Festival Pivo in cvetje Laško

Naročnik: AGENCIJA OVUM
Pivo in Cvetje desktop stran
Pivo in Cvetje - Desktop

Festival Pivo in cvetje Laško

Festival Pivo in cvetje Laško vsako leto v juliju privabi več kot 70.000 obiskovalcev. Gre za največjo festivalsko prireditev v Sloveniji, ki ima ob tem tudi najdaljšo tradicijo saj je bil festival zasnovan že davnega leta 1964. Njegov glasbeni program zasnuje ter izvede agencija Ovum, ki tudi vodi komuniciranje festivala, njegov najpomembnejši del pa je komuniciranje preko spletne strani ter družbenih omrežij.

Festival Pivo in cvetje Laško

Preobrazba

  • Risanje žičnatega modela
  • Oblikovanje spletne strani
  • Animirani elementi: ikone
  • Programiranje spletne strani
  • Urnik nastopajočih in medfestivalski spored
  • Integracija družbenih omrežij
  • Večjezičnost
  • Zemljevid
Izziv

Stran smo očedili z:

  • Urnik nastopajočih in medfestivalski spored

Ob vnosu nastopajočih se označijo dnevi in ure nastopa, informacija pa se samodejno pretvori v urnike po dnevih, ki na vizualni način prikazujejo vrstni red nastopajočih. Za medfestivalsko dogajanje smo pripravili posebno različico urnika, ki glede na čas nalaganja pridobi trenutnega in naslednjega nastopajočega, ter izpiše predvidene ure nastopa.

  • Prva stran

V obdobju pred, med in po festivalu se prva stran prilagodi, da se ustrezno informira obiskovalce. V obdobju pred festivalom se na njej nahaja seznam izpostavljenih nastopajočih, novice, video vabila in utrinki iz lanskoletnega festivala. Med festivalom se seznam izpostavljenih nastopajočih prilagaja, posodabljajo pa se tudi novice. Pofestivalska stran prinaša osvežene galerije in vabila na nov festival.

  • Zemljevid

Na več delov strani je vgrajen zemljevid s prilagodljivo legendo, ki se ga na enostaven način prikroji, da prikazuje le določeno vrsto interesnih točk. Na njem so prikazana prizorišča, parkirišča, zapore in obvozi, lokacije z gostinsko ponudbo, stranišča in druge pomembne točke. Poleg prikaza zemljevida je na voljo še satelitski pogled, ohranjena pa je bila tudi možnost sprehajanja po cestah (StreetView).

Festival Pivo in cvetje Laško

Družbena omrežja

Festival ima močno prisotnost na družbenih omrežjih, zato so slednja integrirana tudi v samo spletno stran.

Skrbimo za zanimive, informativne in zabavne vsebine na Instagramu in Facebooku. Na prvi strani so tako prisotni utrinki z Instagrama, na posameznih straneh pa so vgrajene možnosti za naposredno deljenje vsebin preko Facebooka ali Twitterja. 

Stranka
Urban Centa
Izvršni in kreativni direktor agencije Ovum

Agencija Ideaz nam zadnjih 7 let nudi celovite storitve pri produkciji spletnih strani, upravljanju socialnih omrežij in spletnem oglaševanju. Ker so zanesljiv partner, ki zna skupaj z nami kreirati celovite komunikacije v virtualnem okolju in nuditi njihovo tehnično dovršeno izvedbo, verjamem, da bo tako ostalo tudi v prihodnje.«

Ekipa

Podpora
Medved Nika
Vodja projekta
Oblikovanje
Sova Dea
Oblikovanje
Razvoj
Jazbec Andrej
Razvoj
Razvoj
Jazbec Gašper
Razvoj
jež
Jež Robi
Kreativa
jež
Jež Gašper
Kreativa
Digitalni marketing
Čmrlj Davorin
Digital
Digitalni marketing
Čmrlj Katja
Digital