Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Konkurenčnost na trgu, povečanje dodane vrednosti in prihodkov od prodaje zahteva od podjetja nenehen razvoj. Doba digitalizacije pomeni stalne spremembe, za kar je potrebno znanje. Podjetjem ni enostavno ostati v koraku z globalno konkurenco.

Vavčerji za digitalizacijo podjetij

Da bi mikro, malim in srednje velikim podjetjem pomagal je Slovenski podjetniški sklad z DIH Slovenija (digital innovation hub Slovenia) ob podpori Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo in Evropskega sklada za regionalni razvoj EU, lani objavil javni razpis imenovan P4D 2019-2023 – Spodbude za digitalno transformacijo MSP. Javni razpis omogoča spodbude malih vrednosti preko vavčerskega sistema. V razpisu mikro, mala in srednja podjetja pridobijo vavčer za digitalizacijo, kar pomeni, da pridobijo možnost do 60% sofinanciranja na ključnih področjih digitalizacije. V sklopu razpisa digitalnih vavčerjev so zajeti vavčerji s temami:

  • digitalne kompetence
  • digitalni marketing
  • digitalne strategije
  • kibernetska varnost

Vavčer za dvig digitalnih kompetenc

Vavčer v vrednosti 600€ – 9.999,99€ omogoča sofinanciranje stroškov usposabljanja zaposlenih in vodstvenega kadra, za zagotovitev ustreznih znanj za področja digitalizacije in s tem dvig digitalnih kompetenc. V usposabljanje pri izbranem zunanjem izvajalcu mora biti vključenih najmanj 20% zaposlenih podjetja (v podjetju z do 5 zaposlenimi se mora usposabljanja udeležiti 1 udeleženec). Do sredstev so upravičena podjetja, ki imajo na dan oddaje vloge, sedež na območju Kohezijske regije vzhodna Slovenija.

Vavčer za digitalni marketing

Namen vavčerja je uvajanje digitalnega marketinga in vključuje ureditev:

  • nove spletne strani + testiranje (v vrednosti 500€ – 1.500€)
  • nove mobilne aplikacije + testiranje (v vrednosti 500€ – 2.000€)
  • lastne spletne trgovine (v vrednosti 500€ – 2.500€)
  • lastne rezervacijske platforme (v vrednosti 500€ – 2.500€)

Vavčer za pripravo digitalne strategije

Priprava digitalne strategije omogoča digitalno preobrazbo podjetja. Vavčer pridobljen z razpisom omogoča sofinanciranje vseh treh elementov priprave digitalne strategije, ki so:

  • ocena stanja na področju digitalizacije podjetja
  • priprava načrta razvoja digitalnih zmožnosti podjetja
  • priprava strategije za podjetje za digitalno strategijo s ključnimi področji

Vavčer za kibernetsko varnost

Spodbuda v obliki vavčerja je namenjena zagotavljanju povečanja kibernetske varnosti podjetja. Sofinancira se:

  • izvedba sistemskega varnostnega pregleda, vključno z izdelavo varnostnega in tehničnega poročila s priporočili za odpravljanje napak
  • stroški izdelave vdornega testa, vključno z izdelavo tehničnega poročila s primeri in tehničnega poročila o odpravljenih napakah.

Najmanjša vrednost vavčerja je 1.000€, največja pa 9.999,99€.

Ker pri Ideaz verjamemo da imate podjetniki mikro, malih in srednje velikih podjetij več kot preveč skrbi in dela, a si zaslužite, da pridobite sredstva iz javnega razpisa s področja digitalizacije, vas vabimo, da nas kontaktirate s kontaktnim obrazcem spodaj. Pomagali vam bomo pri prijavnem postopku, izpolnjevanju pogojev, pripravi obveznih prilog, izbiri zunanjih izvajalcev… tako, da bodo vaši zahtevki za sofinanciranje uspešni.

Izdelava spletne strani po meri ali temi?

Izdelava spletne strani po meri ali temi?

Ko razmišljate o postavitvi svoje spletne strani ali pa prenovi spletnega mesta, lahko strošek zelo varira, govorimo vse od 300 EUR do neomejene zgornje meje.  Seveda se lahko odločite za cenovno najbolj ugodno različico, ki vam jo ponuja znanec, ta bo najverjetneje lepa navzven, v ozadju pa se bodo pojavili problemi. V kolikor želite, da […]

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Kako deluje Instagram algoritem v letu 2024

Instagram algoritem je pravzaprav skupek večih algoritmov, ki imajo en cilj: da vas zadržijo na aplikaciji dlje časa tako, da vam dostavljajo vsebino, ki jo boste dojemali kot relevantno in zanimivo. Ustvarjalci pravijo, da želijo, da svoj čas za aplikaciji dobro izkoristite, zato vam želijo s pomočjo tehnologije dostaviti najboljše vsebine.

Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads

Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads

Ali ste vedeli, da se je oglaševalska platforma Google Adwords preimenovala v Google Ads? O tem si lahko preberete v tem članku, izvedeli pa boste tudi kaj sploh to je Google Ads in na kakšen način ga lahko tudi vi efektivno uporabljate za povečanje obiska na vašo spletno stran.