Slovenski podjetniški sklad ponovno odpira VAVČERJE

Za vsa mikro, mala in srednja podjetja (organizirana kot d.o.o., s.p. ali zadruge) Slovenski podjetniški sklad ponovno ponuja različne vavčerje.

Vavčerji so ponovno objavljeni na spletni strani SPSa: https://bit.ly/2Nu59CW

Nepovratna sredstva so tokrat na voljo v višini od 300,00 EUR do 9.999,99 EUR. Koristijo pa se lahko na različnih projektih in poslovnih storitvah (vavčer za certifikate kakovosti, vavčer za dvig digitalnih kompetenc, modele znamke, vavčerje za digitalni marketing, vavčerje za digitalizacijo, itd …).

Vavčer za digitalni marketing:

  • 1.500 € za spletno stran
  • 2.500 € za izdelavo spletne trgovine.

S pomočjo vavčerjev bo možno pridobiti do 60 % sofinanciranja stroškov za posamezni odobren vavčer. 

IZKORISTITE JIH ZA IZBOLJŠANJE SVOJIH STORITEV! 

Slovenski podjetniški sklad ponovno odpira VAVČERJE
Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Napisali ste obširen prispevek, dodali nekaj slik, sedaj pa bi mu radi dodali še nekaj interaktivnosti. Med vsebino bi radi postavili še Youtube video, ali pa nekaj, kaj je nekdo čivknil na Twitterju. Morda želite promovirati Kickstarterjev projekt ali pa vašo objavo na Facebooku. Dodate lahko glasbo iz Spotify-a, slike iz Instagrama in še kaj […]

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci na spletnem mestu niso zgolj način za nadomeščanje stika preko klasičnega e-poštnega odjemalca, ampak jih lahko uporabite tudi za zbiranje naročil na e-poštne sezname, oddajo povratnega odziva, ki se ga da masovno obdelati, razpošiljanje podatkov večim uporabnikom in še marsikaj. V tem prispevku si bomo ogledali nekaj priljubljenih vstavkov WordPress za kontaktne obrazce.

Kaj potrebujete za udarni "about you" podzavihek?

Kaj potrebujete za udarni “about you” podzavihek?

Imate podjetje, ste posameznik podjetnik? Imate svojo spletno stran? V kolikor ste dvakrat prikimali, potem vaša spletna stran potrebuje tudi ločen zavihek v katerem se predstavite – “about you page”. Le z dobro zgodbo boste bralcem pomagali razumeti, kaj počnete, kako jim lahko pomagate in kako se lahko bolje povežejo z vašo blagovno znamko. Z […]