Domov > Facebook komunikacija in oglasi

Facebook komunikacija in oglasi

Facebook je med vsemi spletnimi družbenimi omrežji daleč najbolj priljubljeno na svetu. 1,7 milijarde uporabnikov, od tega več kot 900.000 v Sloveniji, redno pregleduje svoje časovnice in z interakcijami signalizira svoje življenjske in nakupovalne navade.

Facebook na kratko

1 Druga najbolj obiskana spletna stran

Facebook je takoj za Googlom najbolj obiskana spletna stran, prehitel pa je tudi obisk Youtuba. Uporabniki na Facebooku v povprečju dnevno preživijo več kot 20 minut.

2 Mobilna aplikacija z več kot milijardo prenosov

Kar 90 odstotkov uporabnikov do Facebooka dostopa prek mobilnih naprav, kar pomeni, da lahko izbrano ciljno občinstvo ujamemo kadarkoli in kjerkoli.

3 Aktivno občinstvo

Uporabniki vsak dan na to omrežje naložijo več kot 300 milijonov fotografij, ogledajo si za prek 100 milijonov ur video posnetkov in sprožijo 4,5 milijarde všečkov.

4 Občinstvo z odprto denarnico

Kar 91 odstotkov predstavnikov generacije »milenijcev« uporablja Facebook. Ta demografska skupina je znana kot občinstvo brez zadržkov do spletnih nakupov.

Facebook pa se bliskovito razvija še naprej. Upamo si napovedati, da bosta spodnji dve stvari ključni pri nadaljnji rasti Facebooka.

Facebook Messenger

Platforma za komunikacijo z več kot milijardo uporabniki postaja eden največjih kanalov za neposredno komunikacijo med uporabniki, čedalje bolj pa tudi med blagovnimi znamkami in njihovimi oboževalci.

Možnost pošiljanja fotografij, video posnetkov, izraznih ikon (emojijev), GIF-ov, plačil in aplikacij je omogočila, da je Messenger prehitel vse konkurente. Bolj priljubljeno je zgolj še pošiljanje SMS-ov, ki pa se ob tem zdi kot dinozaver iz davne preteklosti.

Tu so tudi »chatboti«, ki prinašajo razburljive možnosti za personifikacijo podajanja informacij, kar že uspešno uporabljajo številne spletne trgovine in novičarski portali.

Facebook Video

Video predstavlja ključni del Facebookove vizije. Leta 2014 je Mark Zuckerberg izjavil, da bo »video v petih letih predstavljal večino Facebooka«. Že konec leta 2015 je bilo na Facebooku zabeleženih osem milijard ogledov posnetkov na dan.

Facebook poleg tega močno spodbuja objavljanje video posnetkov. Tako na primer objava, h kateri je dodan video, v povprečju zabeleži 135 odstotkov večji doseg kot objava z dodano fotografijo.

Zelo dobro delujejo tudi video posnetki v živo (Facebook Live), ki beležijo trikrat daljše čase ogledov.

Facebook Video je v tem trenutku ena najbolj vročih platform v spletnem marketingu, saj nam omogoča, da s kreativnimi rešitvami dosežemo hitro premikajoče uporabnike, ki radi nagradijo strnjene in atraktivno predstavljene vsebine. Facebookovi algoritmi nam s svojo naklonjenostjo video posnetkom pri tem še bolj pomagajo, zato je zdaj (zadnji), da video vključimo v svoje marketinške načrte.

Vas zanima, kateri so najpogostejši dvomi pred najemom avtodoma? Pozor: video vsebuje posnetke ljubkih kužkov!

33 najpogostejših vprašanj, ki se pojavljajo pred najemom avtodoma => http://bit.ly/1NnOCKb

Posted by Adria Holidays on Friday, April 22, 2016

Oglaševanje na Facebooku

V Spletni agenciji Ideaz verjamemo, da je oglaševanje na Facebooku eno najboljših orodij, ki so na voljo. Če je bilo v preteklosti oglaševanje na Facebooku v prvi meri uporabno za grajenje prepoznavnosti, je v zadnjih letih postalo izjemno močno orodje tudi na področju neposrednega marketinga – torej takrat, ko želimo sprožiti akcijo uporabnikov.

Poleg najbolj očitnih dejavnikov, kot je ogromno število aktivnih uporabnikov, spodaj naštevamo 6 elementov, ki po našem mnenju ključno prispevajo k uspešnosti oglaševalskih kampanj na Facebooku.

Družbena potrditev

Tu lahko potegnemo vzporednico s starim dobrim “od do ust”. Ko vidimo, da je našim znancem nekaj všeč, postane to za nas bolj pomembno. In če ima neka znamka na primer 10 milijonov oboževalcev, nam podzavestno to pove, da ne more biti tako slaba.

Organski doseg

Če ciljno občinstvo dobro sprejme naše oglase, lahko poleg plačanega prometa dobimo dodatnih 30 ali celo več odstotkov prometa popolnoma brezplačno, kar je posledica vpetosti (engagementa) občinstva pri oglasih (všečki, komentarji, delitve).

Zelo natančno ciljanje

Tako natančno ciljanje, kot nam ga omogoča Facebook, je bilo še pred nekaj leti težko predstavljivo. Na voljo imamo res veliko možnosti ciljanja, od natančnega geografskega in demografskega do ciljanja po zelo specifičnih interesih in spletnih navadah uporabnikov.

Podatki zunanjih ponudnikov

Facebook ima ogromno podatkov o svojih uporabnikih, ki jih dodatno bogati s podatki zunanjih ponudnikov, kot so veliki spletni portali, priljubljene mobilne aplikacije ali ponudniki e-poštnih predalov.

Skalabilnost

Ker ima Facebook preko 1.8 milijarde aktivnih uporabnikov po celem svetu in ker ima o njih ogromno podatkov, je oglaševalske kampanje možno hitro razširiti na veliko število uporabnikov.

Instagram oglaševanje

Prek Facebookove oglaševalske platforme lahko dostopamo tudi do uporabnikov Instagrama, čigar priljubljenost se prav tako strmo vzpenja (ima namreč že več kot 500 milijonov uporabnikov).

Sledenje konverzijam in optimizacija kampanj

Facebook nam po nekaterih ocenah omogoča dostop do le dveh odstotkov podatkov, ki jih ima o svojih uporabnikih, zato je smiselno, da ga uporabimo za pomoč pri optimizaciji kampanj.

Facebook je z uvedbo spremljanja konverzij ter predvsem možnostjo optimiziranja kampanj glede na želeno konverzijo (nakup, dodajanje v košarico, ogled ključnih strani …) naredil ogromen korak naprej pri omogočanju pogojev za zelo dobičkonosne kampanje.

Facebook nas ob vodenju oglaševalskih kampanj oskrbuje z obilico, ali bolje, preobilico podatkov. Poročila o uspešnosti kampanj imajo lahko prek 200 parametrov, od enostavnih klikov in prikazov do cene na iskanje na spletni strani ali podatka, koliko ljudi si je ogledalo vsaj 25 odstotkov določenega video posnetka.

facebook-pixel

Zakaj izbrati Spletno agencijo Ideaz?

Vendarle oglaševanje na Facebooku nikakor ni kot čudežna tabletka, ki bi čez noč podvojila prodajo vsakega podjetja.

Potrebna je kombinacija pravega proizvoda ali storitve, pristajalnih strani, oglasov in ciljnega občinstva.

V Spletni agenciji Ideaz se za nekatere največjih znamk v Sloveniji vsak dan ukvarjamo z oglaševalskimi kampanjami in vodenjem komunikacije na Facebooku.

Če menite, da potrebujete pomoč pri vaši prisotnosti na Facebooku ali želite prisotnost šele vzpostaviti, se nam oglasite in skupaj bomo postavili strategijo, določili metrike spremljanja uspešnosti in se lotili izvedbe.

Na voljo smo vam prek telefona, spletnega obrazca in seveda prek Facebook Messengerja!