Kako vzpostaviti “Instagram shop”

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih posebnosti. 

Ste pripravljeni pričeti z “Instagram shopom” ter tako spodbujati svojo prodajo? Tukaj je vse, kar morate vedeti.

 

Kako vzpostaviti "Instagram shop"

Možnost trgovanja na Instagramu podjetjem ponuja priložnost, da predstavijo svoj nabor izdelkov ter tako dosežejo nove stranke kar na Instagram platformi. 

Podjetja lahko namreč pripravijo seznam izdelkov, ki jih je mogoče kupiti neposredno preko gumba “Ogled trgovine” na svojem Instagram profilu. Vendar to še ni vse!

Instagram profilom, ki predstavljajo svojo “trgovino” prav tako omogoča nov nakupovalni cilj, ki je dostopen kar iz glavnega navigacijskega menija na Instagramu. Ta predstavlja hiter in poenostavljen način, da uporabniki odkrijejo izdelke, ki jih je mogoče kupiti z možnostjo “brskanje po trgovinah”, “ogled izbire urednikov”, “raziskovanje vodnikov” in “zbirke trgovin”. Poleg same trgovine pa omogoča tudi odkritje izdelkov, za katere je verjetneje, da jih bodo uporabniki dejansko kupili; vse to na podlagi preteklih dejavnosti in objav profilov, ki jih uporabniki spremljajo. 

S klikom na predlagani izdelek uporabniki vidijo več informacij o cenah, več slik o izdelku in tudi preostale podobne izdelke iste znamke ter možnosti nakupa.

Instagram shop

Kako pa pripraviti svoj “Instagram shop”?

  1. Korak: preverite primernost svojih izdelkov za prodajo na Instagramu. To zajema, če je vaše podjetje na podprtem trgu, je prodajani izdelek primeren, vaše podjetje pa posluje v skladu z Instagramovo politiko in pravili trgovanja. 
  2. Korak: pretvorite vaš Instagram profil v poslovni (business) profil.
  3. Korak: povežite svoj Instagram profil s svojim Facebook profilom (ne potrebujete pa tudi Facebook shop povezave).
  4. Korak: naložite svoj katalog izdelkov. Instagram shop namreč zahteva nabor izdelkov, v katerem je seznam vseh izdelkov, opisov le teh in inventarjev. Katalog izdelkov lahko povežete na dva načina, in sicer preko Facebook Business Manager (do it yourself metoda) ali preko partnerja za platformo za e-poslovanje, kot sta na primer Shopify ali BigCommerce. 
  5. Korak: Po opravljenih zgornjih štirih korakih boste morali vaš profil poslati v predogled, in sicer tako, da odprete profil podjetja v Instagramu in tapnete ikono “menu”, izberete “nastavitve”, prijavite se za nakupovanje in nato sledite korakom za oddajo računa v pregled. Svoje stanje lahko kadarkoli pregledate v razdelku »nakupovanje« in nato »nastavitve«.
  6. Korak: Ko je vaš račun pregledan in odobren, v nastavitvah le še izberite “business” in “shop”, izberite katalog izdelkov, ki ga želite povezati s profilom in kliknite “done”!
Instagram shop

Ko nastavite “Instagram shop” se na vašem profilu pojavi nov gumb “Ogled trgovine”. Od tu bodo lahko obiskovalci profila brskali po vaših izdelkih, jih pregledovali in nakupovali kar preko Instagrama, torej brez, da bi vaše sledilce Instagram preusmeril na vašo spletno stran. Prav tako boste lahko nato začeli označevati izdelke v svojih objavah v virih, zgodbah na Instagramu, video posnetkih IGTV, vodnikih in oddajah v živo – kar vam bo odprlo veliko novih priložnosti za e-poslovanje!

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂 Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu. Preberite, kaj smo odkrili.

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Potrebujete več navdiha, kaj in kako objavljati na družbenih omrežjih, zlasti z zagonom Chat GPT-ja in kako njegovo pomoč uspešno vpeljati v vašo strategijo? Spodaj predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali povečati in izboljšati vašo prisotnost na Instagramu. Že dlje časa skuša Instagram slediti trenutnim trendom in ostaja ključna aplikacija za mlajše občinstvo. To v […]