Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂
Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu.

Preberite, kaj smo odkrili.

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Se bo Instagram v letu 2023 vrnil k fotografijam?

Tehnično gledano fotografije nikoli niso odšle, vseeno pa so bili kralji vsebine v zadnjih nekaj letih reelsi in predlagana vsebina.

Kljub temu je po kampanji “Make Instagram Great Again” leta 2022 izvršni direktor platforme Adam Mosseri zagotovil, da bo Instagram ostal zavezan fotografiji. Pravijo celo, da so se v letu 2022 preveč zavezali le video vsebini in prikazovali preveč video vsebin ter premalo fotografij. Od takrat dalje skušajo zadeve uravnotežiti tako, da sta pogostost všečkanja fotografij in videoposnetkov ter pogostost komentiranja fotografij in videoposnetkov približno enaki – kar je dober znak uravnoteženosti.

V neki raziskavi je oseba 10 dni objavljala le fotografije in kaj so ugotovili? Medtem ko fotografije res niso dosegle tolikšen doseg kot ga dosežejo reelsi, pa so požele veliko večjo vpletenost. V sklopu raziskave so objavljali še fotografije s “carousel” objavami in ugotovili, da se je skupna stopnja vpletenosti pri obeh povečala za 100 %. In čeprav stopnja vpletenosti morda ni tako visoka kot v preteklih letih, trenutno vse kaže, da fotografije prihajajo nazaj.

Če želite graditi na prepoznavnosti blagovne znamke in doseganju novega občinstva, so reelsi še vedno vaš “go to”.

Torej?

Če želite graditi na prepoznavnosti blagovne znamke in doseganju novega občinstva, so reelsi še vedno vaš “go to”. Če pa sta vaša glavna cilja sodelovanje in grajenje skupnosti, lahko deljenje več fotografij (statičnih ali vrtiljaka – carousela) na profilu spodbudi globlje pogovore z vašimi sledilci.
Kot poudarjajo na Instagramu, še vedno menijo, da so reelsi nadvse pomembni in uspešni ter tudi želijo obdržati velik fokus na takšni vsebini. Pravijo celo, da jih nikakor ne bodo deprioritizirali, da pa imajo statične fotografije in carouseli še vedno izjemno pomembno vlogo pri temu, kar želi Instagram predstavljati. Z drugimi besedami – še naprej spreminjajte vrsto vsebine, ki jo objavljate na Instagramu – od zgodb do carouselov in seveda reelsov ter ji prilagajajte angažiranosti svojega občinstva.

Kaj je Tik Tok?

Kaj je Tik Tok?

Vse do avgusta 2018 je bila aplikacija Musical.ly izjemno popularna forma za deljenje kratkih videoposnetkov (do 15 sekund) z več kot 100 milijoni uporabnikov. Aplikacija je uporabnikom omogočala številne možnosti glasbenih ali govornih podlag, s katerimi so lahko snemali smešne in zabavne posnetke ali tudi vsem zelo priljubljene “lip sync” posnetke. Avgusta 2018 je aplikacijo […]

Bo ChatGPT spremenil vaš način dela?

Bo ChatGPT spremenil vaš način dela?

Konec novembra 2022 je luč sveta ugledal ChatGPT in hitro postal spletna senzacija. Chat samodejno ustvari besedilo na podlagi vaših zapisanih vprašanj. Pri svojih odgovorih pa je veliko naprednejši in ustvarjalnejši od klepetalnih robotov. Z vami bo odlično klepetal tudi v slovenskem jeziku in v kolikor mu dopustite, vam lahko olajša številna opravila. Pa mu […]

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Kako zgradimo uspešen YouTube kanal?

Nikoli ni prepozno, da začnete graditi svoj YouTube kanal. Ambiciozne ustvarjalce vsebin čaka ogromno potencialnega občinstva, saj uporabniki vsako uro pogledamo preko 694.000 ur vsebin. Preverite, s kerimi nasveti za začetnike boste pridobili oglede, spodbudili ljudi, da se naročijo na vaš kanal, in poskrbeli, da bo vaš kanal rastel od prvega dne dalje.