Izkoristite prednosti zemljevida spletnega mesta

Objavili ste obsežen članek na aktualno dogajanje po svetu, a obiskovalcev (in komentarjev) kar ni od nikoder. V iskanju vzroka čez nekaj dni odkrijete, da vaše novoobjavljene mojstrovine sploh še ni v indeksu iskalnika, zato hitite z ročnim dodajanjem naslova URL. Ko se algoritem končno odloči, da bo v iskanju upošteval tudi vaš prispevek, ugotovite, da je zanimanje strmo padlo in vaš trud je bil zaman. Predstavljamo vam enostaven način, kako iskalnikom samodejno sporočite, da je bila na vašem spletišču WordPress objavljena nova vsebina.

Izkoristite prednosti zemljevida spletnega mesta

<?xml version=”1.0″ encoding=”utf-8″?>
<urlset xmlns=”http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9″ xsi:schemaLocation=”http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9 http://www.sitemaps.org/schemas/sitemap/0.9/sitemap.xsd”>
<url>
<loc>https://www.ideaz.si/</loc>
<lastmod>2017-01-01</lastmod>
<changefreq>daily</changefreq>
<priority>0.8</priority>
</url>
</urlset>

Datoteko zemljevida lahko ustvarite ročno, a je lahko njeno vzdrževanje precej duhamorno. V primeru, da spremenite vsebino, je namreč priporočljivo posodobiti tudi datume v zemljevidu. Ob dodajanju novih vsebin morate biti zaradi striktne strukture XML pozorni na kodno pravilnost vstavljene kode. Če uporabljate WordPress lahko uporabite SEO vstavke (All in one Seo Pack, Yoast), ki omogočajo samodejno ustvarjanje zemljevidov XML, ali pa uporabite vstavke specializirane za ustvarjanje zemljevidov spletnih mest. Predstavljamo vam dva izmed najbolj priljubljenih.

Google XML Sitemaps

Google XML Sitemaps je eden izmed najbolj priljubljenih in ocenjenih vstavkov v skladišču WordPress. Na enostaven način omogoča vklop zemljevida spletišča, brez da bi se morali poglabljati v nastavitve. Ob objavi novih prispevkov samodejno doda vsebino v zemljevid ter obvesti iskalnike o spremembah. Vstavek samodejno izračuna prednost vsebin glede na število komentarjev. Poleg privzetih vrst prispevkov in taksonomij v WordPressu ima podporo tudi za prilagojeno vsebino. Po želji lahko v nastavitvah tudi izločite posamezni prispevek, tako da vnesete njegov ID na črni seznam.

Nastavitve Google XML Sitemaps

Nastavitve Google XML Sitemaps

XML Sitemap & Google News feeds

XML Sitemap & Google News feeds je naprednejši vstavek za zemljevide XML. V kazalo lahko vključite poljubne vrste prispevkov, kategorij in oznak, po želji pa lahko dodate tudi naslove URL po meri. Izberete lahko tudi, če želite v zemljevid vključiti pripete oz. izpostavljene slike (vsi iskalniki ne podpirajo te zmožnosti). Vsak nov prispevek se samodejno doda v zemljevid, s spremembo pa so seznanjeni tudi iskalniki. Prednost za vnos se samodejno izračuna glede na starost in število komentarjev, lahko pa jo določite tudi ročno. Vgrajeno je tudi izločanje prispevkov ali strani.

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Razbijamo mite: Facebook Attribution proti Google Analytics

Pogosto se zgodi, da se oglaševalci na Facebooku pritožujejo nad razliko med tistim kar vidijo v storitvi Google Analytics in pri upravitelju oglasov Facebook. Pripisovanje Facebooka (Facebook attribution) kaže v kampanjah veliko boljše rezultate kot GA, medtem ko Google Analytics poroča o manjšem številu transakcij in prihodkov od družabnih omrežij. Google Analytics in Facebook Pixel […]

Opozorila za varnost v naslovni vrstici brskalnikov

Opozorila za varnost v naslovni vrstici brskalnikov

Že več let skrbno vzdržujete vaš blog ali spletno stran, izvajate redne varnostne preglede in posodabljate vstavke/jedro, v 2018 pa se je v vašem najbolj priljubljenem brskalniku kar naenkrat začela kazati prečrtana ključavnica ali pa opozorilo “Ni varno” (“Not Secure”). Ali ste spregledali kak vdor? Brez skrbi, poskušali vam bomo pojasniti, čemu je tako.

Rušimo nekaj največjih mitov o WordPressu

Rušimo nekaj največjih mitov o WordPressu

Čeprav je WordPress v zadnjih letih postal izmed najbolj priljubljenih orodij za upravljanje s spletnimi vsebinami, o njem še vedno kroži malo morje dezinformacij. Nekaj izmed njih je posledica slabo nastavljenih oz. izdelanih strani, spet druge širijo razvijalci, ki želijo naročnike z lažmi prepričati, da je njihova zaprta in plačljiva rešitev boljša. Namen tega prispevka […]