Najboljše prakse SEO blogov

Redno ustvarjate bloge za vašo spletno stran, rezultatov in večjega obiska pa še kar ni?

V nadaljevanju preverite najboljše prakse pri pisanju SEO blogov, ki pomagajo k večji uspešnosti vaših blogov in spletne strani.

Določite ciljno občinstvo za svoj blog.

Ne glede na to, katero panogo cilja vaš blog, je dobro poiskati primarno občinstvo, ki bo bralo vašo vsebino in se z njim pogovoriti. Razumevanje, kdo je vaše občinstvo in kaj želite, da naredi, ko klikne na vaš članek, vam bo pomagalo pri vodenju strategije bloganja.

“Buyer personas” je učinkovit način za ciljanje bralcev z uporabo njihovega nakupovalnega vedenja, demografskih in psihografskih lastnosti. Brez tega vpogleda bi sicer lahko ustvarili slovnično pravilno in natančno vsebino, a na katero bo kliknilo le malo ljudi, ker jih ne nagovarja osebno.

Opravite raziskavo ključnih besed.

Ko ste izbrali svojo ciljno publiko in pripravili osebnost kupca ali “buyer persona”, je čas, da ugotovite, kakšno vsebino želijo vaši bralci uživati. Raziskovanje ključnih besed je lahko težka naloga, če ne začnete s pravilno strategijo. Zato priporočamo, da začnete s temami, ki jih pokriva vaša spletna stran, nato od tam razširite ali skrčite svoj obseg.

Dodajte fotografije.

Iskalniki kot je Google cenijo vizualne elemente za določene ključne besede. Denimo slike in videi so med najpogostejšimi vizualnimi elementi, ki se pojavljajo na strani z rezultati iskalnika.

Če želite doseči zaželeno mesto v slikovnem paketu med iskalnimi Google rezultati, je priporočljivo oblikovati ustvarjalno grafiko, uporabiti izvirne fotografije in videoposnetke ter dodati opisno nadomestno besedilo vsakemu vizualnemu elementu v objavi. Nadomestno besedilo je glavni dejavnik, ki določa ali se vaša slika oz. videoposnetek pojavi v SERP ali ne in kako visoko se prikaže.

Napišite privlačen opis.

Naslov objave je prvi element, ki ga bralec vidi, ko naleti na vaš članek in močno vpliva na to ali bo kliknil ali se pomikal naprej. Privlačen naslov uporablja podatke, postavlja vprašanje ali vzbuja zanimanje bralca.

Elementi privlačnega naslova vsebujejo močne, čustvene, nevsakdanje in vsakdanje besede. V pravilnem razmerju bodo takšne besede v naslovu vašega članka pridobile pozornost bralca in ga obdržale na vaši strani.

  • Z rumeno so označene “normalne” oz. običajne besede. Bralcu so znane in se ne oddaljujejo od ostalih podobnih zadetkov.
  • Expert ali strokovnjak je čustvena beseda. V tem konstekstu beseda strokovnjak zbuja zaupanje v bralcu in avtonomnost.
  • Vijolične besede so močne besede, kar pomeni, da pridobivajo pozornost in zanimanje bralca.
  • Zadnji pomemben element v tem naslovu je število (številka).

Vključite vznemerljiv CTA (Call to action).

Glavni razlog za call to action gumbe je voditi bralca na naslednji korak pri pregledovanju spletne strani ali članka. Uspeh posazmeznih CTA gumbov se skriva v njihovi povezanosti in relevantnosti z vsebino, ki jo imate na spletni strani. Ne glede na to, kaj ponujate ali želite doseči pri vašem bralcu, potrebujete zanimive CTA gumbe.

Bodite zelo ustvarjalni in eksperimentirajte z njimi. Najbolj pogoste oblike so gumbi, hiperpovezave ali značke. Dodajte npr. krepko viden in odebeljen gumb CTA, če želite, da uporabnik opravi nakup. Po drugi strani pa lahko uporabnika zlahka prepričate, da si ogleda naslednji blog ali objavo na spletni strani tako, da na koncu članka podate še hiperpovezavo do naslednjega članka. 

Osredotočite se izkušnjo bralca.

Vsak SEO strokovnjak se bo strinjal, da je najpomembnejši del blogov uporabniška izkušnja. Bralna izkušnja sicer vključuje več dejavnikov, kot so berljivost, oblikovna zasnova in hitrost strani. To pomeni, da je želeno, da je vsebina jasna, celovita za vašo temo in natančna glede na najnovejše trende in podatke. 

Urejenost besedila z naslovi in podnaslovi je prav tako zelo pomembna, ker bralcu pomaga hitro preleteti temo članka, da najde informacije, ki ga najbolj zanimajo. 

In končno tudi elementi na strani kot so slike in videoposnetki vplivajo na hitrost strani. Naj bodo slikovne datoteke majhne (250KB je dobro izhodišče), omejite pa tudi število videoposnetkov, ki jih dodate na stran. 

Če se boste osredotočili na to, kaj želi videti uporabnik in boste blog uredili primerno doseganju tega cilja, ste na dobri poti do objave optimiziranega SEO članka.

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

V sodelovanju z GZDBK – Gospodarsko zbornico Dolenjske in Bele Krajine ograniziramo predavanje na temo spletnih strani. Namen predavanja je sodelavce in vodje marketing oddelkov podjetij seznaniti s ključnimi smernicami v razvoju spletnih strani.

Kako prilagoditi WordPress temo?

Kako prilagoditi WordPress temo?

Uspešno ste namestili brezplačno ali plačljivo temo za WordPress, ki vas je navdušila, in začeli z vnosom vsebin, kar naenkrat pa opazite, da vas nekaj moti. Nekateri prispevki bi potrebovali dodatno sliko v glavi, ne bi želeli, da se povezave podčrtajo, ampak spremenijo barvo, v nogi je predvideno mesto za logotip, ampak vi bi pod […]

WooCommerce ali Shopify: katero spletno trgovino izbrati?

WooCommerce ali Shopify: katero spletno trgovino izbrati?

Spletni trgovini WooCommerce in Shopify spadata med najbolj priljubljene svetovne platforme za spletno trgovino, a sta obe v Sloveniji relativno slabo zastopani. Pri prvi gre za odprtokoden vstavek za WordPress, ki so ga leta 2015 prenesli pod okrilje Automattica. Največja aduta WooCommerca sta prilagodljivost in enostavna integracija v obstoječe bloge temelječe na WordPressu. Pri drugi […]