Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih v letu 2023

Ali veste, kdaj in kako bi morali razporediti objave na družbenih omrežjih za najboljši doseg, povečanje angažiranosti in boljši odziv?

Najboljši čas za objave na družbenih omrežjih

Posamezne raziskave se med seboj sicer nekoliko razlikujejo, pa vendar je najnovejša med njimi, ki temelji na oceni več kot 60.000 podjetij in blogerjev po vsem svetu, podala zanimive vpoglede in rezultate, ki vam lahko močno spodbudijo prisotnost in uspešnost za spletnih omrežjih.

Zakaj je objavljanje ob pravem času tako zelo bistvenega pomena? 

Dejstvo je, da bo predvsem v začetni fazi obstoja na družbenih omrežjih, le majhen del vaših sledilcev videl vsebino objave. Povprečna življenjska doba objave na spletnih omrežjih se sicer nekoliko razlikuje na posameznih spletnih medijih. Za lažjo predstavo: povprečen “tvit” na Twitterju bo na primer preživel le 20 minut, preden se bo izgubil v poplavi neskončnega toka Twitterjevih vsebin. 

Del največjega dosega objave je predvsem prvi in začetni odziv na objavo. Ko ljudje všečkajo, komentirajo in delijo objavo v svoji začetni fazi, algoritem pošlje signal, da je vaša vsebina sveža, pravočasna in da spodbuja pogovor, pri katerem bi morda želelo sodelovati še več ljudi. Prav ta način in algoritem bo poskrbel, da bo vaša objava posledično dosegla več ljudi. V času, ko je na spletnih družbenih omrežjih prisotno kar največ ljudi, bo torej to povečalo priložnost, da dobite več začetnih reakcij in razširite doseg objave. 

Infografike v nadaljevanju prikazujejo optimalni čas objavljanja na različnih socialnih omrežjih.

Paziti pa je potrebno tudi pri dnevih objav, saj velja, da se delavniki razlikujejo od vikendov.

Najboljši čas za Facebook objave

Prikaz najbolj optimalnih dni in ur za objavo na Facebooku

Najboljši čas za Instagram objave

Prikaz najbolj optimalnih dni in ur za objavo na Instagramu

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

O LinkedINu čivkajo že vrabci na strehi, zato ga, v kolikor še niste, začnite uporabljati. Gre za nepogrešljivo družbeno omrežje za vse profesionalce in podjetja, ki ponuja priložnosti za povezovanje, gradnjo blagovne znamke in trženje izdelkov ali storitve. Preberite več o ključnih strategijah za LinkedIn poslovni uspeh na tej platformi.    

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.