Instagram novosti pri kreiranju Reelov

Instagram je pred kratkim napovedal številne nove posodobitve za Reel videe, ki naj bi ustvarjalcem pomagale izkoristiti najnovejše trende in tako povečati vključenost gledalcev ter ustvariti skupnost okoli svoje vsebine.

Če želiš kar najbolje izkoristiti svoje vsebine na Ig, beri naprej. 😉

Instagram Reels

V sklopu vseh novosti je Instagram najprej dodal nov element odkrivanja, ki ustvarjalcem omogoča, da najdejo najnovejše trendovske zvoke in ključnike posebej za reelse.

Po podatkih Instagrama:

“Ustvarjalci konstantno iščejo sveže ideje za vsebino, zato dodajamo posebno destinacijo, kjer boste lahko črpali navdih iz najnovejših trendov. Na zavihku “Reels” si boste lahko ogledali najbolj trendovske pesmi in ključnike, videli, kolikokrat je bil zvok uporabljen, ga uporabili ali shranili zase.”

Instagram novosti pri kreiranju Reelov
Kot je razvidno iz fotografije bomo lahko s funkcijo “Trends Reels”, ki bo na voljo na nadzorni plošči “Professional Dashboard”, preverili, kateri zvok v danem trenutku zbuja največ zanimanja, skupaj s trendi hashtagov in vpogledi v uporabo.

To je podobno TikTokovim orodjem, ki zagotavljajo enake vpoglede v praktično vse elemente trendovskih posnetkov na omrežju – čeprav je TikTokova različica bolj poglobljena, z možnostmi zoženja rezultatov po regijah in z več vpogledi v trende.

Novosti predstavljajo veliko lažje raziskovanje reels vsebin, kar seveda pomaga izkoriščati najnovejše premike v aplikaciji, s specifičnimi vpogledi in opombami za reels posnetke, ki omogočajo lažji postopek.

Instagram prav tako združuje svoja ustvarjalna orodja v zaslon za sestavljanje videoposnetkov, kar bo olajšalo ustvarjanje bolj izstopajočih reelsov. Nov tok urejanja reelsov bo vključeval urejanje videoposnetkov, nalepk, besedila in zvoka na enem zaslonu.

Tako boste lažje uskladili in časovno umestili elemente reelsov v prave trenutke na bolj vizualen način. Bodite pozorni na še več zanimivih orodij, saj še naprej vlagamo v nove načine za enostavnejše in lažje urejanje reelsov.

Nova postavitev za urejanje reelsov je zelo podobna slogu aplikacije CapCut in tudi zagotavlja podobne funkcionalnosti kot aplikacija, čeprav so trenutno še bolj omejene. Instagram bo omogočil tudi vpogled v skupni in povprečni čas gledanja reelsov, s čimer bomo pridobili več podatkov za načrtovanje.

Instagram novosti pri kreiranju Reelov

Kot pravijo na Instagramu: “skupni čas gledanja” zajema skupni čas predvajanja reela, vključno s časom ponovnega predvajanja reela. Povprečni čas ogledov pa zajema povprečni čas, porabljen za predvajanje reela, izračunan z deljenjem časa gledanja s številom vseh predvajanj. Če je na primer vaš povprečni čas gledanja 17 sekund, pomeni, da so si vsi, ki so gledali vaš reel, v povprečju ogledali 17 sekund. To vam bo pomagalo bolje razumeti, kaj ljudi bolj zanima ali kje boste morda morali ustvariti močnejši kavelj, da bodo gledalci ostali dlje.”

Poleg vsega naštetega, Instagram dodaja tudi nova obvestila, ki opozarjajo, ko nekdo začne slediti računu posebej na podlagi reelsov.

Instagram novosti pri kreiranju Reelov

Zaradi vzpona kratkih video posnetkov Meta nenehno dohiteva TikTok, saj se poskuša prilagoditi najnovejšemu trendu in se bori za pozornost uporabnikov. Ali bo to uspelo? Verjetno že, saj je skupnost na Instagramu še vedno enormna in zelo močna, angažiranost za reelse v zadnjih dveh letih pa je bilo vsekakor Metino ključno gonilo.
In čeprav gre večinoma le za ponovljene funkcionalnosti iz TikToka, bodo te vsekakor zelo priročne tudi za ustvarjalce na Instagramu in lahko pomagajo optimizirati strategije z reelsi.

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Iščete učinkovitejši način za upravljanje svoje prisotnosti na Facebooku? Kljub temu, da se ta trenutno ne ponaša z odmevom Instagrama ali TikToka, najnovejši statistični podatki poudarjajo, da je Facebook še vedno glavno orodje v digitalnem marketingu. Dejstvo je, da je Facebook zaradi vseh svojih nadzornih plošč in oglasnih možnosti platforma, ki jo je težko skoraj […]

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Velikosti Instagram objav

Velikosti Instagram objav 2023

Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2023. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.