Kako uspeti na Instagramu v letu 2023?

Instagram se nenehno razvija, kar pomeni, da se mora razvijati tudi vaša strategija.

Vam Reelsi predstavljajo stres? Si želite preizkusiti Instagram Collabs? Niste prepričani, kaj storiti s pripenjanjem fotografij na vrh časovnice?

Niste edini.

Namesto, da poskušate preizkusiti vse naenkrat, vam priporočamo bolj postopni pristop k vaši Instagram strategiji – spodaj razčlenjujemo našo formulo.

3 stvari, ki jih morate vpeljati v svojo Instagram strategijo v letu 2023.

#1 Dosežite nove ciljne skupine

#2 Prepričajte jih, da postanejo vaši sledilci

#3 Zgradite skupnost





Kako uspeti na Instagramu v letu 2023?
Izdelava ali prenova spletne strani

Dosežite novo občinstvo na Instagramu

Če ste resni glede svoje Instagram strategije, je prvi korak, da se osredotočite na doseganje novega občinstva.

Dobra novica je, da imate na voljo ogromno funkcij in taktik, ki jih lahko uporabite za povečanje svojega dosega.

1. Instagram Collabs: Nove ciljne skupine lahko dosežete tako, da skupaj z drugim uporabnikom Instagrama ustvarite video objavo – reel. Ustvarite več video vsebin, ki se ujemamo z vašo nišo. Vaše vsebine lahko pristanejo na Explore strani, kjer vas bo našlo novo občinstvo.

2. Carousel objave: Tu govorimo o večjem številu fotografij, ki jih lahko objavite v eni sami objavi. So odličen način za deljenje izobraževalnih ali zabavnih vsebin. In najboljši del? Ljudje jih radi delijo, več delitev pa pomeni večji doseg.

3. Dodajte vašo ključno besedo v BIO, kjer imate navedeno ime: Dodajte pogosto iskani izraz v polje z imenom na Instagramu, da povečate vidnost svojega profila prek strani za raziskovanje (explore page).

4. Nagradne igre: Gostovanje nagradnih iger je hitra taktika za povečanje dosega, zlasti kadar zahteve za vstop vključujejo označevanje prijateljev ali deljenje objave v zgodbah.



Spremenite obiskovalce profila v sledilce

Ko dosežete novo občinstvo na Instagramu, je naslednji korak, da postanejo vaši sledilci. 

Če uporabimo ribiško analogijo, lahko vrvico vržete kolikorkrat želite – vendar brez prave vabe verjetno ne boste nič ulovili. 

1.Profilna slika in biografija: Poskrbite za dobro oblikovano biografijo in fotografijo, ki vašemu občinstvu povesta, s čim se ukvarjate. Zamislite si to kot znak nad vrati vaše trgovine, ki spodbuja ljudi, da vstopijo.

2. Vsebinski stebri: Jasni in dosledni vsebinski stebri (teme, ki jih pogosto obravnavate) bodo obiskovalce prepričali, da so vaše objave usklajene z njihovimi interesi. Bolj ko so vaši vsebinski stebri očitni, večja je verjetnost, da bodo ljudje sledili vašemu računu.

3. Zgodbe (stories highlights): Zgodbe so na vrhu vašega Instagram profila, zaradi česar so odlične za hiter predogled vaše vsebine. Poskrbite, da so vaše zgodbe posodobljene, odražajo vaše glavne vsebinske teme in vizualno podpirajo vašo blagovno znamko.

4. Pripete objave: Vaše najuspešnejše objave lahko pripnete na vrh časovnice. To je lahko priljubljen Reel, uvodna objava ali objava, ki je prejela veliko zanimanja. Naj vaša najboljša vsebina zasije.

5. Lep izgled profila: Prvi vtis šteje! Kuriranje mreže, ki je v skladu z blagovno znamko, zanimiva in jasno prikazuje vašo vsebino, je še vedno eden najboljših načinov za pretvorbo obiskovalcev v sledilce.

Ne pozabite: Kakovost > količina, vedno.

Zgradite skupnost

Zadnji del naše formule za uspeh je negovanje močne in angažirane skupnosti.

Uspešno ste dosegli nove uporabnike in jih spremenili v sledilce, zdaj jih morate prepričati, da jih obdržite.

Na srečo je Instagram poln funkcij, ki so odlične za spodbujanje občutka skupnosti in spodbujanje angažiranosti. Tukaj jih naštevamo šest, na katere se morate osredotočiti

1. Zgodbe: Zgodbe so zasnovane tako, da so neformalne in interaktivne, zabavne, izobraževalne, zaradi česar so popoln kanal za pogovorno vsebino. Uporabite interaktivne nalepke (kot so ankete in drsniki za čustvene simbole), da pritegnete čim več pozornosti, pokažite se pred kamero, da bodo ljudje blagovno znamko povezali z obrazom. Eksperimentirajte s seznami bližnjih prijateljev, da ponudite ekskluzivno vsebino.

2. Komentarji: Ko gre za spodbujanje skupnosti, je poslušanje prav tako pomembno kot govor. Vzemite si čas za odgovore na komentarje in spodbudite pogovore o svojih objavah. Dodajte poziv k dejanju v svoje napise na Instagramu in uporabite funkcijo pripetih komentarjev za pomoč pri oblikovanju dialoga.

3. Instagram Live: Večkrat lahko naredite prenos v živo. Ti so neposredni in nelektorirani, zaradi česar so odličen kanal za povezovanje z vašim občinstvom na bolj osebni ravni. 

4. Memi: Če mislite, da so memi namenjeni samo šalam, premislite znova. Leta 2023 so memi ključni za povezovanje z vašo skupnostjo in vključevanje sledilcev. Od ljubkih živali do smešnih posnetkov televizijskih oddaj … Če iščete navdih, razmislite o tem, kaj vaše občinstvo resnično obožuje – ali kaj sovraži – in razmislite, kako bi se ta čustva prenesla na besedila na trendovskih vizualnih podobah.

5. Vodniki: Funkcija Instagram Guides je razmeroma premalo uporabljena, vendar je odlična za ustvarjanje skupnosti. Vodnike je mogoče uporabiti za zagotavljanje dragocene storitve vaši skupnosti – od turističnih vodnikov in izbire izdelkov do izbranih seznamov izobraževalnih objav.

6. Neposredna sporočila: Kot pravijo, ” spusti mi DM.” Nastavite samodejne odgovore, da odgovorite na pogosta vprašanja, tako lahko izveste več o svojih sledilcih in celo povečate prodajo. Lahko pa objavite zabaven zapis na Instagramu, ki uporabnike pozove, naj vam pošljejo sporočilo.

 

In to je to!

Ne pozabite, kakovost > količina, vedno.

 

 

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Kako deluje Instagram algoritem v letu 2024

Instagram algoritem je pravzaprav skupek večih algoritmov, ki imajo en cilj: da vas zadržijo na aplikaciji dlje časa tako, da vam dostavljajo vsebino, ki jo boste dojemali kot relevantno in zanimivo. Ustvarjalci pravijo, da želijo, da svoj čas za aplikaciji dobro izkoristite, zato vam želijo s pomočjo tehnologije dostaviti najboljše vsebine.

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.