Izdelava spletnih trgovin

Izdelava spletne trgovine je zahteven in obsežen projekt, ki zahteva veliko strokovnega znanja z različnih področij, v proces pa mora biti aktivno vključen tudi naročnik.

Pri izdelavi spletne trgovine upoštevamo najnovejše trende na področju spletnega nakupovanja in vsako trgovino optimiziramo za njeno prodajno območje, saj se lahko le na ta način doseže najboljše prodajne rezultate.

Katere zmožnosti vsebujejo izdelane spletne trgovine?

Vse spletne trgovine izdelamo na osnovi vstavka za WordPress imenovanega WooCommerce. Gre za popolnoma prilagodljivo odprtokodno platformo, s pomočjo katere lahko prodajate tako fizične izdelke kot tudi prenose ali naročnine. WooCommerce je modularen in tako omogoča skoraj neskončno možnosti za razširitev. Spodaj vam naštevamo nekaj ključnih zmožnosti.

Neomejeno število izdelkov

V trgovino lahko dodate neomejeno število izdelkov, ki imajo poljubno število različic (npr. barva in velikost). Vsak izdelek je mogoče združiti v skupine s pomočjo kategorij in oznak, mu dodati izpostavljeno sliko in galerijo ter poljubno dolg opis, vse skupaj pa poteka preko enostavnih urejevalnikov vsebin.

Obširna izbira plačilnih sistemov

Poleg že vgrajenih plačila po povzetju, predplačila in PayPal-a, lahko pomočjo vstavkov v WooCommerce dodamo skoraj katerikoli drugi plačilni sistem, tudi podporo za kreditne kartice. Če dodan plačilni sistem podpira samodejno zajetje plačila, se ustrezno prilagodijo tudi stanja naročila in poslana obvestila.

Akcije in kuponi za pospeševanje prodaje

Vsem izdelkom in njihovim variacijam lahko s par kliki določite akcijske cene, možna pa je tudi masovna sprememba cen. Poleg rednih akcij lahko strankam ponudite tudi kupone, ki znižajo ceno vseh ali le določenih izdelkov za fiksno vrednost ali odstotek, ali pa omogočijo brezplačno poštnino.

Enostaven pregled nad naročili

Vsa naročila so prikazana v pregledni tabeli, s pomočjo katere lahko hitro filtrirate posamezne predmete in za izbrano naročilo uredite podrobnosti. Na voljo je tudi grafični prikaz naročil v izbranem obdobju, ki ima številne filtrirne možnosti. Nakupe lahko analizirate po kupcu, izdelkih, kategorijah, kuponih, davkih, zalogi, itd. ter optimizirate prodajo.

Povezava z ERP in CRM sistemi, sinhronizacija zalog iz datotek

Zaradi enostavnega in dobro dokumentiranega REST API-ja kar nekaj sistemov CRM/ERP že privzeto podpira sinhronizacijo s spletno trgovino WooCommerce. Za številne so na voljo povezovalni vstavki, preostanek pa lahko sprogramiramo tudi mi. Za povezavo potrebujemo zgolj dovolj dobro dokumentiran API sistema ali vmesne spletne storitve. Ponujamo tudi prilagojene rešitve za sinhronizacijo zalog iz datotek CSV ali XML, ki jih lahko dobavitelji naložijo na vaš strežnik ali pa ponujajo na oddaljenem naslovu.

Večjezična podpora

WooCommerce je na voljo v številnih svetovnih jezikih, pokritost preko 40 izmed njih pa je odlična, med njimi tudi slovenščine. V Agenciji Ideaz smo zelo ponosni na to, da kljub majhnosti pomembno doprinašamo k prevedenosti WooCommerca v slovenščino. S pomočjo večjezičnih vstavkov lahko tako katerokoli trgovino na enostaven način pretvorimo v večjezično ter tako razširimo nabor strank tudi v tuje države.