Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂
Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu.

Preberite, kaj smo odkrili.

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Se bo Instagram v letu 2023 vrnil k fotografijam?

Tehnično gledano fotografije nikoli niso odšle, vseeno pa so bili kralji vsebine v zadnjih nekaj letih reelsi in predlagana vsebina.

Kljub temu je po kampanji “Make Instagram Great Again” leta 2022 izvršni direktor platforme Adam Mosseri zagotovil, da bo Instagram ostal zavezan fotografiji. Pravijo celo, da so se v letu 2022 preveč zavezali le video vsebini in prikazovali preveč video vsebin ter premalo fotografij. Od takrat dalje skušajo zadeve uravnotežiti tako, da sta pogostost všečkanja fotografij in videoposnetkov ter pogostost komentiranja fotografij in videoposnetkov približno enaki – kar je dober znak uravnoteženosti.

V neki raziskavi je oseba 10 dni objavljala le fotografije in kaj so ugotovili? Medtem ko fotografije res niso dosegle tolikšen doseg kot ga dosežejo reelsi, pa so požele veliko večjo vpletenost. V sklopu raziskave so objavljali še fotografije s “carousel” objavami in ugotovili, da se je skupna stopnja vpletenosti pri obeh povečala za 100 %. In čeprav stopnja vpletenosti morda ni tako visoka kot v preteklih letih, trenutno vse kaže, da fotografije prihajajo nazaj.

Če želite graditi na prepoznavnosti blagovne znamke in doseganju novega občinstva, so reelsi še vedno vaš “go to”.

Torej?

Če želite graditi na prepoznavnosti blagovne znamke in doseganju novega občinstva, so reelsi še vedno vaš “go to”. Če pa sta vaša glavna cilja sodelovanje in grajenje skupnosti, lahko deljenje več fotografij (statičnih ali vrtiljaka – carousela) na profilu spodbudi globlje pogovore z vašimi sledilci.
Kot poudarjajo na Instagramu, še vedno menijo, da so reelsi nadvse pomembni in uspešni ter tudi želijo obdržati velik fokus na takšni vsebini. Pravijo celo, da jih nikakor ne bodo deprioritizirali, da pa imajo statične fotografije in carouseli še vedno izjemno pomembno vlogo pri temu, kar želi Instagram predstavljati. Z drugimi besedami – še naprej spreminjajte vrsto vsebine, ki jo objavljate na Instagramu – od zgodb do carouselov in seveda reelsov ter ji prilagajajte angažiranosti svojega občinstva.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

LinkedIN poslovni uspeh: Kako izkoristiti platformo?

O LinkedINu čivkajo že vrabci na strehi, zato ga, v kolikor še niste, začnite uporabljati. Gre za nepogrešljivo družbeno omrežje za vse profesionalce in podjetja, ki ponuja priložnosti za povezovanje, gradnjo blagovne znamke in trženje izdelkov ali storitve. Preberite več o ključnih strategijah za LinkedIn poslovni uspeh na tej platformi.