Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih

Ali veste, kdaj in kako bi morali razporediti objave na socialnih omrežjih za najboljši doseg, povečanje angažiranosti in boljši odziv?

Posamezne raziskave se med seboj sicer nekoliko razlikujejo, pa vendar je najnovejša med njimi, ki temelji na oceni več kot 60.000 podjetij in blogerjev po vsem svetu, podala zanimive vpoglede in rezultate, ki vam lahko močno spodbudijo prisotnost in uspešnost za spletnih omrežjih.

Zakaj je objavljanje ob pravem času tako zelo bistvenega pomena? 

Dejstvo je, da bo predvsem v začetni fazi obstoja na družbenih omrežjih, le majhen del vaših sledilcev videl vsebino objave. Povprečna življenjska doba objave na spletnih omrežjih se sicer nekoliko razlikuje na posameznih spletnih medijih. Za lažjo predstavo: povprečen “tvit” na Twitterju bo na primer preživel le 20 minut, preden se bo izgubil v poplavi neskončnega toka Twitterjevih vsebin. 

Del največjega dosega objave je predvsem prvi in začetni odziv na objavo. Ko ljudje všečkajo, komentirajo in delijo objavo v svoji začetni fazi, algoritem pošlje signal, da je vaša vsebina sveža, pravočasna in da spodbuja pogovor, pri katerem bi morda želelo sodelovati še več ljudi. Prav ta način in algoritem bo poskrbel, da bo vaša objava posledično dosegla več ljudi. V času, ko je na spletnih družbenih omrežjih prisotno kar največ ljudi, bo torej to povečalo priložnost, da dobite več začetnih reakcij in razširite doseg objave. 

Infografike v nadaljevanju prikazujejo optimalni čas objavljanja na različnih socialnih omrežjih.

Paziti pa je potrebno tudi pri dnevih objav, saj velja, da se delavniki razlikujejo od vikendov.

Prikaz najbolj optimalnih dni in ur za objavo na Facebooku

Prikaz najbolj optimalnih dni in ur za objavo na Instagramu

Google ukinja svoje socialno omrežje Google+?

Google ukinja svoje socialno omrežje Google+?

Morda ste že slišali novice o tem, da od aprila dalje Google+ ne bo več dostopen za navadne uporabnike. To je tisti Google+, za katerega se je, ko je izšel govorilo, da bo izpodrinil in v pozabo poslal Facebook, MSN Messenger, IRC …

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

Instagram in Instagram story napotki 2019

Instagram in Instagram story napotki 2019

Zvečer na kavču: ogled lepih fotografij, inspiracije, odklop in sprostitev – vse to zmore Instagram. V bistvu nas popelje v drugi svet. V tem prispevku si lahko preberete nekaj pomembnih napotkov s katerimi si lahko povečate število sledilcev na Instagramu.