Organske ključne besede – SEO ZA ZAČETNIKE

Ne glede na to ali ste digitalni strokovnjak, ki pomaga drugim podjetjem pri doseganju svojih marketinških ciljev in razvijanjem spletne prisotnosti ali pa lastnik spletnega mesta za svojo spletno trgovino, ki skuša povečati promocijo svoje znamke, pomembnosti optimizacije spletnih strani in iskalnega procesa (SEO) se ni mogoče ogniti. 

SEO optimizacija je ključnega pomena za večjo prepoznavnost na spletu, saj potencialnim strankam olajša iskanje izdelkov, storitev in znanja, ki jih potrebujejo in iščejo na spletu.

Organske ključne besede so zelo pomemben temelj učinkovite SEO optimizacije. To je tista vrsta ključnih besed, ki se uporablja za brezplačno privabljanje organskega iskanja. Če je optimizirana pravilno, obstaja celo možnost uvrstitve na t.i. predstavljene delčke kode – to pa pomaga izboljšati razmerje med prikazi in kliki (CTR).

SEO optimizacija spletnih strani

Kaj so organske ključne besede?

Organske ključne besede so ključne besede, ki se pri SEO optimizaciji uporabljajo za privabljanje “brezplačnega” prometa. Oznaka “brezplačno” je tu zelo pomembna, saj organske ključne besede ločuje od ključnih besed s plačilom na klik (CPC), ki se uporabljajo pri Google ads in ostalih podobnih platformah. Prav tako jih dejstvo, da so brezplačne naredi tudi stroškovno učinkovito orodje spletnega trženja, ki se ga splača naučiti uporabljati. 

Poleg cenovne dostopnosti je organsko iskanje torej zelo dragoceno tržno orodje. Brskalnik Google namreč na dan obdela več kot 3,5 milijarde iskanj (to je v povprečju približno 40.000 iskalnih poizvedb po ključnih besedah ​​na sekundo). 

Če lahko zajamete nekaj od tega organskega prometa, lahko v veliki meri povečate vidnost svoje spletne strani. Za doseganje tega cilja vam pomagajo dobro raziskane in skrbno izbrane organske ključne besede.

Google analytics sidebar

Kako najdem organske ključne besede?

Obstaja nekaj načinov, ki bodo vaši spletni strani pomagale, da se povzpne na strani spletnega iskanja. 

Uporabite Google Analytics.

Google Analytics vam pomaga ugotoviti, katere organske ključne besede usmerjajo promet na vašo spletno stran. Nato lahko te ključne besede še bolj izkoristite in povečate njihovo učinkovitost. En način za to so na primer poročila o ciljnih straneh. 

Na nadzorni plošči storitve Analytics izberite »Vedenje«> »Vsebina spletnega mesta«> »Ciljne strani«.

Od tam lahko kliknete URL (ali ga vnesete v iskalno vrstico). Nato odprite “Sekundarna dimenzija> “Oglaševanje”> “Ključna beseda.” Lahko pa ga poiščete tudi v mini iskalni vrstici v “Sekundarna dimenzija”. Nato lahko vidite, katere ključne besede usmerjajo promet na vaše ciljne strani. Prav tako boste verjetno videli kar nekaj ključnih besed, ki niso na voljo. Če je temu tako ne skrbite, saj vam v tem primeru lahko pomaga SemRush. Svoj Analytics račun (in Search Console) lahko povežete s Semrush-om in si ogledate vpoglede v organski promet. To vam tudi omogoča, da odkrijete tiste ne navedene ključne besede, ki usmerjajo promet na vaše strani.

Uporabite Google search konzolo

Povprečni položaj uvrstitve za posamezne ključne besede si lahko ogledate po ciljni strani s pomočjo Google Search Console. Prijavite se v Google Search Console, izberite še ustrezno lastnost in nato izberite »Rezultati iskanja«. Označite stolpec »Poizvedbe«, to so namreč ključne besede, ki usmerjajo promet na vašo spletno stran.

Eden od nasvetov je tudi, da se osredotočite na ključne besede, ki dosegajo velik mesečni obseg iskanja, vendar ne dosežejo visoke uvrstitve strani za vašo spletno stran.

Nato lahko z dodajanjem ustreznega besedila in slik, izboljšanjem povratnih povezav, posodabljanjem meta opisa in drugimi koraki na strani za izboljšanje uvrstitve izboljšate spletne strani, zgrajene okoli teh ključnih besed.

Google Analytics secondary dimension

Google Analytics – keywords searching

Preverite ključne besede, ki jih uporablja vaša konkurenca

Organske ključne besede vaše konkurence omogočajo nadaljnji vpogled v to, katera vsebina in ključne besede so pomembne. Če preverite, kaj počnejo oni in se jim to dobro obnese, lahko to tudi vključite v svojo strategijo. 

Poročilo npr. Semrusha o pregledu organskih raziskav ponuja vpogled v vaše glavne konkurente in ključne besede, ki usmerjajo promet na njihove spletne strani. Tam lahko raziščete konkurenčno uvrstitev ključnih besed, si ogledate ciljne strani za izbrane ključne besede in vidite, koliko prometa določeni izrazi in besede prinašajo vašim tekmecem.

Kako lahko izboljšamo uvrstitev svoje spletne strani z organskimi ključnimi besedami?

Zgornji nasveti vam bodo pomagali najti bolj organske ključne besede za povečanje prometa na spletni strani.

Z orodji za ključne besede Semrush na primer lahko poiščete sorodne ključne besede, na katere morda niste pomislili, s storitvijo Google Analytics pa izveste, katere ciljne strani so najbolj uspešne, tako da natančno določite, katere ključne besede je vredno spodbuditi.

Čeprav je več organskih ključnih besed na dosegu roke pozitivno, pazljivo s pretiravanjem ključnih besed. Iskalniški algoritmi lahko namreč prepoznajo vsebino, ki je natrpana s prevelikim številom ključnih besed, ki iskalcem morda ni koristna in bo štelo proti vam.

9 ključnih marketinških izrazov

9 ključnih marketinških izrazov

Poslovanje v letu 2022 in digitalni dobi, ki smo ji priča danes, od podjetnika dobesedno zahteva, da ima vgrajeno tudi digitalno platformo. Res pa je, da večina voditeljev podjetij še vedno ne razume dobro digitalnega kot izjemno pomembnega dejavnika in njegovega vpliva na poslovanje.  Zato vam tokrat predstavljamo seznam marketinških in digitalnih terminov, pojasnil in […]

Izdelava ali prenova spletne strani

Kako napišemo pristajalno stran, ki deluje?

Pri digitalnem trženju pomembno vlogo igra dobro postavljena pristajalna stran, ki posameznike, ki kliknejo na vašo stran, zadrži na strani. Da posamezniki na pristajalni strani preživijo več časa, mora stran ponuditi vse potrebne informacije, ki jih potencialni kupci potrebujejo. Pristajalna stran mora biti enostavna, pregledna in vključevati mora vse specifikacije izdelka, priporočila, primere … vse […]

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]