Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads

Ali ste vedeli, da se je oglaševalska platforma Google Adwords preimenovala v Google Ads? O tem si lahko preberete v tem članku, izvedeli pa boste tudi kaj sploh to je Google Ads in na kakšen način ga lahko tudi vi efektivno uporabljate za povečanje obiska na vašo spletno stran.

Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads

Poleg številnih drugih izdelkov kot so Google – spletni iskalnik, Google Chrome – spletni brskalnik, Gmail, Google Assistant, Google Translate, Google Maps, YouTube itd. je tudi Google Ads izdelek ameriškega podjetja Google LLC. Google je največji med velikimi spletnimi iskalniki (Baidu, Bing, Yahoo, Yandex, Ask, DuckDuckGo, Naver). Lani junija so v podjetju posodobili blagovno znamko in Google AdWords preimenovali v Google Ads. S tem je bila ustvarjena marketinška platforma, ki združuje Display & Video 360 oz. Double Click, Analitycs 360, Surveys 360, Search Ads 360, Data Studio, Tag manager 360 in Optimize 360. Google Ads ponuja dovolj oglasnega prostora podjetjem, da jih uporabniki spletnega iskalnika lahko z lahkoto najdejo in spoznajo njihovo ponudbo.

Kaj je Google Ads?

Google Ads je Googlov oglasni program. Uporabniki interneta lahko objave iz Google Ads srečajo na Google iskalniku, Spletnih straneh povezanih v Google omrežje, Youtube-u, Mobilnih aplikacijah itd. Plačani oglasi se v iskalniku nahajajo nad in/ali pod iskanimi organskimi zadetki, opremljeni pa so z namigom »Oglas«. Pravilno ime za te plačane zadetke je SEM (Search Engine Marketing), torej iskalniško oglaševanje.

Kako deluje?

Ko uporabnik želi informacijo o določenem izdelku, storitvi, državi, mestu… vnese enega ali več ključnih besed oz. iskalnih pojmov. Pri katerih ključnih besedah se pojavi oglas odloča podjetje, ki ga plača. Podjetje, ki torej želi imeti oglas, se mora najprej odločiti, katere so tiste ključne besede (Keywords) pri katerih se bo uporabniku prikazal oglas ter jih nato naložiti v Ads račun. Najbrž ni treba posebej poudarjati, da je ravno od izbire ključnih besed odvisen uspeh Ads oglaševalske kampanje. Le z dobro izbranimi ključnimi besedami podjetje doseže ciljno skupino in se tako izogne irelevantnim klikom.

Za podjetje, ki ima ciljno skupino natančno definirano je možna uporaba dodatnih funkcij, kot so regionalna ali časovna omejitev (po dnevih ali po urah). Od predvidenega izdatka podjetja in od Googla določenih faktorjev kakovosti se določi razvrstitev prikazovanja. Ko uporabnik v objavi prepozna iskano informacijo in s klikom na njo pride do spletne strani podjetja ali spletne prodajalne nastanejo stroški za podjetje. Pri Google Ads namreč nastanejo stroški šele, ko uporabnik klikne na oglas, imenuje se PPC (Pay per Click). V Ads računu podjetje določi maksimalno vsoto, ki jo je pripravljeno plačati (možno jo je spreminjati). Ključne besede so razporejene po oglasnih skupinah, za katere se določi CPC cena za klik (Cost-per-Click). Na podlagi CPC v povezavi s faktorji kvalitete se nato razvrsti oglas.

Namigi za uspeh

Ključne besede, nivoji klikov in časovni plan so pri Ads oglaševalski kampanji pomembni. Najpomembnejši pa je še vedno oglas – tega potencialna stranka vidi, ta prenaša sporočila in ta vpliva na odločitev o kliku. Standarden oglas je sestavljen iz naslova, dveh vrstic besedila in URL-ja (Uniform Resource Locator – link ali naslov spletne strani). Ker pa so takšni vsi, mora biti oglas, ki pobira klike drugačen:

  • večji (izkoristite celoten prostor za besedilo, oglas tako deluje močnejši in vsebuje več informacij)
  • kreativen (ni potrebno da so v oglasu vedno le ključne besede-če oglašujete za točno določeno ciljno skupino uporabite njihov slog)
  • usmerjevalen (s tem ko se uporabniku pove kaj naj naredi, je ta uporabnik podzavestno pripravljen na naslednji korak)
  • brez lažnih obljub
  • oblikovan kot filter (s tem se izognete klikom iz »radovednosti«)

S pomočjo Google Ads se lahko tudi majhna in srednja podjetja na hitro predstavijo in z manjšim proračunom dosežejo dobre rezultate. A le z načrtovanjem, kontrolo, optimizacijo in analizami je kampanja lahko uspešna.

Z idejo da ključne besede lahko služijo tudi trženju je Google postal ena najuspešnejših podjetij, kateremu Ads – oglaševalski sistem prinaša kar 80% vseh prihodkov. Ta princip pa je olajšal delo oglaševalcem. Marketinške kampanje lahko podjetje ustvari samo. Pravilna izbira ključnih besed, določitev CPC-ja, optimizacija kampanje, analize… so lahko za podjetje »prevelik zalogaj«, zato je to bolje prepustiti SEM strokovnjakom, kot smo v podjetju Ideaz. Google Ads je zagotovo najpopularnejši SEM sistem, ki se nenehno razvija, kar pri Ideaz redno spremljamo, zato lahko svojim strankam vedno ponudimo najsodobnejše rešitve. Ker se pri Ads oglaševanju plačujejo kliki, je pomembno da le-ti podjetju prinesejo tudi koristi, ne le plačilo Googlu.

Za sodelovanje z nami pri postavljanju Google Ads kampanj nas lahko kontaktirate s klicem ( 070 773 850 ) ali pa po e-poštnem sporočilu ( info@ideaz.si ).

Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Izboljšana izkušnja v Ads Managerju

Če dokaj redno spremljate Ads Manager, ste mogoče že opazili, da je Meta ponovno spremenila izbiro ciljev, ko želite ustvariti novo oglaševalsko kampanjo. Zaenkrat gre za testno verzijo, ki pa naj bi ugledala luč sveta med septembrom in oktobrom 2022.

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Facebook: Rast ali upad oglaševalskega velikana?

Dandanes ima Facebook 2,27 milijardo mesečno aktivnih uporabnikov, zato lahko z gotovostjo trdimo, da je omenjeno družbeno omrežje ena ključnih spletnih strani za poslovanje in oglaševanje.

Facebook Ads knjižnica: Idealno orodje za spremljanje konkurence

Facebook in Instagram sta ključna oglaševalska platforma za mnoga podjetja. Čeprav morda uporabljate vse prave taktike, rezultati niso vedno zadovoljivi. Rešitev? Poglobljena analiza oglasov konkurence z uporabo brezplačne knjižnice Facebook oglasov (Facebook ads knjižnica).