu potrebna dosednost, zato vsebino posnemite teden ali dva pred načrtovano objavo. Tako bo vaš video pripravljen tudi če vas na teden objave kaj preseneti.

 

12. POSTANI SVOJ VIDEO UREDNIK

Tvoja vsebina na YouTubu – torej kaj govoriš, kako to govoriš, kaj je na njej edinstveno itd. – je tisto, kar pritegne ljudi, vendar so kvalitetni in dobri posnetki tisti, zaradi česar jih ljudje gledajo in se vračajo.

Montaža videoposnetka bo od tebe terjala več časa kot dejansko snemanje. Preveri, kaj in kako to počnejo tvoji najljubši ustvarjalci in odkrij svoj stil montaže.



13. NAREDI ČASOVNICO/POGLAVJA POSNETKA

Vsak posnetek lahko razdeliš na poglavja, ki jim dodaš povezave. Tako ljudem omogočiš, da preskakujejo videoposnetek in si zlahka ogledajo le del, ki jih zanima.

Časovne žige lahko dodaš ročno ali pa jih YouTube ustvari samodejno.

Če jih želiš dodati ročno, jih vnesi v opis videoposnetka. Kako?

  • Navedi vsaj 3 časovne žige.
  • Oblikuj jih kot »01:05 *IME*«
  • Kot čas prvega časovnega žiga uporabi 0:00.

Ko shranite opis, boste na videoposnetku videli časovne žige, ki jih je mogoče klikniti.



14. OBLIKUJ PRIVLAČEN COVER PHOTO

Vaša sličica ali cover photo je tisto, kar ljudi resnično pritegne. Na podlagi sličice se bodo obiskovalci v milisekundi odločili, ali je vaš videoposnetek vreden ogleda.

Tvoja sličica mora biti tako dobra, da obiskovalcem sploh ni potrebno prebrati naslova, da bi vedel, o čem govori video.

Nekaj ​​nasvetov za oblikovanje sličic:

  • Uporabi ikone ali logotipe (če je primerno za tvojo temo).
  • Naj bo besedilo minimalno.
  • Dodaj kreativne elemente, da pritegneš poglede, na primer ročno risanje, neonske luči itd. (odvisno od vaše znamke)

15. SPREMLJAJ ANALITIKO

Če želiš iti naprej, se moraš vrniti nazaj … v čas, s pregledovanjem Youtube analitike tvojega kanala. Vsaj enkrat mesečno.

Poišči svojo analitiko v levem stranskem meniju v YouTube Studiu.

Ključne meritve, ki ti pomagajo razumeti, kako uspešen je kanal:

  • Naročniki: Vključno z odjavami.
  • Najboljši videoposnetki: daj občinstvu več tega, kar si želijo.
  • Čas gledanja kanala: ta bi se moral povečevati vsak mesec.  Prilagodi svojo vsebinsko strategijo.
  • Viri prometa: Oglej si, kako te gledalci najdejo, vključno s ključnimi besedami za iskanje.

Poleg tega lahko raziskuješ demografske podatke in še več, vključno s statističnimi podatki o prihodkih od oglasov.

 

16. VIDEOPOSNETKOM DODAJ PODNAPISE

Podnapisi naredijo vašo vsebino dostopno vsakomur. Približno 1 od 5 ljudi ima določeno stopnjo okvare sluha, lahko da ljudje tvoj posnetek gledajo v službi brez slušalk … Podnapisi zagotavljajo, da ne izključiš nobenega svojega potencialnega občinstva.

Za podnapise lahko poskrbiš sam v montaži ali pa na Youtubu vključiš možnost samodejnega prepoznavanja govora. 

 

17. BODI REALEN, PRISTEN IN POŠTEN

Nenazadnje: Bodi direkten in gledalce pozovi k všečkanju, komentiranju in deljejnu tvoje vsebine. :)



Kako uspeti na Instagramu v letu 2023?

Instagram se nenehno razvija, kar pomeni, da se mora razvijati tudi vaša strategija. Vam Reelsi predstavljajo stres? Si želite preizkusiti Instagram Collabs? Niste prepričani, kaj storiti s pripenjanjem fotografij na vrh časovnice? Niste edini. Namesto, da poskušate preizkusiti vse naenkrat, vam priporočamo bolj postopni pristop k vaši Instagram strategiji – spodaj razčlenjujemo našo formulo. 3 […]

9 nasvetov za boljša Instagram besedila

Čeprav so paradni konj Instagrama privlačne fotografije, pa morate poskrbeti tudi za odlične zapise, ki bodo uporabnike spodbudili, da vašo objavo komentirajo, všečkajo in da vam na koncu tudi sledijo. Dobri zapisi dodajo piki na i fotografiji, pritegnejo sledilce in jim pokažejo, da vas zanima tudi njihovo mnenje. Z vami delimo 9 nasvetov, kako izboljšati […]