Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

V sodelovanju z GZDBK – Gospodarsko zbornico Dolenjske in Bele Krajine ograniziramo predavanje na temo spletnih strani. Namen predavanja je sodelavce in vodje marketing oddelkov podjetij seznaniti s ključnimi smernicami v razvoju spletnih strani.

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani
Logotip GZDBK

Izhajamo namreč iz dejstva, da se internet razvija z ogromno hitrostjo, a temelj spletne prisotnosti še naprej ostaja spletna stran.

Spletna stran že dolgo ni samo spletna vizitka, kjer potencialni kupci dobijo telefonsko številko. Je ogledalo, in v primeru najuspešnejših podjetij, ki se zavedajo pomembnosti globalizacije in digitalizacije, tudi ključno prodajno orodje.

Spletno stran lahko danes postavi dobesedno vsak, a to ne pomeni, da enako velja, ko se želimo spletne prisotnosti lotiti zares – torej v poslovnem svetu.

Glavnina predavanja se bo vrtela okoli 3 zadev – kako pridobiti več obiska na spletno stran, kako uporabnikom prikazati prave informacije ter da obenem z vodenjem spletne strani nimamo preveč glavobolov.

Okvirni vozni red:

  • Design in uporabniška izkušnja
  • Vsebine
  • Kodna izvedba
  • Mobilni promet
  • Optimizacija za iskalnike
  • Varnost in vzdrževanje
  • Analitika

Čas in kraj dogodka: Sreda, 24.5.2017, Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele Krajine, Novi trg 11, Novo mesto.

Predava: Tilen Šali, soustanovitelj Spletne agencije Ideaz.

Prijave preko GZDBK (za člane brezplačno, povezava) ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani ideaz.si – na voljo imamo še 3 brezplačne vstopnice!

Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Wireframe spletne strani

Wireframe je eno najmočnejših orodij, ki jih uporabljajo oblikovalci in razvijalci spletnih strani. S pomočjo wiferama strukturiramo in organiziramo postavitev spletne strani, kar nam pomaga priustvarjanju bolj privlačne in uporabniku prijazne spletne strani.

Izdelava ali prenova spletne strani

Prehod na GA4

Zagotovo ste že slišali, da s 1. julijem 2023 Google Analytics prehaja na novi GA4. Google bo takrat tudi uradno odklopil Universal Analytics, vseprisotno platformo za zbiranje podatkov, ki je dominirala na področju analitike spletnih strani vse od leta 2014.

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci na spletnem mestu niso zgolj način za nadomeščanje stika preko klasičnega e-poštnega odjemalca, ampak jih lahko uporabite tudi za zbiranje naročil na e-poštne sezname, oddajo povratnega odziva, ki se ga da masovno obdelati, razpošiljanje podatkov večim uporabnikom in še marsikaj. V tem prispevku si bomo ogledali nekaj priljubljenih vstavkov WordPress za kontaktne obrazce.