Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic

Za dosego potrošnika se v času vedno večje konkurence ponudniki trudijo na različne načine. Ena od poti je tudi e-mail marketing oz. trženje po spletni pošti, ki ob upoštevanju določenih pravil še vedno dosega dobre rezultate.

Pomembni nasveti za pošiljanje e-mail novic

Že v preteklosti so bile novice pomemben način za dosego kupca. Danes ni nič drugače, e-mail novice (Newsletters) po spletni pošti se uporabljajo kot pomemben komunikacijski instrument v ustvarjanju vezi s potrošnikom. E-mail oz. spletna pošta obstaja že precej časa in tudi v času družbenih omrežij kot so Facebook, Instagram in Twitter, je še vedno aktualna.

Zaradi velikega števila obvestil in sporočil, je potrebno za dosego cilja – torej potrošnika, poznati in uporabiti znanje in različne pristope. Je v poplavi različnih oblik spletnega marketinga sploh še smiselno uporabljati e-mail marketing? Odgovor je pritrdilen iz več razlogov:

  • v tekmi e-maili proti družbenim omrežjem so v prednosti novice preko spletne pošte, saj je le-ta zaseben in oseben prostor;
  • individualna ponudba (uporabniku je poslana novica, ki je zanj zanimiva);
  • za novice se uporabniku ni treba truditi da bi jih dobil, te najdejo njega;
  • masovnega pošiljanja oglasnih e-mailov neznanim prejemnikom ni več, pošto prejemajo le uporabniki, ki so se tako odločili (od 25. junija 2018 je stopil v veljavo pravilnik – zakon o varovanju osebnih podatkov (nova uredba EU GDPR), številni e-maili so večino uporabnikov le motili, s tem pa je prišlo do nasprotnega učinka);
  • z e-mail oglasi ni tiskarskih stroškov;
  • pošiljanje v najkrajšem možnem času;
  • avtomatizirano pošiljanje serije e-mail novic.

Kakovostna vsebina e-mail novic

Novice (Newsletter) so še vedno pomemben instrument komuniciranja z odjemalci, da pa so novice dejansko prebrane je potrebno upoštevati nekaj pravil. Dejstvo je, da le s pomembno in kakovostno vsebino vzbudimo pozornost, ki pripelje do nadaljnjega klikanja (raziskovanja spletne strani in s tem ponudbe pošiljatelja) in na koncu do prodaje. Pred oblikovanjem novice za spletno pošto je potrebno odgovoriti na vprašanji:

  • Kaj želite povedati? Naredite seznam zanimivosti in strokovnih znanj, ki bi vaše naročnike zanimale.
  • Kakšna bo vrednost informacije za prejemnika? Postavite se v vlogo uporabnika in realno poglejte uporabno vrednost (bo privarčeval: čas, denar, se naučil kaj novega, bo informacijo lahko uporabil?)

Oblikovanje e-mail novic:

  • Vabilo k naročanju na novice. Na zanimiv način povabite naročnike na novice.
  • Izkoristi impulz odpiranja. Na začetku se na zanimiv in privlačen način poda vsebina.
  • A/B test. Bistveno za to, da se vzbudi interes je »zadeva«. Kakšna naj bo »zadeva«, preverimo z A/B testom. S primerjavo stopnje odprte pošte pridemo do odgovora, katera varianta je boljša.
  • Testiranje časa pošiljanja. Testno se pošlje pošta ob različnih dnevih tedna ter ob različnih urah. Rezultate poda analiza odprte pošte.
  • Ključne besede. “Zadeva” naj se začne s ključnimi besedami, ki delujejo aktivno. (Na primer: Privarčujte 20%…. in ne: 20% popusta….).
  • Ne ponavljajte imena pošiljatelja. Tega bralec itak vidi.
  • Personalizacija. Novica se začne z osebnim nagovorom. To poveča verjetnost, da bo prebrana.
  • Strnjenost. Novica naj bo kratka in zanimiva, da jo bralec lahko hitro zaobjame.
  • Mik za klik. Sporočila naj bodo opremljena z lahko prepoznavnimi linki. S tem se daje bralcu jasna navodila, kot so »tukaj«, »več« itd.
  • Odjavni link. Zakonsko določeno je, da ima oglasni e-mail odjavni link. Uporabnik mora imeti možnost, da se odjavi od novic.
  • Vrednotenje pošte. Z analiziranjem odpiralnih in nakupnih klikov se pokaže stopnja uspeha.
  • Podatki pošiljatelja. Vsak oglasni e-mail mora imeti zakonsko predpisane podatke pošiljatelja. Ta zajema:
    • ime in naslov podjetja,
    • sodišče, pri katerem je subjekt vpisan
    • matično številko
    • znesek osnovnega materiala, iz katerega mora biti razvidno, kolikšen del osnovnega kapitala je vpoklican
    • če je bil zoper družbo uveden postopek za prenehanje družbe, je potrebno na spletni strani objaviti tudi pravno dejstvo začetka tega postopka
    • telefonska številka, številka faksa in veljaven naslov elektronske pošte
    • podatek o zavezanosti za DDV in identifikacijska številka za DDV
    • če je za dejavnost potrebno kakršno koli dovoljenje, je potrebna navedba dovoljenja in nadzornega organa

Kot pri vsakem trženju je torej tudi pri e-mail marketingu potrebno izdelati strategijo ter uporabnikom poslati pomembne in zanimive informacije. V primeru, da potrebujete pri izdelavi strategije za vašo e-mail marketing kampanjo pomoč pa nas lahko pokličite ( 070 773 850 ) ali pa nam pišite po e-pošti ( info@ideaz.si ).

Facebook Ads knjižnica: Idealno orodje za spremljanje konkurence

Facebook in Instagram sta ključna oglaševalska platforma za mnoga podjetja. Čeprav morda uporabljate vse prave taktike, rezultati niso vedno zadovoljivi. Rešitev? Poglobljena analiza oglasov konkurence z uporabo brezplačne knjižnice Facebook oglasov (Facebook ads knjižnica).

Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Če dokaj redno spremljate Ads Manager, ste mogoče že opazili, da je Meta ponovno spremenila izbiro ciljev, ko želite ustvariti novo oglaševalsko kampanjo. Zaenkrat gre za testno verzijo, ki pa naj bi ugledala luč sveta med septembrom in oktobrom 2022.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]