Velikosti Instagram objav

Sprva smo na Instagram lahko nalagali le kvadratne fotografije, od leta 2015 pa nam platforma omogoča nalaganje fotografij in videoposnetkov v različnih dimenzijah. Preverite, katerih.

Velikosti Instagram objav

DIMENZIJE FOTOGRAFIJ

Velikost fotografij in videoposnetkov lahko zapišemo z razmerjem stranic fotografije ali s številom pikslov fotografije. Tudi če je vaša fotografija “pravilne” velikosti, bo Instagram še vedno fotografijo stisnil in delno zmanjšal njeno kvaliteto, vendar naj vas to ne ustavi pri ustvarjanju čudovite časovnice, saj ne gre za drastične spremembe pri izgledu fotografije.

KVADRATNA FOTOGRAFIJA

– razmerje stranic 1:1
– velikost 1080 x 1080px

HORIZONTALNA FOTOGRAFIJA (landscape)
– razmerje stranic med 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

VERTIKALNA FOTOGRAFIJA
– razmerje stranic 4:5
– priporočena velikost 1080 x 1350px

DIMENZIJE VIDEO POSNETKOV

VODORAVNI POSNETEK
– priporočeno razmerje 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

NAVPIČNI POSNETEK
– razmerje maksimalno 4:5
– velikost 1080 x 1350px

INSTAGRAM STORIES (zgodbe)

Podpirajo razmerje vse od 1.91:1 do 9:16, vendar je priporočljivo uporabljati razmerje 4:5 in 9:16.
Velikost vodoravne zgodbe je 1080 x 608px, velikost pokončne zgodbe je 1080 x 1920px.

IGTV

Videoposneki, ki jih nalagamo na IGTV so lahko horizontalni ali vertikalni.
Razmerje vertikalnega (pokončnega) posnetka sega od minimalno 4:5 do 9:16, velikosti 1080 x 1920px.
Vodoravni videoposnetek ima lahko najmanjše razmerje 5:4 do največje 16:9, velikosti 1920 x 1080px.

NASVET: Priporočena velikost naslovne slike IG TV je 420 x 654 px, razmerje 1:1.55.

Osnove uporabe Instagrama

Osnove uporabe Instagrama

Instagram je postal nepogrešljivo marketinško orodje. Z več kot milijardo uporabnikov, je ogromen bazen potencialnih kupcev. Ne glede na to ali ste veliko podjetje ali pa le posameznik, ki bi rad svoj popoldanski hobi spremenil v donosen posel, je odprtje Instagram računa korak v pravo smer.

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.     

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.