Kako k Facebook strani dodamo oglaševalski račun in osebe?

Preden se lotite dodajanja oglaševalskega računa k Facebook strani, morate ustvariti Meta Business Manager račun.

Ustvarite ga lahko v kolikor imate osebni profil na Facebooku:

  1. Obiščite stran: https://business.facebook.com/
  2. Kliknite “Create Account” in izpolnite zahtevana polja.
Kako k Facebook strani dodamo oglaševalski račun in osebe?

DODAJMO FACEBOOK STRAN

Da bo vaša stran vidna v Business Managerju, morate dodati Facebook stran. V kolikor imate Facebook stran že ustvarjeno, jo lahko samo dodate pod možnostjo “Add a Page”. V iskalnik vpišete ime strani in jo izberete.

V kolikor stran ni v vaši lasti, a vseeno potrebujete dostop, izberite “Request Access”. V kolikor Facebook strani še niste ustvarili, izberite “Create a New Page”.

 

DODAJMO OGLAŠEVALSKI RAČUN

Oglaševalski račun potrebujete v kolikor želite na Facebooku tudi oglaševati. 

  1. Ponovno postopek začnemo na https://business.facebook.com/
  2. V zgornjem levem kotu kliknemo na “Accounts” in izberemo “Add Ad Account”.
  3. V kolikor ste račun že ustvarili, izberite “Add Ad Account” in vpišite ID oglaševalskega računa.
  4. V kolikor želite ustvariti povsem nov račun, izberite “Create Add Account” in izpolnite zahtevana polja.

DODAJMO OSEBE V OGLAŠEVALSKI RAČUN

V kolikor želite, da nekdo upravlja z vašim oglaševalskim računom in skrbi za vaše oglase, morate osebi dodeliti pravice.

  1. Odpremo začetno stran Business Managerja in pod Accounts izberemo “Ad Accounts”, izberemo naš Ad Account in dodamo osebe.

 

6 vrst oglaševanja na spletu

6 vrst oglaševanja na spletu

Oglaševanje se je vse od svojih prvih zametkov močno razvilo. Če smo oglase sprva videvali le v časopisih, se je danes panoga tako razvila, da nas oglasi targetirajo praktično na vsakem koraku, naj si bo to na cesti, v trgovini ali na spletu. Tokrat bomo povzeli sedem najbolj pogostih vrst oglasov, ki vas bodo pričakali […]

9 nasvetov za boljša Instagram besedila

9 nasvetov za boljša Instagram besedila

Čeprav so paradni konj Instagrama privlačne fotografije, pa morate poskrbeti tudi za odlične zapise, ki bodo uporabnike spodbudili, da vašo objavo komentirajo, všečkajo in da vam na koncu tudi sledijo. Dobri zapisi dodajo piki na i fotografiji, pritegnejo sledilce in jim pokažejo, da vas zanima tudi njihovo mnenje. Z vami delimo 9 nasvetov, kako izboljšati […]

Kaj potrebujete za udarni "about you" podzavihek?

Kaj potrebujete za udarni “about you” podzavihek?

Imate podjetje, ste posameznik podjetnik? Imate svojo spletno stran? V kolikor ste dvakrat prikimali, potem vaša spletna stran potrebuje tudi ločen zavihek v katerem se predstavite – “about you page”. Le z dobro zgodbo boste bralcem pomagali razumeti, kaj počnete, kako jim lahko pomagate in kako se lahko bolje povežejo z vašo blagovno znamko. Z […]