Kaj je novega na Instagramu?

Družbena omrežja so kot živa bitja, vseskozi rastejo, se spreminjajo in zahtevajo nov pristop. Tudi Instagram se konstantno spreminja, kar je za uspešen nastop veljajo pol leta nazaj, morda ne velja več.

Instagram in Instagram napotki 2019

Začnite uporabljati Reels

Instagram se vse močneje naslanja na pokončne videoposnetke (Reelse). Raziskave kažejo, da Reelsi prejmejo do 300% več angažiranosti kot običajni videoposnetki in kar je najbolje, algoritem obožuje Reelse.

Kaj je novega na Instagramu?

Takoj privabite pozornost

Prve tri sekunde štejejo! Takoj pritegnite pozornost z dinamičnimi prehodi, gibanjem kadrov, zanimivimi naslovi. V prvih treh sekundah povejte gledalcem, kaj lahko pričakujejo v posnetku in zakaj ga je vredno pogledati. Ne uporabljajte clik-bitov.

Reelsom dodajte besedilo

Z besedilom poskrbite, da si vaše vsebine lahko ogledajo tudi gluhi in naglušni, pa tudi vsi, ki vsebine gledajo z izklopljenim zvokom – teh je več, kot si predstavljate.

Uporabljajte ALT besedilo

Vedno dodajte tudi ALT besedilo, tako naredite svojo vsebino bolj dostopno, saj nadomestno besedilo na Instagramu deluje tako kot na spletu – zagotavlja besedilni opis tega, kar je na fotografiji, kar pripomore k boljšemu SEO.

Na vrh časovnice pripnite najuspešnejše objave

Prve tri fotografije/video posnetki vaše časovnice naj služijo kot izložba, kar postavite najbolj priljubljeno ali najbolj aktualno vsebino.

Kaj je novega na Instagramu?

Uporabite 3-5 ključnikov

Aplikacija vam še vedno dovoli, da uporabite 30 ključnikov v posamezni objavi, a Instagram trenutno svetuje, da uporabite manjše število – od 3 do 5. Uporabite ključnike, ki so relevantni in specifični za vašo branžo, preverite, katere uporabljajo vaši sledilci.

V kolikor želite biti v koraku s trendi in novostmi na Instagramu, spremljaljte Instagram profil @creators.

Preberite tudi, kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023.

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Facebook Reels, enostavno urejanje

Meta je napovedala vrsto posodobitev, s katerimi želijo pritegniti ustvarjalce vsebine in jim omogočiti čim večji doseg vsebin na Facebooku. Dodali so nove predloge Reelsov, posodoblje možnostmi urejanja, dnevnim seznamom, vpogledi v uspešnost posnetka …

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.