Velikosti Instagram objav 2022

Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2022. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.

Velikosti Instagram objav

DIMENZIJE FOTOGRAFIJ

Velikost fotografij in videoposnetkov lahko zapišemo z razmerjem stranic fotografije ali s številom pikslov fotografije. Tudi če je vaša fotografija “pravilne” velikosti, bo Instagram še vedno fotografijo stisnil in delno zmanjšal njeno kvaliteto, vendar naj vas to ne ustavi pri ustvarjanju čudovite časovnice, saj ne gre za drastične spremembe pri izgledu fotografije.

KVADRATNA FOTOGRAFIJA

– razmerje stranic 1:1
– velikost 1080 x 1080px

HORIZONTALNA FOTOGRAFIJA (landscape)
– razmerje stranic 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

VERTIKALNA FOTOGRAFIJA
– razmerje stranic 4:5
– priporočena velikost 1080 x 1350px

PROFILNA SLIKA
– priporočena velikost 360 x 360px

DIMENZIJE VIDEO POSNETKOV

VODORAVNI POSNETEK
– priporočeno razmerje 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

NAVPIČNI POSNETEK
– razmerje stranic 4:5
– velikost 1080 x 1350px

INSTAGRAM STORIES (zgodbe)

Priporočljivo je uporabljati razmerje 9:16.
Velikost zgodbe pa je 1080 x 1920px.

IGTV

Priporočena velikost videoposnekov, ki jih nalagamo na IGTV je 1080 x 1920px, razmerje 9:16.

NASVET: Priporočena velikost naslovne slike IG TV je 420 x 654px, razmerje 1:1.55.

Osnove uporabe Instagrama

Osnove uporabe Instagrama v letu 2022

Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev. Puščajte pristne komentarje na drugih profilih, všečkajte fotografije in redno objavljajte na svojem. Vzemite Instagram kot igro v kateri morate sodelovati, če želite zmagati.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

Facebook trgovina

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.