Domov > Spletne strani in trgovine

Spletne strani in trgovine

Spletne strani in trgovine

Opozorila za varnost v naslovni vrstici brskalnikov

Že več let skrbno vzdržujete vaš blog ali spletno stran, izvajate redne varnostne preglede in posodabljate vstavke/jedro, v 2018 pa se je v vašem najbolj priljubljenem brskalniku kar naenkrat začela kazati prečrtana ključavnica ali pa opozorilo “Ni varno” (“Not Secure”). Ali ste spregledali kak vdor? Brez skrbi, poskušali vam bomo pojasniti, čemu je tako.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

WooCommerce ali Shopify: katero spletno trgovino izbrati?

Spletni trgovini WooCommerce in Shopify spadata med najbolj priljubljene svetovne platforme za spletno trgovino, a sta obe v Sloveniji relativno slabo zastopani. Pri prvi gre za odprtokoden vstavek za WordPress, ki so ga leta 2015 prenesli pod okrilje Automattica. Največja aduta WooCommerca sta prilagodljivost in enostavna integracija v obstoječe bloge temelječe na WordPressu. Pri drugi gre za zaprto platformo, ki jo upravlja istoimensko kanadsko podjetje. Glavni adut Shopifya je gotovo enostavnost namestitve in uporabe. Obe trgovini sta zelo dobra izbira za nekoga, ki želi začeti s prodajo preko spleta, namen tega prispevka pa je, da vam olajšamo odločitev, katero izbrati.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Napisali ste obširen prispevek, dodali nekaj slik, sedaj pa bi mu radi dodali še nekaj interaktivnosti. Med vsebino bi radi postavili še Youtube video, ali pa nekaj, kaj je nekdo čivknil na Twitterju. Morda želite promovirati Kickstarterjev projekt ali pa vašo objavo na Facebooku. Dodate lahko glasbo iz Spotify-a, slike iz Instagrama in še kaj bi lahko našteli. Vse to je mogoče preko sistema imenovanega oEmbed.

Preberi vse
Predavanja

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

V sodelovanju z GZDBK – Gospodarsko zbornico Dolenjske in Bele Krajine ograniziramo predavanje na temo spletnih strani. Namen predavanja je sodelavce in vodje marketing oddelkov podjetij seznaniti s ključnimi smernicami v razvoju spletnih strani.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Izkoristite prednosti zemljevida spletnega mesta

Objavili ste obsežen članek na aktualno dogajanje po svetu, a obiskovalcev (in komentarjev) kar ni od nikoder. V iskanju vzroka čez nekaj dni odkrijete, da vaše novoobjavljene mojstrovine sploh še ni v indeksu iskalnika, zato hitite z ročnim dodajanjem naslova URL. Ko se algoritem končno odloči, da bo v iskanju upošteval tudi vaš prispevek, ugotovite, da je zanimanje strmo padlo in vaš trud je bil zaman. Predstavljamo vam enostaven način, kako iskalnikom samodejno sporočite, da je bila na vašem spletišču Wordpress objavljena nova vsebina.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci na spletnem mestu niso zgolj način za nadomeščanje stika preko klasičnega e-poštnega odjemalca, ampak jih lahko uporabite tudi za zbiranje naročil na e-poštne sezname, oddajo povratnega odziva, ki se ga da masovno obdelati, razpošiljanje podatkov večim uporabnikom in še marsikaj. V tem prispevku si bomo ogledali nekaj priljubljenih vstavkov Wordpress za kontaktne obrazce.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

WooCommerce je brezplačna in odprtokodna spletna trgovina, ki je luč sveta ugledala leta 2011 kot vstavek za WordPress. Odlikujejo jo enostavnost, hitrost in prilagodljivost, uporabimo pa jo lahko tako za manjše trgovine z nekaj deset izdelki, kot tudi večje trgovine z nekaj sto ali celo nekaj tisoč izdelki. Z njeno pomočjo lahko vaš blog v zelo kratkem času predelate v zelo zmogljivo spletno trgovino, brez da bi bila potrebna korenita prenova spletnega mesta. Več informacij o tem, zakaj je WooCommerce tako priljubljen, najdete v celotnem članku.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Kako prilagoditi WordPress temo?

Uspešno ste namestili brezplačno ali plačljivo temo za WordPress, ki vas je navdušila, in začeli z vnosom vsebin, kar naenkrat pa opazite, da vas nekaj moti. Nekateri prispevki bi potrebovali dodatno sliko v glavi, ne bi želeli, da se povezave podčrtajo, ampak spremenijo barvo, v nogi je predvideno mesto za logotip, ampak vi bi pod njega radi vnesli še besedilo. Težava: avtor brezplačne teme noče nič slišati o popravkih, avtor plačljive pa morda nima časa. Kaj zdaj? V tem prispevku vas bomo naučili, kako pravilno pristopiti k spreminjanju tem za WordPress.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Kako preveriti kakovost izdelane spletne strani?

Pri nekem podjetju, ki se ukvarja z izdelavo spletnih strani, ste naročili novo stran. Izdelava je bila dokaj hitra, upoštevali so vse vaše želje, znesek na računu pa je bil tik pod mejo tistega, kar ste bili pripravljeni odšteti. Na prvi pogled stran izgleda dobro, in ker nimate dovolj tehničnega znanja za podrobni preizkus, se odločite, da boste razvezali mošnjiček: “Če ima podjetje toliko referenc, mora biti dobro!” V tem prispevku vam bomo našteli nekaj podrobnosti, na katere morati biti pozorni ob prevzemu nove spletne strani.

Preberi vse
Spletne strani in trgovine

Kako pohitriti spletišče WordPress?

Predstavljajte si supermarket, v katerem so izdelki na policah pokriti z neprosojnim pokrovom, na katerem sta slika in ime izdelka ter gumb za odprtje pokrova. Slednji preko neoptimiziranega vezja sproži zastarel in počasen mehanizem, ki potrebuje par sekund, da dvigne pokrov. Bi v taki trgovini kupili več kot en izdelek (če sploh) in ali bi se vanjo še kdaj vrnili? Sedaj pa si namesto izdelka predstavljajte eno izmed strani na neoptimiziranem spletnem mestu.

Preberi vse