Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.
Vendar pa se je, odkar je Facebook prvič stopil na marketinško sceno, spremenilo marsikaj. Danes še vedno največje družbeno omrežje na svetu omogoča stvari, o katerih mnogi pred 10 leti niti pomislili ne bi: gosti 360-stopinjske videoposnetke, omogoča prodajo izdelkov preko klepetalnika ali celo služi kot glavni vir novic za dve tretjini svetovne odrasle populacije.

Platforma Facebook ima danes že okoli 2 milijardi uporabnikov. Pa vendar pri razsežnosti Facebooka ne gre samo za število uporabnikov, temveč za moč pozornosti oz. ozaveščanja, ki jo premore to družbeno omrežje. Globalno gledano namreč povprečen uporabnik na Facebooku preživi skoraj eno uro na dan. Če upoštevamo, da povprečna oseba na dan spi okoli osem ur, to pomeni, da približno 7 % naših budnih ur preživimo na družbenih omrežjih.

Facebook stran podjetja oz. blagovne znamke je vstopna točka do interakcije podjetja oz. storitev z oboževalci oz. ciljno publiko. Omogoča dvig prepoznavnosti blagovne znamke, podrobno spremlja in analizira oglaševanje, zbira vpoglede občinstva ali celo klepeta in omogoča klepet z uporabniki, ki iščejo podporo in pomoč.

Kako pripraviti uspešno Facebook marketinško strategijo

Postopek optimizacije marketinških kampanj na družbenih omrežjih pomeni tudi izboljšanje uspešnosti oglaševalskega računa. Kot pri vsakem začetku projekta, pa se tudi pri pripravi marketinške strategije vse prične pri temeljiti analizi poslovanja in trga. Potrebno je dobro preučiti podjetje, storitve ali izdelke, poslovne cilje in seveda ciljno publiko. Analizirati je potrebno vse dosedanje delo ter podatke in pridobljene vpoglede, saj se lahko le tako ustvari še boljšo novo kampanjo in digitalno oglaševanje. Vsako podjetje je drugačno, zato je pomembno si vzeti veliko časa, da ugotovimo strategijo, ki je prava za vas.
Cilji vsake stranke oz. podjetja so različni, to so lahko spodbujanje prodaje, ustvarjanje potencialnih strank, povečanje sledilcev, namestitev aplikacij ali kateri koli drugi cilj, ki ga omogoča Facebook. Faza načrtovanja in strategije je pomembna pri zagotavljanju najboljšega začetka kampanje in nadaljnjega uspeha.

Ko je strategija pripravljena in potrjena, pa se prične pravo delo z upravljanjem družbenih omrežij.
Upravljavci družbenih omrežij namreč vsakodnevno žongliramo z veliko nalogami: objavljanje vsebin na več kanalih, odgovarjanje na komentarje in vsa ostala komunikacija, spremljanje omemb ali taggov blagovne znamke, branje o nedavnih trendih in novostih …. Zadnja stvar, ki jo želite, je denimo poiskati vsebino, ki bi jo objavili dve minuti pred sestankom ob 9. uri.
Pri pripravi strategije je pomembno določiti tudi število in najbolj optimalen čas za objavljanje pripravljenih vsebin. Če ne objavljamo dovolj pogosto, Facebook stran oz. blagovna znamka ne izgleda zanesljiva in avtentična – navsezadnje, koliko res zaupate blagovni znaki ali podjetju, ki po več mesecev ni aktivna na družbenih omrežjih? Po drugi strani pa, če objavljate prepogosto, se lahko zamerite svojim sledilcem, ki se hitro naveličajo vaših vsebin.

“Multitasking” pri vsem tem zna biti naporen, zato si lahko velikokrat pomagamo z uporabo raznolikih koledar ali planer aplikacij za upravljanje vsebin družbenih omrežij. Tako kot se sliši, je takšen koledar vsebine družbenih medijev preglednica, v katero se vnaprej napiše objave in jih razporedi na določene ure. Vsak dober koledar vsebine družbenih medijev oz. aplikacija za načtrvoanje mora vsebovati spodnjih nekaj stvari:

  • zavihke za vsako platformo družbenih medijev,
  • dnevni urnik, razčlenjen po časovnih obdobjih,
  • stolpce za sporočilo, povezavo, ime kampanje, število znakov in foto,
  • mesečni pogled in pregled za načrtovanje večjih kampanj.

Ko ugotovite najbolj priljubljene čase in ostalo analitiko za prvih nekaj objav, lahko lažje ustrezno prilagodite strategijo in pogostost objavljanja.

Glede na trud, čas in energijo, ki jo navadno vložimo v grajenje strategije in ustrezno vodenje Facebooka, zagotovo želimo vedeti, če je trud poplačan. Tudi za to je merjenje donosnosti naložb na družbenih medijih tako zelo pomembno. Preden pa začnemo slediti donosnosti naložb, moramo seveda postaviti cilje kampanj in upravljanja Facebooka. Ključni kazalniki uspešnosti lahko vključujejo oglede, vključenost uporabnikov, pridobivanje potencialnih strank, generiranje konverzij preko oglaševanja …

Ne pozabite tudi na uporabo povezav za sledenje z UTM parametri, kadarkoli v objavo vključite še link povezavo. Na tak način preprosto sledite številu klikov, ki jih povezava generira k vašemu splošnemu cilju kampanje.
Na koncu vam bo poročanje zaprte zanke, ki ga zagotavlja programska oprema za avtomatizacijo trženja, pomagalo vedeti, katere objave na družbenih medijih dejansko vplivajo na končni rezultat poslovanja – na potencialne stranke in prodajo.

Ste vedeli, da je Facebook tretja najbolje obiskana internetna stran na svetu? Zato je vsekakor vredno biti prisoten na tem družbenem omrežju. Pa ne le to – vse pozitivne učinke in priložnosti, ki jih to družbeno omrežje prinaša, je dobro pametno izkoristiti in vključiti v rast podjetja, seveda s temu primerno marketinško strategijo in upravljanjem Facebook strani blagovne znamke.

Če so vam, kljub poplavi informacij, vse zakonitosti in zadnji trendi na družbenih omrežjih še vedno nekoliko tuji, smo tu za vas in zagotovo bomo skupaj našli ustrezno pot. :)

Facebook trgovina

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.     

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

Kako vzpostaviti "Instagram shop"

Kako vzpostaviti “Instagram shop”

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih […]