Kaj je novega na Instagramu?

Družbena omrežja so kot živa bitja, vseskozi rastejo, se spreminjajo in zahtevajo nov pristop. Tudi Instagram se konstantno spreminja, kar je za uspešen nastop veljajo pol leta nazaj, morda ne velja več.

Instagram in Instagram napotki 2019

Začnite uporabljati Reels

Instagram se vse močneje naslanja na pokončne videoposnetke (Reelse). Raziskave kažejo, da Reelsi prejmejo do 300% več angažiranosti kot običajni videoposnetki in kar je najbolje, algoritem obožuje Reelse.

Kaj je novega na Instagramu?

Takoj privabite pozornost

Prve tri sekunde štejejo! Takoj pritegnite pozornost z dinamičnimi prehodi, gibanjem kadrov, zanimivimi naslovi. V prvih treh sekundah povejte gledalcem, kaj lahko pričakujejo v posnetku in zakaj ga je vredno pogledati. Ne uporabljajte clik-bitov.

Reelsom dodajte besedilo

Z besedilom poskrbite, da si vaše vsebine lahko ogledajo tudi gluhi in naglušni, pa tudi vsi, ki vsebine gledajo z izklopljenim zvokom – teh je več, kot si predstavljate.

Uporabljajte ALT besedilo

Vedno dodajte tudi ALT besedilo, tako naredite svojo vsebino bolj dostopno, saj nadomestno besedilo na Instagramu deluje tako kot na spletu – zagotavlja besedilni opis tega, kar je na fotografiji, kar pripomore k boljšemu SEO.

Na vrh časovnice pripnite najuspešnejše objave

Prve tri fotografije/video posnetki vaše časovnice naj služijo kot izložba, kar postavite najbolj priljubljeno ali najbolj aktualno vsebino.

Kaj je novega na Instagramu?

Uporabite 3-5 ključnikov

Aplikacija vam še vedno dovoli, da uporabite 30 ključnikov v posamezni objavi, a Instagram trenutno svetuje, da uporabite manjše število – od 3 do 5. Uporabite ključnike, ki so relevantni in specifični za vašo branžo, preverite, katere uporabljajo vaši sledilci.

V kolikor želite biti v koraku s trendi in novostmi na Instagramu, spremljaljte Instagram profil @creators.

Preberite tudi, kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023.

YouTube trendi za leto 2023

YouTube trendi za leto 2023

Ob koncu leta je za nekaj statističnih podatkov poskrbel tudi YouTube. Na lestvico desetih najbolj priljubljenih video ustvarjalcev in video vsebin, so se zavihtele predvsem skupnosti, opaziti je priljubljenost različnih YouTube formatov in razcvet kratkih video posnetkov (shorts). V kolikor želite s svojim občinstvom stkati močnejše vezi, lahko trenutne trende v svoj prid izkoristite na […]

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in ​​tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati.  V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Prihajajo fotke na Instagramu zopet v ospredje?

Če ste v zadnjem času na svojem Instagram profilu opazili vse večji vzpon in porast fotografij, niste edini. 🙂 Čeprav uradne izjave iz njihove strani na to temo še ni bilo, smo poizvedeli, ali so se fotografije res vrnile in zopet predstavljajo najpomembnejšo vsebino na Instagramu. Preberite, kaj smo odkrili.