Facebook Reels, enostavno urejanje

Meta je napovedala vrsto posodobitev, s katerimi želijo pritegniti ustvarjalce vsebine in jim omogočiti čim večji doseg vsebin na Facebooku. Dodali so nove predloge Reelsov, posodoblje možnostmi urejanja, dnevnim seznamom, vpogledi v uspešnost posnetka …

Mini vodič po Facebook Creator Studiu

META POSODOBITEV

Pred kratkim je Meta posodobila Professional Dashboard in dodala INSPIRATION HUB, kjer najdete nove predloge za enostavnejše ustvarjanje Reelsov, posodobili so tudi možnosti urejanja posnetkov in dodali seznam z najbolj aktualnimi hashtagi, glasba in temami. 

Posodobljen Professional Dashboard je podoben TikTokovim beležkam o trendih v TikTokustvarjalnem centru. Zagotavlja več informacij o najbolj priljubljenih trendih in spremembah, ki bi jih morda želeli vključiti, da maksimirate uspešnost svojih Reelsov.

Poleg tega Meta omogoča lažji dostop do priljubljenih predlog Reelsov s pomočjo novega središča predlog v toku za ustvarjanje Reelsov.

Inspirational hub

Inspiration hub.

 

INSPIRATION HUB

Najboljši del Inspiration huba so predloge Reelsov, ki jih lahko uporabite za ustvarjanje svojih video vsebin. Izberete “template” ter svoje video posnetke, vse ostalo bo Facebook opravil sam.

Meta prav tako združuje možnosti urejanja besedila, zvoka in glasbe Reelsov v enem urejevalnem oknu v mobilni aplikaciji Facebooka, kar bo olajšalo umestitev vaših elementov (recimo besedila) v posnetku točno tam, kjer želite.

Facebook Reels, enostavno urejanje

Poleg Facebook Reelsov se lahko poslužite tudi Instagram Reelsov, tudi tu so vam na voljo že pripravljeni templati.

 

 

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

Uporaba YouTube v namene oglaševanja

YouTube poznamo vsi. Je spletni kanal kjer si popoldan ogledamo video kako si izdelati stol iz palet, za razvedrilo pa še smešen video z mačko. Zvečer se ob ogledu prepričamo, da se s pomočjo kolesa res lahko premikamo po vodi, preden pa gremo spat pa si ogledamo video svoje najljubše glasbene skupine.

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in ​​tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati.  V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.