Preveri trende na družbenih omrežjih za leto 2023

Z novim letom pred vrati, je Instagram opravil anketo med mladimi uporabniki družbenih omrežij, da bi povzeli trende, ki nas čakajo v letu 2023. Po pogovoru z generacijo Z (rojeni med leti 1997 in 2012) napovedujejo sledeče:

 

Preveri trende na družbenih omrežjih za leto 2023

MODA - recikliraj, ponovno uporabi, rekonstruiraj

Glavni trend na področju mode v prihajajočem letu naj bi bilo RECIKLIRAJ, PONOVNO UPORABI, REKONSTRUIRAJ.

Trajnostna naravnanost je ena izmed ključnih smernic mlade generacije, ki jo skrbijo podnebne spremembe, zaradi česar vse bolj posegajo po trajnostni alternativi hitri modi. Generacija Z želi zmanjšati stroške in postati ustvarjalna, vodita jo varčnost in skrb za okolje.

NAKUPOVANJE

Večina GEN Z kupuje z namenom in tudi v letu 2023 napovedujejo, da bodo večinoma kupovali od podjetij, ki stojijo za svojimi vrednotami in skupnostmi.

Trije od štirih uporabnikov družbenih omrežij GEN Z je odgovorilo, da želijo slediti vplivnežu, ki se spopada z motnjami v duševnem ali telesnem razvoju, zato se pričakuje večje sodelovanje podjetij z vplivneži, ki ne kažejo  samo popolnega življenja na družbenih omrežjih.

KOZMETIKA

Ličila in kozmetika generaciji Z predstavljajo obliko samoizražanja. Pričakuje se, da bo generacija uporabljala bolj ekspresivna ličila za izražanje svoje osebnosti in ne toliko za povečanja občutka lepote. Zaradi podnebnih sprememb generacija vse bolj posega po zaščitnih izdelkih.  2 od 3 kupcev generacije Z nameravata kupiti izdelke za nego kože ali lepotne izdelke, ki ščitijo pred ekstremnim vremenom in soncem.

FINANČNA RENESANSA

Skoraj dve tretjini GEN Z nameravata leta 2023 uporabljati družbene medije za služenje denarja. Finančna pismenost je prednostna veščina za GEN Z, ki je znana po prevzemanju pobude, finančne spretnosti pa so zanesljiv način za hitrejši uspeh. Več kot 85% GEN Z se namerava leta 2023 naučiti nove veščine, eden od štirih najstniških uporabnikov družbenih medijev pa želi izboljšati svoje veščine na področju financ.

Medtem ko velik del GEN Z upa na monetizacijo na Instagramu, skoraj polovica ustvarjalcev pravi, da ustvarjajo vsebino za izražanje sebe in za zabavo.

KULINARIKA

68% uporabnikov družbenih medijev GEN Z bo bodisi želelo ali pa že okuša prehrano druge kulture, ki so jo odkrili na spletu. Mladi preko spleta najdejo kulinarične vsebine, ki jih pritegnejo k raziskovanju kulinarične kulture.

USTVARJALCI, skupnost in sodelovanje

Uporabniki družbenih omrežij GEN Z si želijo vezi, ki so jih stkali preko družbenih omrežij, prenesti tudi v realni svet. Skoraj tretjina uporabnikov GEN Z se veseli osebnih izkušenj – kot so konvencije ter srečanja s svojimi najljubšimi vplivneži.

VSEBINA OSTAJA KRALJ

Mladi pričakujejo, da se bodo njihovi najljubši vplivneži posluževali tudi novih oblik družbenih omrežij. Več kot 40% sledilcev GEN Z želi leta 2023 slišati podcaste svojih najljubših ustvarjalcev.

ZMENKARIJE

Vse je v DM-jih. Gen Z prebija led na spletu. Več kot polovica uporabnikov družbenih omrežij GEN Z raje naredi prvi korak na spletu in prek sporočil kot osebno. Na Instagramu sporočila še naprej ohranjajo vezi med prijatelji in tkejo nova ljubezni.

IG je nova aplikacija za zmenke. Minili so dnevi neskončnega brskanja po aplikacijah za zmenke. Leta 2023 namerava GEN Z uporabljati platforme kot je IG  za zmenke. Mladi preferirajo sporočila kot pa “swipe”.

Prebijanje ledu z MEMISkoraj polovica uporabnikov družbenih omrežij GEN Z je odgovorila z “da”, ko so jih vprašali, ali bi kdaj poslali meme kot prvo sporočilo partnerju v aplikaciji za zmenke. 

AstrologijaGEN Z se zelo rada ukvarja z astrologijo in horoskopi. Skoraj polovica uporabnikov družbenih medijev GEN Z je na vprašanje, ali bi hodili z nekom z nezdružljivo astrološko karto, odgovorila z “ne”.

Instagram zahteva veliko dela, truda in potrpežljivosti, zato ne pričakujte strme rasti čez noč! Pomembno je, da ustvarjate skupnost in ne le strmite k velikemu številu sledilcev.

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Upravljanje družbenega omrežja Facebook

Družbeno omrežje Facebook ni novo niti ni ideja, da vsako podjetje potrebuje prisotnost na tem in ostalih družbenih omrežjih.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in ​​tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati.  V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.