Slovenski podjetniški sklad ponovno odpira VAVČERJE

Za vsa mikro, mala in srednja podjetja (organizirana kot d.o.o., s.p. ali zadruge) Slovenski podjetniški sklad ponovno ponuja različne vavčerje.

Vavčerji so ponovno objavljeni na spletni strani SPSa: https://bit.ly/2Nu59CW

Nepovratna sredstva so tokrat na voljo v višini od 300,00 EUR do 9.999,99 EUR. Koristijo pa se lahko na različnih projektih in poslovnih storitvah (vavčer za certifikate kakovosti, vavčer za dvig digitalnih kompetenc, modele znamke, vavčerje za digitalni marketing, vavčerje za digitalizacijo, itd …).

Vavčer za digitalni marketing:

  • 1.500 € za spletno stran
  • 2.500 € za izdelavo spletne trgovine.

S pomočjo vavčerjev bo možno pridobiti do 60 % sofinanciranja stroškov za posamezni odobren vavčer. 

IZKORISTITE JIH ZA IZBOLJŠANJE SVOJIH STORITEV! 

Slovenski podjetniški sklad ponovno odpira VAVČERJE
Oblikovanje

SEO seznam opravil

V kolikor zanemarjate SEO (search engine optimization) na svoji spletni strani, lahko izgubljate promet in prodajne priložnosti. Zadnji čas je, da se optimizacije lotite in kar je najbolje, veliko lahko postorite kar sami. Spodaj predstavljamo osnovno “check listo”, ki vam bo pomagala optimizirati vašo spletno stran, da se bo ta v iskalniku zavihtela višje in […]

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Napisali ste obširen prispevek, dodali nekaj slik, sedaj pa bi mu radi dodali še nekaj interaktivnosti. Med vsebino bi radi postavili še Youtube video, ali pa nekaj, kaj je nekdo čivknil na Twitterju. Morda želite promovirati Kickstarterjev projekt ali pa vašo objavo na Facebooku. Dodate lahko glasbo iz Spotify-a, slike iz Instagrama in še kaj […]

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]