Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih v letu 2023

Ali veste, kdaj in kako bi morali razporediti objave na družbenih omrežjih za najboljši doseg, povečanje angažiranosti in boljši odziv?

Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih

Posamezne raziskave se med seboj sicer nekoliko razlikujejo, pa vendar je najnovejša med njimi, ki temelji na oceni več kot 60.000 podjetij in blogerjev po vsem svetu, podala zanimive vpoglede in rezultate, ki vam lahko močno spodbudijo prisotnost in uspešnost za spletnih omrežjih.

Zakaj je objavljanje ob pravem času tako zelo bistvenega pomena? 

Dejstvo je, da bo predvsem v začetni fazi obstoja na družbenih omrežjih, le majhen del vaših sledilcev videl vsebino objave. Povprečna življenjska doba objave na spletnih omrežjih se sicer nekoliko razlikuje na posameznih spletnih medijih. Za lažjo predstavo: povprečen “tvit” na Twitterju bo na primer preživel le 20 minut, preden se bo izgubil v poplavi neskončnega toka Twitterjevih vsebin. 

Del največjega dosega objave je predvsem prvi in začetni odziv na objavo. Ko ljudje všečkajo, komentirajo in delijo objavo v svoji začetni fazi, algoritem pošlje signal, da je vaša vsebina sveža, pravočasna in da spodbuja pogovor, pri katerem bi morda želelo sodelovati še več ljudi. Prav ta način in algoritem bo poskrbel, da bo vaša objava posledično dosegla več ljudi. V času, ko je na spletnih družbenih omrežjih prisotno kar največ ljudi, bo torej to povečalo priložnost, da dobite več začetnih reakcij in razširite doseg objave. 

Infografike v nadaljevanju prikazujejo optimalni čas objavljanja na različnih socialnih omrežjih.

Paziti pa je potrebno tudi pri dnevih objav, saj velja, da se delavniki razlikujejo od vikendov.

Najboljši čas za Facebook objave

Prikaz najbolj optimalnih dni in ur za objavo na Facebooku

Najboljši čas za Instagram objave

Prikaz najbolj optimalnih dni in ur za objavo na Instagramu

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Potrebujete več navdiha, kaj in kako objavljati na družbenih omrežjih, zlasti z zagonom Chat GPT-ja in kako njegovo pomoč uspešno vpeljati v vašo strategijo? Spodaj predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali povečati in izboljšati vašo prisotnost na Instagramu. Že dlje časa skuša Instagram slediti trenutnim trendom in ostaja ključna aplikacija za mlajše občinstvo. To v […]

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Osnove uporabe Instagrama

Osnove uporabe Instagrama v letu 2023

Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev. Puščajte pristne komentarje na drugih profilih, všečkajte fotografije in redno objavljajte na svojem. Vzemite Instagram kot igro v kateri morate sodelovati, če želite zmagati.