Napotki za LinkedIn objave v 2023

LinkedIn še vedno predstavlja pomembno digitalno platformo, ki je predvsem usmerjena v B2B. A s pravilno rabo in kakovostnimi vsebinami lahko pripomore k splošni prepoznavnosti vaše blagovne znamke.

Tukaj je nekaj nasvetov za pomoč.

Napotki za LinkedIn objave v 2023

Postopek objavljanja

Glede na interakcijo uporabnikov na LinkedInu ta zahteva nekoliko drugačen in širši pristop k objavljanju in pripravi vsebin. Predvsem ciljamo na to, da lahko vaša prizadevanja za izgradnjo blagovne znamke na LinkedInu enako spodbujajo tudi posamezniki, ki promovirajo vašo vsebino kot tudi same objave na strani vašega podjetja.

LinkedIn pojasnjuje: Ljudje spremljajo blagovne znamke na LinkedInu, a so bolj vpleteni z ljudmi, ki stojijo za temi blagovnimi znamkami. Spodbujajte svoje zaposlene, da postanejo vaši ambasadorji na LinkedInu – ko skrbnik objavi objavo na svoji strani, 30 % angažiranosti prihaja ravno od zaposlenih, za katere je 14-krat večja verjetnost, da bodo delili takšno vsebino, kot pa druge vrste vsebin.”

Učinkovit način zastopništva zaposlenih pri promoviranju vašega podjetja je tudi, da zaposleni sami dodajo prednosti in lasten vpogled v to, zakaj jim je mar do blagovne znamke oz. podjetja, v katerem so zaposleni.

Splošni nasveti glede objavljanja

Objave na LinkedInu so lahko nekoliko daljše kot na Facebooku in Twitterju, vendar velja omeniti, da v mobilni aplikaciji objavo odreže pri 140 znakih. Zato je krajša verjetno boljša, načeloma pa je občinstvo LinkedIna vseeno malo bolj pripravljeno na branje daljših zapisov, če so ti primerni in relevantni.

V zvezi z uokvirjanjem svojih objav so mnogi dosegli uspeh z uporabo »hookov« v svojih objavah. Na primer »10 načinov za izboljšanje vaših veščin za intervjuje« ali »5 načinov, kako bo (izdelek) izboljšal vašo uspešnost«.

Se trudite najti dobro idejo za zanimive “hooke” v svoji objavi? Poskusite ChatGPT, ki vam bo zagotovo dal mero navdiha. ;)

Pri pogostosti objavljanja LinkedIn narekuje, da podjetja, ki objavljajo vsaj tedensko, prejmejo 2x več vpletenosti kot ostala, ki so manj aktivna in konsistentna.

Ključniki

V zadnjih letih so ključniki postali vse bolj pomembni tudi na LinkedInu, saj je platforma razvila nove postopke kategorizacije in odkrivanja, usmerjene predvsem v ključnike. Po novem LinkedIn omogoča podjetjem, da izberejo ključnike, s katerimi želijo povezati svoje podjetje in hkrati spodbuja uporabnike k dodajanju ključnikov v svoje osebne profile ter tako bolj nazorno pokažejo svoja ključna področja zanimanja. 

Prav tako želi platforma razviti še ustreznejše funkcije odkrivanja in iskanja, nekatere neposredno povezane prav s ključniki, zato je temu pametno posvetiti nekaj svojega časa. 

Optimalnega števila na objavo sicer ni, že nekaj ustreznih in relevantnih ključnikov pa lahko vseeno bistveno vpliva na vaš doseg. Če želite odkriti najpomembnejše ključnike za vaše podjetje, je najboljša možnost pravzaprav kar LinkedIn sam. V iskalno vrstico vnesite kateri koli ključnik, LinkedIn pa bo zagotovil seznam povezanih oznak.

Napotki za LinkedIn objave v 2023

Preprosto se le dotaknete katerega koli predlaganega ključnika, LinkedIn pa vam ponudi vpogled, koliko ljudi sledi ključniku in seznam objav, ki ključnik uporablja. Preglejte torej najustreznejše za vaše podjetje in raziščite, kako se uporabljajo v aplikaciji.

Uporabite dve ali tri značilne za vsako objavo, hkrati pa svoje zaposlene obvestite o najpogostejših ključnikih za uporabo. 

Vrste vsebine

  • VIDEO: Tako kot na vseh digitalnih platformah, tudi na LinkedInu še vedno dominira video vsebina. Video spodbuja 5x večjo angažiranost kot katerakoli druga vrsta vsebine in 20x več deljenja, medtem ko “javljanje v živo” ustvarja kar 24x večjo angažiranost. 
  • VIDEO KLICI: Ste vedeli, da je LinkedIn dodal tudi možnost videoklica in konferenc, kar lahko predstavlja še eno zanimivo priložnost za izrabo?
  • FOTO OBJAVE: Poleg videoposnetkov, objave s fotografijami v povprečju ustvarijo 2x več komentarjev kot tiste, ki ne vključujejo vizualnih elementov. LinkedIn podpira tudi uporabo GIFov v glavnem polju objave in v komentarjih, kar je še en element, ki ga je vredno izkoristiti.
  • CAROUSEL OBJAVE oz. vrtiljak objave: LinkedIn uporabniki so ugotovili, da lahko z dodatkom PDF prilog v objavah ustvarijo lastne, improvizirane diaprojekcije z dodajanjem slik na vsako stran PDF dokumenta. Ta postopek je postal tako pogost, da je LinkedIn julija lani začel uvajati carousele, ki zagotavljajo še en način za ustvarjanje privlačnih objav v virih. Lanska raziskava je celo pokazala, da carousel objave generirajo 3x več klikov kot kateri koli drug tip vsebine – celo več od video vsebin.

Najboljši čas za objavljanje

Glede na rezultate raziskave podjetja Sprout Social je najboljši čas za objavljanje med delovnimi dnevi od torka do četrtka med 10h in 12h.

Dodatna priporočila

  • Tako kot Facebook tudi LinkedIn ustvarja nove predoglede hiperpovezav. Ko dodate povezavo v besedilo svoje objave, bo ta ostala aktivna tudi, če izbrišete besedilo povezave – tako so vaše objave videti čistejše.
  • Pri LinkedInu so dodali številne predloge in orodja za prilagajanje objav, ki pomagajo ustvarjati bolj izstopajoče objave. Vse, kar morate storiti je le, da kliknete na “uporabi predlogo” v sestavljalniku.
  • LinkedIn je v zadnjem letu dodal vrsto novih analitičnih orodij za podjetja in posameznike. 
Kaj je Tik Tok?

Kaj je Tik Tok?

Vse do avgusta 2018 je bila aplikacija Musical.ly izjemno popularna forma za deljenje kratkih videoposnetkov (do 15 sekund) z več kot 100 milijoni uporabnikov. Aplikacija je uporabnikom omogočala številne možnosti glasbenih ali govornih podlag, s katerimi so lahko snemali smešne in zabavne posnetke ali tudi vsem zelo priljubljene “lip sync” posnetke. Avgusta 2018 je aplikacijo […]

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂 Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu. Preberite, kaj smo odkrili.