Vavčer za digitalni marketing

Povečajte svojo konkurenčnost, dodano vrednost podjetja in prihodke od prodaje z vavčerjem za digitalni marketing, ki vam sofinancira izboljšanje digitalne prisotnosti vašega podjetja. Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Vavčer za digitalni marketing

Trenutno sta vam na voljo DVA odprta vavčerja:

VAVČER ZA DVIG DIGITALNIH KOMPETENC

Namen vavčerja je spodbuditi ciljne skupine k zagotovitvi ustreznih znanj zaposlenih vodstvenega kadra za ključna področja digitalizacije.

VEČ INFORMACIJ: https://bit.ly/3MFBq4E

VAVČER ZA DIGITALNI MARKETING ZA SOCIALNA PODJETJA

Namen vavčerja je spodbuditi ciljne skupine k uvajanju digitalnega marketinga, s čimer se bo povečala njihova konkurenčnost, dodana vrednost oz. prihodki od prodaje.

VEČ INFORMACIJ: https://bit.ly/3sjVz6Z

V kolikor razmišljate, da bi izkoristili digitalni vavčer, lahko izbirate med 4 kategorijami:

VAVČER ZA SPLETNO STRAN: Za izdelavo spletne strani lahko preko Slovenskega podjetniškega sklada dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 1.500 EUR.
V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje, je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo spletne stran.

VAVČER ZA SPLETNO TRGOVINO: Za izdelavo spletne trgovine lahko preko SPS dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 2.500 EUR. V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo spletne trgovine.

VAVČER ZA REZERVACIJSKO PLATFORMO: Za izdelavo rezervacijske platforme lahko preko SPS dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 2.500 EUR. V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo rezervacijske platforme.

VAVČER ZA MOBILNO APLIKACIJO: Za izdelavo mobilne aplikacije lahko preko SPS dobite sofinancirane stroške (do 60%) v višini do največ 2.000 EUR. V kolikor boste kandidirali za sofinanciranje je potrebno upoštevati minimalne zahteve za izdelavo mobilne aplikacije.

KDO LAHKO IZKORISTI DIGITALNI VAVČER?

  • Vsako podjetje, ali s.p., ki izpolnjuje razpisne pogoje, lahko odda eno prijavo. V tej eni prijavi lahko koristi vse štiri vavčerje, vendar vsakega le enkrat.
  • Podjetje mora imeti vsaj enega zaposlenega, ki je lahko zaposlen tudi za manj kot 8 ur.

JE VAVČER TRENUTNO ZAPRT?

Ker je količina sredstev omejena, je vavčer lahko trenutno zaprt. Ko so sredstva počrpana, se razpis zapre do naslednje sprostitve dodatnih sredstev.
Pomembno je, da vsebino projekta pripravimo že pred ponovnim odprtjem razpisa in vlogo oddamo v najkrajšem možnem času.

  • Višina sredstev za obdobje 2021-2023: 1.600.000 EUR
  • Obdobje upravičenosti: od 1. 1. 2021 do 30. 9. 2023

TRENUTNO STANJE: ZAPRTO

POSTOPEK PRIDOBITVE VAVČERJA ZA DIGITALNI MARKETING

Brez skrbi, na vsakem koraku vam pomaga naša ekipa, v grobem, pa je postopek sledeč:

1.) Prijavitelj (vi) iz Kataloga strokovnjakov DIH Slovenije izbere zunanjega izvajalca in se z njim dogovori glede možnosti izvedbe.

2.) Prijavno vlodo oddate preko ePortala SPS.

3.) Prijavitelj v roku 15 delovnih dni od oddaje vloge prejme obvestilo o odločitvi o dodelitvi sredstev. Nato je pozvan na podpis pogodbe, ki jo mora v roku 8 dni od prejema podpisano vrniti Slovenskemu podjetniškemu skladu.

4.) Po zaključku vseh izvedenih aktivnosti mora upravičenec na portal DIH Slovenije posredovati spletno povezavo (link) do delujoče spletne strani/mobilne aplikacije/spletne trgovine/rezervacijske platforme, ter poročilo o testiranju, pri čemer je potrebno upoštevati, da ima DIH Slovenije za izdajo pozitivnega Mnenja na voljo 20 delovnih dni. Dokumentacijo na DIH Slovenije posreduje prijavitelj.

5.) Prejeto pozitivno Mnenje DIH Slovenije (Obrazec št. 1) mora prijavitelj skupaj z ostalimi obveznimi prilogami k zahtevku v največ 6 mesecih (od dneva podpisa pogodbe) oddati prek ePortala SPS.

Rušimo nekaj največjih mitov o WordPressu

Rušimo nekaj največjih mitov o WordPressu

Čeprav je WordPress v zadnjih letih postal izmed najbolj priljubljenih orodij za upravljanje s spletnimi vsebinami, o njem še vedno kroži malo morje dezinformacij. Nekaj izmed njih je posledica slabo nastavljenih oz. izdelanih strani, spet druge širijo razvijalci, ki želijo naročnike z lažmi prepričati, da je njihova zaprta in plačljiva rešitev boljša. Namen tega prispevka […]

9 ključnih marketinških izrazov

9 ključnih marketinških izrazov

Poslovanje v letu 2022 in digitalni dobi, ki smo ji priča danes, od podjetnika dobesedno zahteva, da ima vgrajeno tudi digitalno platformo. Res pa je, da večina voditeljev podjetij še vedno ne razume dobro digitalnega kot izjemno pomembnega dejavnika in njegovega vpliva na poslovanje.  Zato vam tokrat predstavljamo seznam marketinških in digitalnih terminov, pojasnil in […]

Kaj potrebujete za udarni "about you" podzavihek?

Kaj potrebujete za udarni “about you” podzavihek?

Imate podjetje, ste posameznik podjetnik? Imate svojo spletno stran? V kolikor ste dvakrat prikimali, potem vaša spletna stran potrebuje tudi ločen zavihek v katerem se predstavite – “about you page”. Le z dobro zgodbo boste bralcem pomagali razumeti, kaj počnete, kako jim lahko pomagate in kako se lahko bolje povežejo z vašo blagovno znamko. Z […]