Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Če dokaj redno spremljate Ads Manager, ste mogoče že opazili, da je Meta ponovno spremenila izbiro ciljev, ko želite ustvariti novo oglaševalsko kampanjo. Zaenkrat gre za testno verzijo, ki pa naj bi ugledala luč sveta med septembrom in oktobrom 2022.

Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Facebook nam je do zdaj nudil 11 ciljev, tistim, ki nas je doletela testna sreča, pa sedaj, da pa bi prišli do bolj optimalnih oglaševalskih nastavitev, ponudi zgolj 6 ciljev.

  • Awareness (Ozaveščanje)
  • Traffic (Promet)
  • Engagement (Vključenost)
  • Leads (Kontakt)
  • App promotion (Oglaševanje aplikacije)
  • Sales (Prodaja)

Zakaj prihaja do posodobitev?

Do posodobitev prihaja, da bi bolje uskladili cilje z rezultati trženja, ki so jih oglaševalci bolj vajeni. Obenem bodo tako zagotovljene boljše smernice za postavitev uspešnih oglaševalskih kampanj. Čeprav tekom sprememb Conversion Events in Optimization Goals ne bodo odstranjeni, pa bodo preslikani v nove cilje, ki jih Meta napoveduje za prihodnost.

KAKŠNI BODO NOVI CILJI

  1. AWARENESS:  Oglase prikazuje osebam, ki si jih bodo najverjetneje zapomnile.
    Uporabljamo za doseg, video oglede in ozaveščanje o blagovni znamki.
  2. TRAFFIC: Oglase prikazuje osebam, ki bodo najverjetneje obiskale želeno končno destinacijo kot je spletna stran, aplikacija, Facebook dogodek.
    Uporabljamo za oglede spletne strani in klike.
  3. ENGAGEMENT: Oglase prikazuje osebam, ki bodo najverjetneje všečkale objavo, odgovorile na  vprašanje ali si ogledale video vsebino.
    Uporabljamo, ko želimo večje število všečkov, komentarjev, sporočil, delitev.
  4. LEAD: Oglase prikazuje osebam, ki bodo najverjetneje povprašala po izdelku.
    Uporabljamo za klice, prijave na novice, sporočila.
  5. APP PROMOTION: Oglase prikazuje osebam, ki si bodo najverjetneje naložile določeno aplikacijo.
    Uporabljamo za prenose aplikacij in nalaganje aplikacij.
  6. SALES: Oglase prikazuje osebam, ki bodo najverjetneje kupile naš produkt.
    Uporabljamo za sporočila, konverzije in kataloško prodajo.

Sprememba bo najbolj vplivala na oglaševalce, ki so najpogosteje uporabljali oglaševalske kampanje kot so CONVERSIONS, MESSAGES IN VIDEO VIEW, saj so ti cilji sedaj usmerjeni v nove cilje.

Preberi več o tej temi: https://bit.ly/3JdX4ed

 

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.

Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic

Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic

Za dosego potrošnika se v času vedno večje konkurence ponudniki trudijo na različne načine. Ena od poti je tudi e-mail marketing oz. trženje po spletni pošti, ki ob upoštevanju določenih pravil še vedno dosega dobre rezultate.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]