Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Ko govorimo o trajnostni spletni trgovini, ki je v času korona krize še kako popularna in potrebna, se moramo zavedati, da so ključni ravno lojalni kupci. Pravo “zlato” in cilj vsakega ponudnika so tako imenovani “ponavljajoči se kupci”, torej kupci, ki se k nam vračajo znova in znova. 

Raziskave namreč kažejo, da podjetja porabijo kar petkrat več sredstev za pridobivanje novih kupcev kot pa za ohranjanje že obstoječih. Še bolj zanimivo je tudi dejstvo, da je verjetnost nakupa pri novih kupcih le 5-20 %, medtem ko pri tistih rednih le ta poskoči na 60-70 %. 

Zveste in že obstoječe stranke so najdragocenejše sredstvo podjetja, zato je strategija zadrževanja strank, ki lahko še povečujejo zvestobo blagovni znamki in s tem spodbudijo prodajo podjetja, neomajna.

Povečanje spletne prodaje in lojalnosti kupcev

Ponudite kupcem program zvestobe

Programi zvestobe so odlična strategija tudi v spletni prodaji. Osnovni način tega je zagotovitev preproste in hitre spletne prodaje, ki omogoča kar najenostavnejšo in prijetno uporabniško izkušnjo. Poskusite lahko tudi s ponujanjem popustov ob pridružitvi k vašemu programu zvestobe. Močan program zvestobe se nadaljnje gradi tudi z diverzifikacijo in pojavljanjem vaše blagovne znamke na družbenih omrežjih in čim več različnih kanalih.

“Customer service”

Pri doseganju le tega je najpomembnejša odzivnost. 95 % strank se bo k blagovni znamki vrnilo, če bodo njihove težave rešene hitro in enostavno. Sposobnost podjetja, da to zmore tudi preko spleta in spletne prodaje vas bo vsekakor ločila od konkurence in vas postavila na prednostno mesto. Pri spletni prodaji je lahko odličen način za to na primer avtomatizacija odgovarjanj na vprašanja in “live-chat”

Vključite kupce v spletne platforme

Najbolj uporabne možnosti za vključevanje kupcev sta e-pošta in spletna socialna omrežja. 80 % spletnih trgovcev se strinja, da je e-pošta njihovo največje orodje za ohranitev kupcev, saj je ravno s tem tudi njihov doseg največji. V obliki promocij, tekmovanj ali izzivov pa svoje prejemnike e-pošte vključite še na spletnih omrežjih. Večina kupcev je namreč zelo aktivna na spletu; če torej tudi to vključite v svojo komunikacijsko strategijo, se lahko zvestoba kupcev močno poveča.

Uporabite nagrade za izboljšanje svoje strategije

Programi zvestobe in nagrade delujejo na podlagi “vzajemnosti”, saj vključujejo uporabo prijaznosti podjetja v znak hvaležnosti kupcem. Ti vložki s strani ponudnika so lahko nekaj majhnega in ugodnega, a vseeno vsebujejo ključno dodano vrednost. Ideja je namreč preseči pričakovanja kupcev in jim dodati tisto “višjo vrednost”. 

Za spletne ponudnike so strategije za spodbujanje prodaje, povečanje zvestobe kupcev in njihovo zadrževanje nujne. Zveste stranke so namreč prvi ambasadorji blagovne znamke, ki širijo pozitivne povratne informacije in tako pripomorejo k večji prodaji podjetja.

Slovenski podjetniški sklad ponovno odpira VAVČERJE

Slovenski podjetniški sklad ponovno odpira VAVČERJE

Za vsa mikro, mala in srednja podjetja (organizirana kot d.o.o., s.p. ali zadruge) Slovenski podjetniški sklad ponovno ponuja različne vavčerje. Vavčerji so ponovno objavljeni na spletni strani SPSa: https://bit.ly/2Nu59CW Nepovratna sredstva so tokrat na voljo v višini od 300,00 EUR do 9.999,99 EUR. Koristijo pa se lahko na različnih projektih in poslovnih storitvah (vavčer za […]

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

Zaščitite vašo namestitev Wordpressa pred vdori

Zaščitite vašo namestitev WordPressa pred vdori

Statistični podatki za leto 2016 kažejo, da naj bi WordPress poganjal že več kot četrtino spletišč, med sistemi za upravljanje vsebin (CMS) pa prevladuje s skoraj dvotretjinskim deležem. Enostavna uporaba, odprtokodnost in več deset tisoč vstavkov poskrbita, da se tržni delež WordPressa vztrajno povečuje. Zaradi velike razširjenosti je WordPress pogosta tarča zlikovcev, ki izkoriščajo varnostne […]