Instagram Threads – vse, kar morate vedeti

Vroča beseda zadnjega meseca je zagotovo Instagram Threads, novo družbeno omrežje, ki ga podpira Meta in bi mogoče celo lahko postalo novo “vroče” družbeno omrežje, ki ga boste morali uporabljati, da ostanete v koraku s svojimi strankami.

KAJ JE INSTAGRAM THREADS:

Instagram Threads je nova aplikacija, ki jo je ustvarila ekipa Instagrama, za katerim stoji Meta, ki ima v lasti tudi Facebook, Whatssap, … V Threads se prijavite z uporabo svojega Instagram računa.

Na Instagram Threads, ki naj bi bil podoben Twitterju, boste lahko delili predvsem besedilne zapise, ki vsebujejo do 500 znakov. Ustvarjalci pa dodajajo, da bo možno deliti tudi fotografije, povezave in videoposnetke do 5 minut dolžine. Smisel aplikacije je torej besedilno povezovanje in izražanje uporabnikov.

Na Threads boste lahko sledili uporabnikom, ki jim sledite tudi na Instagramu, ali pa poiščete osebe, ki jih zanimajo iste stvari kot vas.

INSTAGRAM THREADS ČASOVNICA

Instagram Threads je trenutno na voljo v več kot 100 državah sveta, v EU pa zaradi regulacije še ni dostopen.

👉 Na domači strani aplikacije so prikazane vse objave oseb, ki jim sledite, vmes pa je tudi nekaj objav profilov, ki jih predlaga aplikacija (enako kot na primer For You page na Twitterju).

👉 Stran “search” vam aplikacije prikaže priporočene račune in omogoča iskanje računov.

👉 Na voljo vam je gumb “compose”, kjer lahko pripravite objavo (podobno kot na Instagramu).

👉 Na ikonu srca lahko pregledujete vaša obvestila.

👉 Na strani “profile”, se lahko povežete do vašega Instagram računa ter poigravate z različnimi nastavitvami aplikacije.

V aplikaciji lahko nadzorujete, kdo vas omenja ali vam odgovarja. Podobno kot na Instagramu lahko dodate skrite besede, s katerimi filtrirate odgovore na vaše niti, ki vsebujejo določene besede. Izbrani profil lahko prenehate slediti, ga blokirate, omejite ali prijavite. Vsi profili, ki ste jih blokirali na Instagramu, bodo samodejno blokirani tudi v Threads.

KAJ PRAVI INSTAGRAM

Pogljte, kaj o novi aplikaciji pravi vodja Instagrama.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Adam Mosseri (@mosseri)

THREADS DOMA

Aplikacija v Sloveniji zaenkrat še ni na voljo. Časnik Guardin poroča, da je problematična evropska zakonodaja, in sicer akt o digitalnih trgih, ki vsebuje določbe o izmenjavi podatkov uporabnikov na različnih platformah.

Ko bo aplikacja na voljo, vas obvestimo in poučimo o njeni uporabi.😉

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Iščete učinkovitejši način za upravljanje svoje prisotnosti na Facebooku? Kljub temu, da se ta trenutno ne ponaša z odmevom Instagrama ali TikToka, najnovejši statistični podatki poudarjajo, da je Facebook še vedno glavno orodje v digitalnem marketingu. Dejstvo je, da je Facebook zaradi vseh svojih nadzornih plošč in oglasnih možnosti platforma, ki jo je težko skoraj […]

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.