Facebook Reels, enostavno urejanje

Meta je napovedala vrsto posodobitev, s katerimi želijo pritegniti ustvarjalce vsebine in jim omogočiti čim večji doseg vsebin na Facebooku. Dodali so nove predloge Reelsov, posodoblje možnostmi urejanja, dnevnim seznamom, vpogledi v uspešnost posnetka …

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

META POSODOBITEV

Pred kratkim je Meta posodobila Professional Dashboard in dodala INSPIRATION HUB, kjer najdete nove predloge za enostavnejše ustvarjanje Reelsov, posodobili so tudi možnosti urejanja posnetkov in dodali seznam z najbolj aktualnimi hashtagi, glasba in temami. 

Posodobljen Professional Dashboard je podoben TikTokovim beležkam o trendih v TikTokustvarjalnem centru. Zagotavlja več informacij o najbolj priljubljenih trendih in spremembah, ki bi jih morda želeli vključiti, da maksimirate uspešnost svojih Reelsov.

Poleg tega Meta omogoča lažji dostop do priljubljenih predlog Reelsov s pomočjo novega središča predlog v toku za ustvarjanje Reelsov.

Inspirational hub

Inspiration hub.

 

INSPIRATION HUB

Najboljši del Inspiration huba so predloge Reelsov, ki jih lahko uporabite za ustvarjanje svojih video vsebin. Izberete “template” ter svoje video posnetke, vse ostalo bo Facebook opravil sam.

Meta prav tako združuje možnosti urejanja besedila, zvoka in glasbe Reelsov v enem urejevalnem oknu v mobilni aplikaciji Facebooka, kar bo olajšalo umestitev vaših elementov (recimo besedila) v posnetku točno tam, kjer želite.

Facebook Reels, enostavno urejanje

Poleg Facebook Reelsov se lahko poslužite tudi Instagram Reelsov, tudi tu so vam na voljo že pripravljeni templati.

 

 

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih

Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih v letu 2023

Ali veste, kdaj in kako bi morali razporediti objave na socialnih omrežjih za najboljši doseg, povečanje angažiranosti in boljši odziv sledilcev?

Kaj je Tik Tok?

Kaj je Tik Tok?

Vse do avgusta 2018 je bila aplikacija Musical.ly izjemno popularna forma za deljenje kratkih videoposnetkov (do 15 sekund) z več kot 100 milijoni uporabnikov. Aplikacija je uporabnikom omogočala številne možnosti glasbenih ali govornih podlag, s katerimi so lahko snemali smešne in zabavne posnetke ali tudi vsem zelo priljubljene “lip sync” posnetke. Avgusta 2018 je aplikacijo […]