Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂
Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu.

Preberite, kaj smo odkrili.

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Se bo Instagram v letu 2023 vrnil k fotografijam?

Tehnično gledano fotografije nikoli niso odšle, vseeno pa so bili kralji vsebine v zadnjih nekaj letih reelsi in predlagana vsebina.

Kljub temu je po kampanji “Make Instagram Great Again” leta 2022 izvršni direktor platforme Adam Mosseri zagotovil, da bo Instagram ostal zavezan fotografiji. Pravijo celo, da so se v letu 2022 preveč zavezali le video vsebini in prikazovali preveč video vsebin ter premalo fotografij. Od takrat dalje skušajo zadeve uravnotežiti tako, da sta pogostost všečkanja fotografij in videoposnetkov ter pogostost komentiranja fotografij in videoposnetkov približno enaki – kar je dober znak uravnoteženosti.

V neki raziskavi je oseba 10 dni objavljala le fotografije in kaj so ugotovili? Medtem ko fotografije res niso dosegle tolikšen doseg kot ga dosežejo reelsi, pa so požele veliko večjo vpletenost. V sklopu raziskave so objavljali še fotografije s “carousel” objavami in ugotovili, da se je skupna stopnja vpletenosti pri obeh povečala za 100 %. In čeprav stopnja vpletenosti morda ni tako visoka kot v preteklih letih, trenutno vse kaže, da fotografije prihajajo nazaj.

Če želite graditi na prepoznavnosti blagovne znamke in doseganju novega občinstva, so reelsi še vedno vaš “go to”.

Torej?

Če želite graditi na prepoznavnosti blagovne znamke in doseganju novega občinstva, so reelsi še vedno vaš “go to”. Če pa sta vaša glavna cilja sodelovanje in grajenje skupnosti, lahko deljenje več fotografij (statičnih ali vrtiljaka – carousela) na profilu spodbudi globlje pogovore z vašimi sledilci.
Kot poudarjajo na Instagramu, še vedno menijo, da so reelsi nadvse pomembni in uspešni ter tudi želijo obdržati velik fokus na takšni vsebini. Pravijo celo, da jih nikakor ne bodo deprioritizirali, da pa imajo statične fotografije in carouseli še vedno izjemno pomembno vlogo pri temu, kar želi Instagram predstavljati. Z drugimi besedami – še naprej spreminjajte vrsto vsebine, ki jo objavljate na Instagramu – od zgodb do carouselov in seveda reelsov ter ji prilagajajte angažiranosti svojega občinstva.

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Iščete učinkovitejši način za upravljanje svoje prisotnosti na Facebooku? Kljub temu, da se ta trenutno ne ponaša z odmevom Instagrama ali TikToka, najnovejši statistični podatki poudarjajo, da je Facebook še vedno glavno orodje v digitalnem marketingu. Dejstvo je, da je Facebook zaradi vseh svojih nadzornih plošč in oglasnih možnosti platforma, ki jo je težko skoraj […]

Facebook trgovina

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.     

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.