Kako vzpostaviti “Instagram shop”

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih posebnosti. 

Ste pripravljeni pričeti z “Instagram shopom” ter tako spodbujati svojo prodajo? Tukaj je vse, kar morate vedeti.

Kaj sploh je “Instagram shop”?

Možnost trgovanja na Instagramu podjetjem ponuja priložnost, da predstavijo svoj nabor izdelkov ter tako dosežejo nove stranke kar na Instagram platformi. 

Podjetja lahko namreč pripravijo seznam izdelkov, ki jih je mogoče kupiti neposredno preko gumba “Ogled trgovine” na svojem Instagram profilu. Vendar to še ni vse!

Instagram profilom, ki predstavljajo svojo “trgovino” prav tako omogoča nov nakupovalni cilj, ki je dostopen kar iz glavnega navigacijskega menija na Instagramu. Ta predstavlja hiter in poenostavljen način, da uporabniki odkrijejo izdelke, ki jih je mogoče kupiti z možnostjo “brskanje po trgovinah”, “ogled izbire urednikov”, “raziskovanje vodnikov” in “zbirke trgovin”. Poleg same trgovine pa omogoča tudi odkritje izdelkov, za katere je verjetneje, da jih bodo uporabniki dejansko kupili; vse to na podlagi preteklih dejavnosti in objav profilov, ki jih uporabniki spremljajo. 

S klikom na predlagani izdelek uporabniki vidijo več informacij o cenah, več slik o izdelku in tudi preostale podobne izdelke iste znamke ter možnosti nakupa. 

Kako pa pripraviti svoj “Instagram shop”?

  1. Korak: preverite primernost svojih izdelkov za prodajo na Instagramu. To zajema, če je vaše podjetje na podprtem trgu, je prodajani izdelek primeren, vaše podjetje pa posluje v skladu z Instagramovo politiko in pravili trgovanja. 
  2. Korak: pretvorite vaš Instagram profil v poslovni (business) profil.
  3. Korak: povežite svoj Instagram profil s svojim Facebook profilom (ne potrebujete pa tudi Facebook shop povezave).
  4. Korak: naložite svoj katalog izdelkov. Instagram shop namreč zahteva nabor izdelkov, v katerem je seznam vseh izdelkov, opisov le teh in inventarjev. Katalog izdelkov lahko povežete na dva načina, in sicer preko Facebook Business Manager (do it yourself metoda) ali preko partnerja za platformo za e-poslovanje, kot sta na primer Shopify ali BigCommerce. 
  5. Korak: Po opravljenih zgornjih štirih korakih boste morali vaš profil poslati v predogled, in sicer tako, da odprete profil podjetja v Instagramu in tapnete ikono “menu”, izberete “nastavitve”, prijavite se za nakupovanje in nato sledite korakom za oddajo računa v pregled. Svoje stanje lahko kadarkoli pregledate v razdelku »nakupovanje« in nato »nastavitve«.
  6. Korak: Ko je vaš račun pregledan in odobren, v nastavitvah le še izberite “business” in “shop”, izberite katalog izdelkov, ki ga želite povezati s profilom in kliknite “done”!

Ko nastavite “Instagram shop” se na vašem profilu pojavi nov gumb “Ogled trgovine”. Od tu bodo lahko obiskovalci profila brskali po vaših izdelkih, jih pregledovali in nakupovali kar preko Instagrama, torej brez, da bi vaše sledilce Instagram preusmeril na vašo spletno stran. Prav tako boste lahko nato začeli označevati izdelke v svojih objavah v virih, zgodbah na Instagramu, video posnetkih IGTV, vodnikih in oddajah v živo – kar vam bo odprlo veliko novih priložnosti za e-poslovanje!

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih posebnosti. 

Ste pripravljeni pričeti z “Instagram shopom” ter tako spodbujati svojo prodajo? Tukaj je vse, kar morate vedeti.

Kaj sploh je “Instagram shop”?

Možnost trgovanja na Instagramu podjetjem ponuja priložnost, da predstavijo svoj nabor izdelkov ter tako dosežejo nove stranke kar na Instagram platformi. 

Podjetja lahko namreč pripravijo seznam izdelkov, ki jih je mogoče kupiti neposredno preko gumba “Ogled trgovine” na svojem Instagram profilu. Vendar to še ni vse!

Instagram profilom, ki predstavljajo svojo “trgovino” prav tako omogoča nov nakupovalni cilj, ki je dostopen kar iz glavnega navigacijskega menija na Instagramu. Ta predstavlja hiter in poenostavljen način, da uporabniki odkrijejo izdelke, ki jih je mogoče kupiti z možnostjo “brskanje po trgovinah”, “ogled izbire urednikov”, “raziskovanje vodnikov” in “zbirke trgovin”. Poleg same trgovine pa omogoča tudi odkritje izdelkov, za katere je verjetneje, da jih bodo dejansko kupili; vse to na podlagi preteklih dejavnosti in objav profilov, ki jih uporabniki spremljajo. 

S klikom na predlagani izdelek uporabniki vidijo več informacij o cenah, več slik o izdelku in tudi preostale podobne izdelke iste znamke ter možnosti nakupa.

Kako pa pripraviti svoj “Instagram shop”?

  1. Korak: preverite primernost svojih izdelkov za prodajo na Instagramu. To zajema, če je vaše podjetje na podprtem trgu, je prodajani izdelek primeren, vaše podjetje pa posluje v skladu z Instagramovo politiko in pravili trgovanja. 
  2. Korak: pretvorite vaš Instagram profil v poslovni (business) profil.
  3. Korak: povežite svoj Instagram profil s svojim Facebook profilom (ne potrebujete pa tudi Facebook shop povezave).
  4. Korak: naložite svoj katalog izdelkov. Instagram shop namreč zahteva nabor izdelkov, v katerem je seznam vseh izdelkov, opisov le teh in inventarjev. Katalog izdelkov lahko povežete na dva načina, in sicer preko Facebook Business Manager (do it yourself metoda – naredi sam) ali preko partnerja za platformo za e-poslovanje, kot sta na primer Shopify ali BigCommerce. 
  5. Korak: Po opravljenih zgornjih štirih korakih boste morali vaš profil poslati v predogled, in sicer tako, da odprete profil podjetja v Instagramu in tapnete ikono “menu”, izberete “nastavitve”, prijavite se za nakupovanje in nato sledite korakom za oddajo računa v pregled. Svoje stanje lahko kadarkoli pregledate v razdelku »nakupovanje« in nato »nastavitve«.
  6. Korak: Ko je vaš račun pregledan in odobren, v nastavitvah le še izberite “business” in “shop”, izberite katalog izdelkov, ki ga želite povezati s profilom in kliknite “done”!

Ko nastavite “Instagram shop” se na vašem profilu pojavi nov gumb “Ogled trgovine”. Od tu bodo lahko obiskovalci profila brskali po vaših izdelkih, jih pregledovali in nakupovali kar preko Instagrama, torej brez, da bi vaše sledilce Instagram preusmeril na vašo spletno stran. Prav tako boste lahko nato začeli označevati izdelke v svojih objavah v virih, zgodbah na Instagramu, video posnetkih IGTV, vodnikih in oddajah v živo – kar vam bo odprlo veliko novih priložnosti za e-poslovanje!

 

Vir: https://later.com/blog/instagram-shop/

Kako vzpostaviti “Instagram shop”

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih […]

Google ukinja svoje socialno omrežje Google+?

Google ukinja svoje socialno omrežje Google+?

Morda ste že slišali novice o tem, da od aprila dalje Google+ ne bo več dostopen za navadne uporabnike. To je tisti Google+, za katerega se je, ko je izšel govorilo, da bo izpodrinil in v pozabo poslal Facebook, MSN Messenger, IRC …

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.