Kako k Facebook strani dodamo oglaševalski račun in osebe?

Preden se lotite dodajanja oglaševalskega računa k Facebook strani, morate ustvariti Meta Business Manager račun.

Ustvarite ga lahko v kolikor imate osebni profil na Facebooku:

  1. Obiščite stran: https://business.facebook.com/
  2. Kliknite “Create Account” in izpolnite zahtevana polja.
Kako k Facebook strani dodamo oglaševalski račun in osebe?

DODAJMO FACEBOOK STRAN

Da bo vaša stran vidna v Business Managerju, morate dodati Facebook stran. V kolikor imate Facebook stran že ustvarjeno, jo lahko samo dodate pod možnostjo “Add a Page”. V iskalnik vpišete ime strani in jo izberete.

V kolikor stran ni v vaši lasti, a vseeno potrebujete dostop, izberite “Request Access”. V kolikor Facebook strani še niste ustvarili, izberite “Create a New Page”.

 

DODAJMO OGLAŠEVALSKI RAČUN

Oglaševalski račun potrebujete v kolikor želite na Facebooku tudi oglaševati. 

  1. Ponovno postopek začnemo na https://business.facebook.com/
  2. V zgornjem levem kotu kliknemo na “Accounts” in izberemo “Add Ad Account”.
  3. V kolikor ste račun že ustvarili, izberite “Add Ad Account” in vpišite ID oglaševalskega računa.
  4. V kolikor želite ustvariti povsem nov račun, izberite “Create Add Account” in izpolnite zahtevana polja.

DODAJMO OSEBE V OGLAŠEVALSKI RAČUN

V kolikor želite, da nekdo upravlja z vašim oglaševalskim računom in skrbi za vaše oglase, morate osebi dodeliti pravice.

  1. Odpremo začetno stran Business Managerja in pod Accounts izberemo “Ad Accounts”, izberemo naš Ad Account in dodamo osebe.

 

Oblikovalci

Kako napišemo blog po SEO pravilih?

Čeprav se zdi zapis novega bloga povsem enostaven, ta zahteva določeno mero spretnosti. Da bi ohranili zanimanje bralca, morate razmisliti strukturi vsebine in poskrbeti, da bo blog berljiv. Prav tako mora biti vsebina všečna in razumljiva, da jo bodo bralci raje delili med svoje sledilce na družbenih omrežjih. Fino je, da napišete čim več vsebin, […]

Oblikovanje

SEO seznam opravil

V kolikor zanemarjate SEO (search engine optimization) na svoji spletni strani, lahko izgubljate promet in prodajne priložnosti. Zadnji čas je, da se optimizacije lotite in kar je najbolje, veliko lahko postorite kar sami. Spodaj predstavljamo osnovno “check listo”, ki vam bo pomagala optimizirati vašo spletno stran, da se bo ta v iskalniku zavihtela višje in […]

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Kako lahko v WordPress vstavite interaktivno vsebino?

Napisali ste obširen prispevek, dodali nekaj slik, sedaj pa bi mu radi dodali še nekaj interaktivnosti. Med vsebino bi radi postavili še Youtube video, ali pa nekaj, kaj je nekdo čivknil na Twitterju. Morda želite promovirati Kickstarterjev projekt ali pa vašo objavo na Facebooku. Dodate lahko glasbo iz Spotify-a, slike iz Instagrama in še kaj […]