Domov > Blog > Instagram in Instagram story napotki 2019

Instagram in Instagram story napotki 2019

Zvečer na kavču: ogled lepih fotografij, inspiracije, odklop in sprostitev – vse to zmore Instagram. V bistvu nas popelje v drugi svet. V tem prispevku si lahko preberete nekaj pomembnih napotkov s katerimi si lahko povečate število sledilcev na Instagramu.

Instagram

Instagram je brezplačna spletna storitev, katero sta razvila Kevin Systrom in Mike Krieger in se je pojavila leta 2010. Mešanica microblog-a in audio-vizualne platforme omogoča uporabnikom, da delijo fotografije in videe. Fokus »foto-omrežja« je na lifestyle vsebinah in lepih fotografijah.

Instagram kot kanal družbenih omrežij ni priljubljen le med »navadnimi« uporabniki. Njegovo priljubljenost s pridom izkoriščajo tudi podjetja. Predvsem tista, ki stavijo na prepoznavnost blagovne znamke in so njihovi izdelki primerni za objavo na Instagramu. Uspešno jo uporabljajo tudi mala podjetja in startup-i. Nobena druga oblika na družbenih omrežjih nima tako visoke interakcijske stopnje kot Instagram. Prav tu se divje všečka in komentira.

Konkurenca je velika, zato mora vsak “Instagramer” paziti na govorico fotografij in spremljati trende. Trendi se, kot povsod tudi tukaj spreminjajo. V letu 2018 so bili trendi Instagrama: negative space, flat lay, selfi v ogledalu, vrata-okna-tla, morbiden izziv iz kroga super bogatih Rusov »Falling Stars Challenge«… Trendi prihajajočega leta pa so: story, Instagram TV, livestream ter shopping preko instagrama.

Objave na Instagramu so opremljene s “hashtag-i” (z lojtro opremljeno geslo ali beseda, ki služi za namen, da določeno novico najdemo na družbenih omrežjih in vodi do določene vsebine ali teme na družabnih omrežjih). Priporočljiva je uporaba večjega števila hashtag-ov. Možna je uporaba funkcije za lokacijo. Instagram objave je možno komentirati in všečkati.

Cilj vseh, ki so aktivni na Instagramu, pa naj so to posamezniki ali podjetja, je veliko število tistih, ki si objave ogledajo in še bolje: veliko sledilcev (follower).

Nekaj namigov za pridobivanje sledilcev

  • sporočilna profilna fotografija (pri podjetjih naj bo logotip podjetja)
  • uporaba jasnega imena (pravo ime osebe ali podjetja)
  • navedite svojo spletno stran
  • stalnost objav (s stalnimi objavami pridobite večje število sledilcev)
  • ostanite avtentični
  • hashtag-i naj se nanašajo na vsebino objave
  • označite lokacijo
  • vključite sledilce in ustvarite interakcijo (postavljanje vprašanj)
  • uporabljajte barvni tekst
  • komentirajte in všečkajte drugim v svoji ciljni skupini
  • ostanite pri svoji temi
  • objave naj varirajo
  • objavljajte le kvalitetne slikovne in video vsebine
  • uporabljajte filtre
  • objavljajte, ko so vaši sledilci “online”
  • uporabljajte Instagram desktop-app

Instagram story

Kratkočasen, zabaven in raznolikih vsebin – tako bi lahko na kratko opisali Instagram story. Glede na to, da fotografija ali video avtomatično izgine po 24-ih urah je še najbolj podoben Snapchat-u. Instagram story obstaja v več formatih:

  • Fotografija
  • Video
  • live video
  • boomerang
  • rewind

Vse formate je možno obdelati in opremiti s tekstom, grafičnimi elementi, stiker-ji in lokacijo, uporabniki pa se lahko veselijo tudi GIF-ov. Dnevno uporablja Instagram story-je preko 400 milijonov ljudi, kar pomeni, da ustvarijo svoje ali konzumirajo vsebine prijateljev, influencerjev ali podjetij.

Glede na priljubljenost tudi podjetja uspešno uporabljajo Instagram story-je. Uporabljajo se za informiranje o proizvodu in ponudbi kot tudi pri napovedi novih produktov. Analize so pokazale, da najboljše rezultate dosegajo story-ji s 7 do 8 objavami. Pri objavah je smiselno uporabljati različne formate (video, boomerang, fotografije). Story-ji morajo biti informativni in razumljivi, podjetja morajo biti pristna in zgodba mora biti verodostojna.

Primer Instagram story

Instagram story specifikacije:

  • vertikalna fullscreen objava kot foto ali video
  • optimalna resolucija 1080x1920px
  • videi z dolžino 15 sekund

A tudi za izdelavo dobrega Instagram story-ja je potrebno načrtovanje:

  • premislek, kaj želiš pokazati (nič ni bolj tečnega od story-ja brez vsebine)
  • pomembno je zaporedje prikazanih objav
  • uporaba zvoka pri videu (video je opremljen z zvokom zato naj začetniki, ki niso vešči nastopanja pred kamero, raje uporabljajo fotografije in boomerang, podjetja pa nekoga z izkušnjami)

Kot pravijo: Instagram je novi Facebook, Instagram story pa je boljši Snapchat.

Vaše podjetje v svojih oglaševalskih kampanjah še ne izkorišča družbenih omrežij ali pa si želite le novega pristopa? Pokličite nas! Kombinacija izkušenj in stalno spremljanje trendov nam omogoča, da bodo vaše želje z našo pomočjo dosegle cilj.