Facebook Reels, enostavno urejanje

Meta je napovedala vrsto posodobitev, s katerimi želijo pritegniti ustvarjalce vsebine in jim omogočiti čim večji doseg vsebin na Facebooku. Dodali so nove predloge Reelsov, posodoblje možnostmi urejanja, dnevnim seznamom, vpogledi v uspešnost posnetka …

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

META POSODOBITEV

Pred kratkim je Meta posodobila Professional Dashboard in dodala INSPIRATION HUB, kjer najdete nove predloge za enostavnejše ustvarjanje Reelsov, posodobili so tudi možnosti urejanja posnetkov in dodali seznam z najbolj aktualnimi hashtagi, glasba in temami. 

Posodobljen Professional Dashboard je podoben TikTokovim beležkam o trendih v TikTokustvarjalnem centru. Zagotavlja več informacij o najbolj priljubljenih trendih in spremembah, ki bi jih morda želeli vključiti, da maksimirate uspešnost svojih Reelsov.

Poleg tega Meta omogoča lažji dostop do priljubljenih predlog Reelsov s pomočjo novega središča predlog v toku za ustvarjanje Reelsov.

Inspirational hub

Inspiration hub.

 

INSPIRATION HUB

Najboljši del Inspiration huba so predloge Reelsov, ki jih lahko uporabite za ustvarjanje svojih video vsebin. Izberete “template” ter svoje video posnetke, vse ostalo bo Facebook opravil sam.

Meta prav tako združuje možnosti urejanja besedila, zvoka in glasbe Reelsov v enem urejevalnem oknu v mobilni aplikaciji Facebooka, kar bo olajšalo umestitev vaših elementov (recimo besedila) v posnetku točno tam, kjer želite.

Facebook Reels, enostavno urejanje

Poleg Facebook Reelsov se lahko poslužite tudi Instagram Reelsov, tudi tu so vam na voljo že pripravljeni templati.

 

 

Instagram in Instagram story napotki 2019

Instagram in Instagram story napotki 2023

Zvečer na kavču: ogled lepih fotografij, inspiracije, odklop in sprostitev – vse to zmore Instagram. V bistvu nas popelje v drugi svet. V tem prispevku si lahko preberete nekaj pomembnih napotkov s katerimi si lahko povečate število sledilcev na Instagramu.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Kako vzpostaviti "Instagram shop"

Kako vzpostaviti “Instagram shop”

“Instagram shop” je izjemna priložnost za vsako blagovno znamko, ki želi svoje izdelke prodajati tudi preko Instagrama. Na tak način lahko namreč blagovne znamke predstavijo svoj seznam izdelkov, ki jih je moč kupiti in do katerih je mogoče dostopati kar neposredno preko njihovega Instagram profila – ter hkrati izkoristiti ogromno možnosti za odkrivanje še ostalih […]