Kako k Facebook strani dodamo oglaševalski račun in osebe?

Preden se lotite dodajanja oglaševalskega računa k Facebook strani, morate ustvariti Meta Business Manager račun.

Ustvarite ga lahko v kolikor imate osebni profil na Facebooku:

  1. Obiščite stran: https://business.facebook.com/
  2. Kliknite “Create Account” in izpolnite zahtevana polja.
Kako k Facebook strani dodamo oglaševalski račun in osebe?

DODAJMO FACEBOOK STRAN

Da bo vaša stran vidna v Business Managerju, morate dodati Facebook stran. V kolikor imate Facebook stran že ustvarjeno, jo lahko samo dodate pod možnostjo “Add a Page”. V iskalnik vpišete ime strani in jo izberete.

V kolikor stran ni v vaši lasti, a vseeno potrebujete dostop, izberite “Request Access”. V kolikor Facebook strani še niste ustvarili, izberite “Create a New Page”.

 

DODAJMO OGLAŠEVALSKI RAČUN

Oglaševalski račun potrebujete v kolikor želite na Facebooku tudi oglaševati. 

  1. Ponovno postopek začnemo na https://business.facebook.com/
  2. V zgornjem levem kotu kliknemo na “Accounts” in izberemo “Add Ad Account”.
  3. V kolikor ste račun že ustvarili, izberite “Add Ad Account” in vpišite ID oglaševalskega računa.
  4. V kolikor želite ustvariti povsem nov račun, izberite “Create Add Account” in izpolnite zahtevana polja.

DODAJMO OSEBE V OGLAŠEVALSKI RAČUN

V kolikor želite, da nekdo upravlja z vašim oglaševalskim računom in skrbi za vaše oglase, morate osebi dodeliti pravice.

  1. Odpremo začetno stran Business Managerja in pod Accounts izberemo “Ad Accounts”, izberemo naš Ad Account in dodamo osebe.

 

Zakaj so pagebuilderji slabi in zakaj jih ne priporočamo?

Zakaj so pagebuilderji slabi in zakaj jih ne priporočamo?

Ste resni glede tehničnega dela SEO vaše spletne strani? Potem se je dobro izogibati “pagebuilderjev” (graditeljev strani). Naj razložimo, zakaj. Na kratko rečeno pagebuilderji ne ponujajo prednosti pri SEO optimizaciji spletnih strani. Pagebuilderji, ki delujejo po principu “WYSIWYG” (kar vidite, to dobite), posledično omejujejo tudi poslovno rast. HTML oznake, ustvarjene s pagebuilderji so eksponentno vedno […]

Kaj so Core Web Vitals in zakaj so pomembni za lastnike strani/spletnih trgovin?

Kaj so Core Web Vitals in zakaj so pomembni za lastnike strani/spletnih trgovin?

Core Web Vitals oz. Osnovni podatki za splet je podnabor Web Vitals in se osredotoča na tri najbolj pomembne metrike za uporabniško izkušnjo.

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci za WordPress

Kontaktni obrazci na spletnem mestu niso zgolj način za nadomeščanje stika preko klasičnega e-poštnega odjemalca, ampak jih lahko uporabite tudi za zbiranje naročil na e-poštne sezname, oddajo povratnega odziva, ki se ga da masovno obdelati, razpošiljanje podatkov večim uporabnikom in še marsikaj. V tem prispevku si bomo ogledali nekaj priljubljenih vstavkov WordPress za kontaktne obrazce.