LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

O LinkedINu čivkajo že vrabci na strehi, zato ga, v kolikor še niste, začnite uporabljati. Gre za nepogrešljivo družbeno omrežje za vse profesionalce in podjetja, ki ponuja priložnosti za povezovanje, gradnjo blagovne znamke in trženje izdelkov ali storitve. Preberite več o ključnih strategijah za LinkedIn poslovni uspeh na tej platformi.

 

 

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

LINKEDIN PROFIL

PROFILNA FOTOGRAFIJA: Uporabite profesionalno fotografijo, ki vam bo pomagala izstopati. V kolikor gre za profil podjetja, lahko uporabite fotografijo logotipa. Če govorimo o osebnem profilu, poskrbite, da boste izgledali primerno vaši panogi. Ne morete zgrešiti z urejeno portretno fotografijo z enobarvnim ozadjem. Ne uporabljajte fotografij z dopusta ;).

LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

 

OPIS: Vaš opis dela naj bo jedrnat, izrazi naj vašo poklicno identiteto. Osredotočite se na svoje dosežke, izkušnje in edinstvene sposobnosti. Uporabite relevantne ključne besede, ki jih iščejo ljudje v vaši panogi.

LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

DELOVNE IZKUŠNJE: Vnesite vse svoje dosedanje delovne izkušnje. Za vsako vnešeno delovno izkušnjo dodajte opis svojih odgovornosti, dosežkov in prispevkov.

IZOBRAŽEVANJE IN CERTIFIKATI: Vnesite svojo izobrazbo, tečaje in certifikate, ki ste jih pridobili, da okrepite svojo strokovnost in zaupanje v vaše sposobnosti.

KLJUČNE BESEDE: Uporabite relevantne ključne besede v različnih delih vašega profila, vključno s povzetkom, delovnimi izkušnjami in veščinami. Tako boste bolj vidni in se hitreje pojavili v rezultatih iskanja.

PRIPOROČILA: Prosite svoje sodelavce, partnerje in stranke, da vam dajo preporočila na LinkedInu. Kvalitetna priporočila lahko povečajo zaupanje v vaše sposobnosti in vplivajo na dojemanje vaše profesionalnosti.

 

MREŽENJE

LinkedIn je odlična platforma za vzpostavljanje povezav z osebami iz iste stroke. Sodelujte v skupinah, ki se nanašajo na vašo panogo, vključite se v pogovore, delite koristne vsebine in povabite strokovnjake, s katerimi želite sodelovati, med svoje prijatelje. Več povezav kot boste ustvarili, večji bo vaš doseg in možnosti za povečanje prepoznavnosti vašega podjetja.

OBJAVLJANJE KAKOVOSTNIH VSEBIN

LinkedIn je odlično orodje za deljenje strokovnih vsebin in gradnjo prepoznavnosti v svoji panogi. Redno objavljajte relevantne in koristne vsebine, ki bodo pritegnile vaše ciljno občinstvo. Lahko gre za članke, blog zapise, infografike ali celo video vsebine.

LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

Primer dobre informativne objave na LinkedInu.

 

  1. ČLANKI IN BLOG ZAPISI: Delite članke, ki jih pišete ali objavite na svojem blogu. Osredotočite se na teme, ki so relevantne za vašo panogo in ponujajo vpoglede, nasvete ali analize, ki koristijo vašim povezavam.
  2. POVZETKI DOGODKOV: Če se udeležite konference/seminarja/spletnega dogodka, lahko delite povzetke ali ključna sporočila, ki ste se jih naučili.
  3. NOVICE IZ PANOGE: Delite novice, ki so pomembne za vašo panogo. To lahko vključuje pomembne trende, nove tehnologije, spremembe zakonodaje ali katerokoli drugo informacijo, ki bi zanimala vaše občinstvo.
  4. VODNIKI IN NASVETI: Delite svoje misli, nasvete in izkušnje o panogi. To lahko vključuje nasvete za razvoj kariere, uspeh pri podjetništvu, vodenje ekipe ali učinkovite prodajne strategije.
  5. INFOGRAFIKE in VIZUALNE VSEBINE: Vizualne vsebine so zelo privlačne in hitro zajamejo pozornost. Delite infografike, grafikone, diagram itd., ki vizualno predstavijo podatke, statistike ali procese, povezane z vašo panogo.
  6. VIDEO VSEBINE: Posnetki so vse bolj priljubljeni na LinkedInu. Delite video posnetke, v katerih predstavljate izkušnje, nasvete ali intervjuje s strokovnjaki v vaši panogi.
  7. KORISTNI VIRI: Delite povezave do pomembnih člankov, e-knjig, spletnih tečajev ali drugih virov, ki so koristni za vašo panogo. S tem boste pokazali, da ste obveščeni in pripravljeni deliti vredne vire s svojo mrežo.
Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

Instagram in Instagram story napotki 2019

Instagram in Instagram story napotki 2023

Zvečer na kavču: ogled lepih fotografij, inspiracije, odklop in sprostitev – vse to zmore Instagram. V bistvu nas popelje v drugi svet. V tem prispevku si lahko preberete nekaj pomembnih napotkov s katerimi si lahko povečate število sledilcev na Instagramu.