Velikosti Instagram objav 2022

Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2022. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.

Velikosti Instagram objav

DIMENZIJE FOTOGRAFIJ

Velikost fotografij in videoposnetkov lahko zapišemo z razmerjem stranic fotografije ali s številom pikslov fotografije. Tudi če je vaša fotografija “pravilne” velikosti, bo Instagram še vedno fotografijo stisnil in delno zmanjšal njeno kvaliteto, vendar naj vas to ne ustavi pri ustvarjanju čudovite časovnice, saj ne gre za drastične spremembe pri izgledu fotografije.

KVADRATNA FOTOGRAFIJA

– razmerje stranic 1:1
– velikost 1080 x 1080px

HORIZONTALNA FOTOGRAFIJA (landscape)
– razmerje stranic 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

VERTIKALNA FOTOGRAFIJA
– razmerje stranic 4:5
– priporočena velikost 1080 x 1350px

PROFILNA SLIKA
– priporočena velikost 360 x 360px

DIMENZIJE VIDEO POSNETKOV

VODORAVNI POSNETEK
– priporočeno razmerje 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

NAVPIČNI POSNETEK
– razmerje stranic 4:5
– velikost 1080 x 1350px

INSTAGRAM STORIES (zgodbe)

Priporočljivo je uporabljati razmerje 9:16.
Velikost zgodbe pa je 1080 x 1920px.

IGTV

Priporočena velikost videoposnekov, ki jih nalagamo na IGTV je 1080 x 1920px, razmerje 9:16.

NASVET: Priporočena velikost naslovne slike IG TV je 420 x 654px, razmerje 1:1.55.

Osnove uporabe Instagrama

Osnove uporabe Instagrama v letu 2022

Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev. Puščajte pristne komentarje na drugih profilih, všečkajte fotografije in redno objavljajte na svojem. Vzemite Instagram kot igro v kateri morate sodelovati, če želite zmagati.

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

Iščete učinkovitejši način za upravljanje svoje prisotnosti na Facebooku? Kljub temu, da se ta trenutno ne ponaša z odmevom Instagrama ali TikToka, najnovejši statistični podatki poudarjajo, da je Facebook še vedno glavno orodje v digitalnem marketingu. Dejstvo je, da je Facebook zaradi vseh svojih nadzornih plošč in oglasnih možnosti platforma, ki jo je težko skoraj […]