Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci na spletnem mestu niso zgolj način za nadomeščanje stika preko klasičnega e-poštnega odjemalca, ampak jih lahko uporabite tudi za zbiranje naročil na e-poštne sezname, oddajo povratnega odziva, ki se ga da masovno obdelati, razpošiljanje podatkov večim uporabnikom in še marsikaj. V tem prispevku si bomo ogledali nekaj priljubljenih vstavkov WordPress za kontaktne obrazce.

Kontaktni obrazci za WordPress

Ninja Forms

Ninja Forms je brezplačen vstavek za sestavljanje obrazcev, ki lahko vsebujejo besedilna polja, označna polja, spustna polja, datum, ocene, polja za osebne podatke in tudi enostavno podporo za povpraševanje o izdelkih. Tudi tukaj lahko razporeditev ustvarite kar z vlečenjem in spuščanjem predmetov stranske vrstice. Ob pravilno izpolnjenem obrazcu se lahko ta zgolj pošlje na vaš e-poštni naslov ali pa tudi shrani v podatkovno zbirko. Dodatno lahko nastavite tudi omejitve, sprotne izračune in preusmeritve. Zaščito pred neželenimi vnosi lahko dosežete s pomočjo sistema vprašanj in odgovorov ali pa reCaptche. Vstavki, ki so na voljo v skladišču, omogočajo, da v Ninja Forms dodate še dodatne zmožnosti.

Enostaven vnos kontaktnega obrazca za WordPress v Ninja forms

Enostaven vnos kontaktnega obrazca za WordPress v Ninja forms

Formidable Forms Lite

Brezplačna različica Formidable Forms omogoča ustvarjanje enostavnih kontaktnih obrazcev, ki vsebujejo besedilna polja, označna polja, spustne sezname, vnos e-pošte in naslova URL. Elemente obrazcev in njihovo razporeditev lahko upravljate kar z vlečenjem in spuščanjem elementov iz stranske vrstice. Vsak ustvarjen obrazec lahko podrobno prilagodite, pravilno izpolnjeni pa se vam pošljejo na e-poštni naslov in shranijo v podatkovno zbirko. Vgrajena je tudi zaščita pred neželeno pošto v obliki reCaptche.

Contact Form 7

Contact Form 7 je eden izmed najstarejših in najbolj uporabljenih vstavkov za kontaktne obrazce WordPress. Že tako številna razpoložljiva polja lahko še razširite s številnimi vstavki iz skladišča. Obrazcu lahko obiskovalci priložijo tudi priponke, ki jih lahko tudi omejite. S pomočjo vstavka lahko tudi shranite vnose v podatkovno zbirko in jo kasneje izvozite v številne vrste datotek. Ustvaritev obrazca je zahtevnejša, je pa na uradni strani vstavka na voljo zelo dobra dokumentacija. Tudi ta vstavek podpira zaščito pred neželeno e-pošto preko sistema za blokiranje neželenih komentarjev, skritih polj ali pa reCaptche.

Prilagodljiv obrazec v Contact Form 7

Prilagodljiv obrazec v Contact Form 7

Kaj pa shranjevanje vnosov na strežnik?

Obdelovanje prejetih e-sporočil za podatki in e-poštnimi naslovi zna biti zelo zamudno in mukotrpno, zato bi marsikdo želel, da se podatki shranijo v tabelarično obliko, ki se po potrebi izvozi ali programsko obdela. Nekateri zgoraj omenjeni vstavki imajo to zmožnost že vgrajeno v samo jedro, spet drugi potrebujejo posebni vstavek za prestrezanje vnosov. Eden izmed najbolj priljubljenih vstavkov s tega področja je Contact Form 7 to Database Extension, ki zna (kljub imenu) prestrezati podatke iz skoraj petnajstih vstavkov za kontaktne obrazce. Z njegovo pomočjo lahko shranjujete tudi pripete datoteke, izvažate podatke v različne oblike datotek (csv, xsl, ods, html, itd.) ter preko interaktivnega izgrajevalnika ustvarite posebne kode za prikaz na spletni strani.

Namestitev zaenkrat ne poteka preko centralnega skladišča vstavkov, ampak morate prejeti datoteko zip in jo nato dodati preko vmesnika za nalaganje vstavkov. Če želite, da se vstavek samodejno posodablja, morate namestiti še vstavek GitHub Updater.

Pošiljanje obrazca ne dela?

Obrazec ste ustvarili in pravilno nastavili, sedaj pa vam ga spletišče nikakor noče poslati. Razlog lahko tiči v tem, da je vaš ponudnik gostovanja onemogočil funkcijo mail(), saj lahko napačna uporaba te funkcije povzroči, da strežnik pristane na črnem seznamu pošiljateljev neželene e-pošte. Rešitev je v tem, da namestite enega izmed vstavkov, ki podpirajo pošiljanje e-pošte preko SMTP (npr. Easy WP SMTP). S pomočjo vstavka lahko nato bodisi uporabite vgrajen poštni strežnik SMTP ali pa pošto pošljete kar preko zunanjega ponudnika (GMail, Outlook, itd.). Ker pošiljanje preko zunanjega strežnika zahteva vnos vašega gesla, je priporočljivo, da za vso pošto s strežnika ustvarite poseben račun.

Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Raziskave kažejo, da podjetja porabijo kar petkrat več sredstev za pridobivanje novih kupcev kot pa za ohranjanje že obstoječih.

Oblikovanje

SEO seznam opravil

V kolikor zanemarjate SEO (search engine optimization) na svoji spletni strani, lahko izgubljate promet in prodajne priložnosti. Zadnji čas je, da se optimizacije lotite in kar je najbolje, veliko lahko postorite kar sami. Spodaj predstavljamo osnovno “check listo”, ki vam bo pomagala optimizirati vašo spletno stran, da se bo ta v iskalniku zavihtela višje in […]

Izdelava ali prenova spletne strani

Prehod na GA4

Zagotovo ste že slišali, da s 1. julijem 2023 Google Analytics prehaja na novi GA4. Google bo takrat tudi uradno odklopil Universal Analytics, vseprisotno platformo za zbiranje podatkov, ki je dominirala na področju analitike spletnih strani vse od leta 2014.