Domov > Blog > Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic

Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic

Za dosego potrošnika se v času vedno večje konkurence ponudniki trudijo na različne načine. Ena od poti je tudi e-mail marketing oz. trženje po spletni pošti, ki ob upoštevanju določenih pravil še vedno dosega dobre rezultate.

Že v preteklosti so bile novice pomemben način za dosego kupca. Danes ni nič drugače, e-mail novice (Newsletters) po spletni pošti se uporabljajo kot pomemben komunikacijski instrument v ustvarjanju vezi s potrošnikom. E-mail oz. spletna pošta obstaja že precej časa in tudi v času družbenih omrežij kot so Facebook, Instagram in Twitter, je še vedno aktualna.

Zaradi velikega števila obvestil in sporočil, je potrebno za dosego cilja – torej potrošnika, poznati in uporabiti znanje in različne pristope. Je v poplavi različnih oblik spletnega marketinga sploh še smiselno uporabljati e-mail marketing? Odgovor je pritrdilen iz več razlogov:

  • v tekmi e-maili proti družbenim omrežjem so v prednosti novice preko spletne pošte, saj je le-ta zaseben in oseben prostor;
  • individualna ponudba (uporabniku je poslana novica, ki je zanj zanimiva);
  • za novice se uporabniku ni treba truditi da bi jih dobil, te najdejo njega;
  • masovnega pošiljanja oglasnih e-mailov neznanim prejemnikom ni več, pošto prejemajo le uporabniki, ki so se tako odločili (od 25. junija 2018 je stopil v veljavo pravilnik – zakon o varovanju osebnih podatkov (nova uredba EU GDPR), številni e-maili so večino uporabnikov le motili, s tem pa je prišlo do nasprotnega učinka);
  • z e-mail oglasi ni tiskarskih stroškov;
  • pošiljanje v najkrajšem možnem času;
  • avtomatizirano pošiljanje serije e-mail novic.

Kakovostna vsebina e-mail novic

Novice (Newsletter) so še vedno pomemben instrument komuniciranja z odjemalci, da pa so novice dejansko prebrane je potrebno upoštevati nekaj pravil. Dejstvo je, da le s pomembno in kakovostno vsebino vzbudimo pozornost, ki pripelje do nadaljnjega klikanja (raziskovanja spletne strani in s tem ponudbe pošiljatelja) in na koncu do prodaje. Pred oblikovanjem novice za spletno pošto je potrebno odgovoriti na vprašanji:

  • Kaj želite povedati? Naredite seznam zanimivosti in strokovnih znanj, ki bi vaše naročnike zanimale.
  • Kakšna bo vrednost informacije za prejemnika? Postavite se v vlogo uporabnika in realno poglejte uporabno vrednost (bo privarčeval: čas, denar, se naučil kaj novega, bo informacijo lahko uporabil?)

Oblikovanje e-mail novic:

  • Vabilo k naročanju na novice. Na zanimiv način povabite naročnike na novice.
  • Izkoristi impulz odpiranja. Na začetku se na zanimiv in privlačen način poda vsebina.
  • A/B test. Bistveno za to, da se vzbudi interes je »zadeva«. Kakšna naj bo »zadeva«, preverimo z A/B testom. S primerjavo stopnje odprte pošte pridemo do odgovora, katera varianta je boljša.
  • Testiranje časa pošiljanja. Testno se pošlje pošta ob različnih dnevih tedna ter ob različnih urah. Rezultate poda analiza odprte pošte.
  • Ključne besede. “Zadeva” naj se začne s ključnimi besedami, ki delujejo aktivno. (Na primer: Privarčujte 20%…. in ne: 20% popusta….).
  • Ne ponavljajte imena pošiljatelja. Tega bralec itak vidi.
  • Personalizacija. Novica se začne z osebnim nagovorom. To poveča verjetnost, da bo prebrana.
  • Strnjenost. Novica naj bo kratka in zanimiva, da jo bralec lahko hitro zaobjame.
  • Mik za klik. Sporočila naj bodo opremljena z lahko prepoznavnimi linki. S tem se daje bralcu jasna navodila, kot so »tukaj«, »več« itd.
  • Odjavni link. Zakonsko določeno je, da ima oglasni e-mail odjavni link. Uporabnik mora imeti možnost, da se odjavi od novic.
  • Vrednotenje pošte. Z analiziranjem odpiralnih in nakupnih klikov se pokaže stopnja uspeha.
  • Podatki pošiljatelja. Vsak oglasni e-mail mora imeti zakonsko predpisane podatke pošiljatelja. Ta zajema:
    • ime in naslov podjetja,
    • sodišče, pri katerem je subjekt vpisan
    • matično številko
    • znesek osnovnega materiala, iz katerega mora biti razvidno, kolikšen del osnovnega kapitala je vpoklican
    • če je bil zoper družbo uveden postopek za prenehanje družbe, je potrebno na spletni strani objaviti tudi pravno dejstvo začetka tega postopka
    • telefonska številka, številka faksa in veljaven naslov elektronske pošte
    • podatek o zavezanosti za DDV in identifikacijska številka za DDV
    • če je za dejavnost potrebno kakršno koli dovoljenje, je potrebna navedba dovoljenja in nadzornega organa

Kot pri vsakem trženju je torej tudi pri e-mail marketingu potrebno izdelati strategijo ter uporabnikom poslati pomembne in zanimive informacije. V primeru, da potrebujete pri izdelavi strategije za vašo e-mail marketing kampanjo pomoč pa nas lahko pokličite ( 070 773 850 ) ali pa nam pišite po e-pošti ( info@ideaz.si ).