Instagram in Instagram story napotki 2022

Zvečer na kavču: ogled lepih fotografij, inspiracije, odklop in sprostitev – vse to zmore Instagram. V bistvu nas popelje v drugi svet. V tem prispevku si lahko preberete nekaj pomembnih napotkov s katerimi si lahko povečate število sledilcev na Instagramu.

Instagram in Instagram story napotki 2019

Instagram

Instagram je brezplačna spletna storitev, katero sta razvila Kevin Systrom in Mike Krieger in se je pojavila leta 2010. Mešanica microblog-a in audio-vizualne platforme omogoča uporabnikom, da delijo fotografije in videe. Fokus »foto-omrežja« je na lifestyle vsebinah in lepih fotografijah.

Instagram kot kanal družbenih omrežij ni priljubljen le med »navadnimi« uporabniki. Njegovo priljubljenost s pridom izkoriščajo tudi podjetja. Predvsem tista, ki stavijo na prepoznavnost blagovne znamke in so njihovi izdelki primerni za objavo na Instagramu. Uspešno jo uporabljajo tudi mala podjetja in startup-i. Nobena druga oblika na družbenih omrežjih nima tako visoke interakcijske stopnje kot Instagram. Prav tu se divje všečka in komentira.

Konkurenca je velika, zato mora vsak “Instagramer” paziti na govorico fotografij in spremljati trende. Trendi se, kot povsod tudi tukaj spreminjajo.

Objave na Instagramu so opremljene s “hashtag-i” (z lojtro opremljeno geslo ali beseda, ki služi za namen, da določeno novico najdemo na družbenih omrežjih in vodi do določene vsebine ali teme na družabnih omrežjih). Priporočljiva je uporaba večjega števila hashtag-ov. Možna je uporaba funkcije za lokacijo. Instagram objave je možno komentirati in všečkati.

Cilj vseh, ki so aktivni na Instagramu, pa naj so to posamezniki ali podjetja, je veliko število tistih, ki si objave ogledajo in še bolje: veliko sledilcev (follower).

Na spodnji povezavi si lahko preberete več o osnovah uporabe Instagrama:
Osnove uporabe Instagrama

Nekaj namigov za pridobivanje sledilcev

  • sporočilna profilna fotografija (pri podjetjih naj bo logotip podjetja)
  • uporaba jasnega imena (pravo ime osebe ali podjetja)
  • navedite svojo spletno stran
  • stalnost objav (s stalnimi objavami pridobite večje število sledilcev)
  • ostanite avtentični
  • hashtagi naj se nanašajo na vsebino objavo
  • označite lokacijo
  • vključite sledilce in ustvarite interakcijo (postavljanje vprašanj)
  • komentirajte in všečkajte drugim v svoji ciljni skupini
  • ostanite pri svoji temi
  • objave naj varirajo
  • objavljajte le kvalitetne slikovne in video vsebine
  • uporabljajte filtre
  • objavljajte, ko so vaši sledilci “online”
  • uporabljajte Instagram desktop-app

Instagram story

Kratkočasen, zabaven in raznolikih vsebin – tako bi lahko na kratko opisali Instagram story. Glede na to, da fotografija ali video avtomatično izgine po 24-ih urah je še najbolj podoben Snapchat-u. Instagram story obstaja v več formatih:

  • Fotografija
  • Video
  • live video
  • boomerang
  • rewind …
Instagram story primer

Vse formate je možno obdelati in opremiti s tekstom, grafičnimi elementi, stiker-ji in lokacijo, uporabniki pa se lahko veselijo tudi GIF-ov. Dnevno uporablja Instagram story-je preko 400 milijonov ljudi, kar pomeni, da ustvarijo svoje ali konzumirajo vsebine prijateljev, influencerjev ali podjetij.

Glede na priljubljenost tudi podjetja uspešno uporabljajo Instagram story-je. Uporabljajo se za informiranje o proizvodu in ponudbi kot tudi pri napovedi novih produktov. Analize so pokazale, da najboljše rezultate dosegajo story-ji s 7 do 8 objavami. Pri objavah je smiselno uporabljati različne formate (video, boomerang, fotografije). Story-ji morajo biti informativni in razumljivi, podjetja morajo biti pristna in zgodba mora biti verodostojna.

Instagram story specifikacije:

  • vertikalna fullscreen objava kot foto ali video
  • optimalna resolucija 1080 x 1920px
  • videi z dolžino 15 sekund

Velikosti ostalih Instagram objav

A tudi za izdelavo dobrega Instagram story-ja je potrebno načrtovanje:

  • premislek, kaj želiš pokazati (nič ni bolj tečnega od story-ja brez vsebine)
  • pomembno je zaporedje prikazanih objav
  • uporaba zvoka pri videu (video je opremljen z zvokom zato naj začetniki, ki niso vešči nastopanja pred kamero, raje uporabljajo fotografije in boomerang, podjetja pa nekoga z izkušnjami)

Kot pravijo: Instagram je novi Facebook, Instagram story pa je boljši Snapchat.

Vaše podjetje v svojih oglaševalskih kampanjah še ne izkorišča družbenih omrežij ali pa si želite le novega pristopa? Pokličite nas! Kombinacija izkušenj in stalno spremljanje trendov nam omogoča, da bodo vaše želje z našo pomočjo dosegle cilj.

Facebook trgovina

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.     

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.