Odčivkal je Twitter

Lastnik Twitterja, Elon Musk, je že pred časom predstavil svojo idejo o vsestranski aplikaciji X, ki zdaj očitno počasi plava proti površju.



PREVRTIMO

X je del Muskovih načrtov že od 90. let prejšnjega stoletja. Takrat je Musk ustanovil podjetje za plačila, ki bi ga ščasoma poimenoval X.com. Nova platforma naj bi omogočala takojšnja brezplačna plačila, posojila, nakupe … Podjetje se je združilo s Paypalom, a njegovi partnerji niso soglašali s konceptom X, zato je moral Musk svoje načrte opustiti.

Njegova vizija je, da bi aplikacija X omogočala vse vrste transakcij kot si jih lahko predstavljate. Pravzaprav si Musk želi ustvariti zahodno različico kitajskega WeChata. Gre za velikana na področju sporočil, ki ga uporablja na milijarde kitajskih uporabnikov. WeChat je oblika digitalne identitete, kjer lahko uporabniki s pomočjo aplikacije plačujejo račune, kupujejo živila, vozovnice … gre torej za osebno digitalno črtno kodo, ki ljudi povezuje z gospodarstvom. Musk torej prihodnost Twitterja vidi kot uresničitev svojih sanj o X.com

Nekaj podobnega je leta 2016 poskusila že Meta, a neuspešno, saj uporabniki s sporočili niso želeli izvajati plačil. 

Musk je večkrat trdil, da je nakup Twitterja ‘pospeševalec za X’, toda kljub Muskovim dolgoletnim upanjem, dejanska realizacija X ne bo lahka.



Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

WooCommerce je brezplačna in odprtokodna spletna trgovina, ki je luč sveta ugledala leta 2011 kot vstavek za WordPress. Odlikujejo jo enostavnost, hitrost in prilagodljivost, uporabimo pa jo lahko tako za manjše trgovine z nekaj deset izdelki, kot tudi večje trgovine z nekaj sto ali celo nekaj tisoč izdelki. Z njeno pomočjo lahko vaš blog v […]