Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani

V sodelovanju z GZDBK – Gospodarsko zbornico Dolenjske in Bele Krajine ograniziramo predavanje na temo spletnih strani. Namen predavanja je sodelavce in vodje marketing oddelkov podjetij seznaniti s ključnimi smernicami v razvoju spletnih strani.

Predavanje: 7 elementov sodobne spletne strani
Logotip GZDBK

Izhajamo namreč iz dejstva, da se internet razvija z ogromno hitrostjo, a temelj spletne prisotnosti še naprej ostaja spletna stran.

Spletna stran že dolgo ni samo spletna vizitka, kjer potencialni kupci dobijo telefonsko številko. Je ogledalo, in v primeru najuspešnejših podjetij, ki se zavedajo pomembnosti globalizacije in digitalizacije, tudi ključno prodajno orodje.

Spletno stran lahko danes postavi dobesedno vsak, a to ne pomeni, da enako velja, ko se želimo spletne prisotnosti lotiti zares – torej v poslovnem svetu.

Glavnina predavanja se bo vrtela okoli 3 zadev – kako pridobiti več obiska na spletno stran, kako uporabnikom prikazati prave informacije ter da obenem z vodenjem spletne strani nimamo preveč glavobolov.

Okvirni vozni red:

  • Design in uporabniška izkušnja
  • Vsebine
  • Kodna izvedba
  • Mobilni promet
  • Optimizacija za iskalnike
  • Varnost in vzdrževanje
  • Analitika

Čas in kraj dogodka: Sreda, 24.5.2017, Gospodarska zbornica Dolenjske in Bele Krajine, Novi trg 11, Novo mesto.

Predava: Tilen Šali, soustanovitelj Spletne agencije Ideaz.

Prijave preko GZDBK (za člane brezplačno, povezava) ali preko kontaktnega obrazca na spletni strani ideaz.si – na voljo imamo še 3 brezplačne vstopnice!

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

9 ključnih marketinških izrazov

9 ključnih marketinških izrazov

Poslovanje v letu 2022 in digitalni dobi, ki smo ji priča danes, od podjetnika dobesedno zahteva, da ima vgrajeno tudi digitalno platformo. Res pa je, da večina voditeljev podjetij še vedno ne razume dobro digitalnega kot izjemno pomembnega dejavnika in njegovega vpliva na poslovanje.  Zato vam tokrat predstavljamo seznam marketinških in digitalnih terminov, pojasnil in […]

Izdelava ali prenova spletne strani

Kako napišemo pristajalno stran, ki deluje?

Pri digitalnem trženju pomembno vlogo igra dobro postavljena pristajalna stran, ki posameznike, ki kliknejo na vašo stran, zadrži na strani. Da posamezniki na pristajalni strani preživijo več časa, mora stran ponuditi vse potrebne informacije, ki jih potencialni kupci potrebujejo. Pristajalna stran mora biti enostavna, pregledna in vključevati mora vse specifikacije izdelka, priporočila, primere … vse […]