Kako pričneš sodelovanje s pravo digitalno agencijo?

Izbira prave digitalne agencije je lahko težka. Ali sploh potrebujem digitalno agencijo, katera mi nudi več, celostni pristop in dejansko pripomore k moji rasti ter uspehom? Pri tem je sicer vsakokor koristno, da imaš tudi kot naročnik že jasno razdelane cilje, želje, osnovna izhodišča za pogovore z agencijami ter kasneje tudi pripravljene odgovore, ki bodo agencijam pomagale pripraviti predlog sodelovanja in digitalno marketinško strategijo.

Vsak začetek je lahko težek oziroma vsaj malce bolj zahteven in kompleksen. Prvotni pogovori in dogovori s potencialnimi agencijami (in tudi naročniki) se lahko velikokrat zavlečejo, kar je seveda normalno. Tako naročnik kot tudi agencija se morata namreč odločiti, premisliti ter temeljito pripraviti na sodelovanje. Na tem mestu lahko zopet izpostavimo tudi pomembnost priprave odličnega marketinškega briefa, tvojih jasnih vprašanj ter nato še bolj jasnih končnih odgovorov s strani izbrane digitalne agencije.

In kako potekajo priprave oz. kaj je ključno pred začetkom priprave kampanj in skupnega sodelovanja?

Če se odločiš za sodelovanje z digitalno agencijo, ki z raznolikimi storitvami in širokim spektrom poskrbi za celostni digitalni pristop tvojega podjetja, se od tebe zares ne pričakuje prav veliko. Razen dobre volje in pripravljenosti na sodelovanje ter odzivnosti, se razume. :) Agencija namreč v tem primeru dejansko lahko poskrbi prav za vse.

Po natančni analizi trga, tvojega podjetja in storitev ter želja in tudi razumevanju tvojega posla, agencija pripravi mesečno digitalno marketinško strategijo, preko katere si zastavi pot ter cilje, ki jim bo sledila preko celotne kampanje. Tako od tebe (naročnika) potrebuje le že ustrezne elemente celostne grafične podobe podjetja, torej tvoj logo in slogane (če tega ne poznaš ali še nimaš, se nam javi in nas povprašaj še o oblikovalskih in grafičnih rešitvah ;). Za ustrezna fotografiranja in foto material, pripravljen po strategiji, poskrbi izkušena in profesionalna ekipa fotografov, za katero načeloma stoji digitalna agencija, ki skrbi za tvoj celostni digitalni pristop. Tako si dejansko lahko brez skrbi in dodatnega dela.

Pri digitalnem oglaševanju tvojih storitev na platformi Facebook agencija potrebuje le dostope do Facebook Business strani tvojega podjetja. Nato za potrebne in primerne grafike poskrbi oblikovalski del agencije, ki nestrpno pričakuje nove in nove materiale, da jih lahko preoblikuje. Za ustrezna in kreativna ter zanimiva oglasna besedila pa poskrbijo tekstopisci v agenciji. Šele sedaj počasi razumeš celostno in podrobno storitev, ki jo ponavadi premore digitalna agencija, a ne? :)

Oglaševanje na platformi Google ads je sicer morda nekoliko bolj specifično, kar pa samo pomeni, da če nisi toliko vešč Google oglaševanja, to res raje prepusti znanju in izkušnjam agencij. Tudi tukaj od tebe agencija potrebuje le dostope do Google uporabniškega računa; seveda, če je ta že ustvarjen. V nasprotnem primeru za to poskrbijo digitalni oglaševalci, specializirani v Google oglaševanje in pa dostope do analitike tvoje spletne strani.
Zopet se tekstopisci v agenciji nato lotijo priprave oglasov, kjer morajo paziti, da z omejenim številom znakom pravilno zajamejo bistvo ter pripravijo kreativna in interaktivna oglasna besedila. Za morebiten vizualni del oglaševanja ter pripravo “Google display oglasov” pa spet poskrbi ekipa fotografov in nato še oblikovalcev, ki pravijo super animirane grafike.

Po potrditvi pripravljenih oglasov in kreativnih vsebin se za agencijo prava zabava šele začne! Sledi namreč redno spremljanje pripravljenih kampanj, analiziranje ter optimiziranje in spremljanje orodij za izvedbo storitev.

Tako, po kratkem opisu začetka skupnega dela naročnika in agencije, bo priprava na izbiro ter sama izbira digitalne agencije sedaj zagotovo lažja, kajne? :)
Ne pozabi, da je proces dela in agencijo pred začetkom dela vedno dobro spoznati, preveriti njihove dosedanje izkušnje ter se seveda z njo dobro razumeti. Le tako lahko skupaj rasteta in ustvarjata uspešno skupno zgodbo, ki bo odgovarjala obema.

Te zanima še kaj bolj specifičnega? Vabljen, da nas pokličeš in poklepetaš z nami ali se oglasiš na kavici v naših prostorih.

Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads

Googlova marketinška platforma Google AdWords oz. Google Ads

Ali ste vedeli, da se je oglaševalska platforma Google Adwords preimenovala v Google Ads? O tem si lahko preberete v tem članku, izvedeli pa boste tudi kaj sploh to je Google Ads in na kakšen način ga lahko tudi vi efektivno uporabljate za povečanje obiska na vašo spletno stran.

Zakaj so pagebuilderji slabi in zakaj jih ne priporočamo?

Ste resni glede tehničnega dela SEO vaše spletne strani? Potem se je dobro izogibati “pagebuilderjev” (graditeljev strani). Naj razložimo, zakaj. Na kratko rečeno pagebuilderji ne ponujajo prednosti pri SEO optimizaciji spletnih strani. Pagebuilderji, ki delujejo po principu “WYSIWYG” (kar vidite, to dobite), posledično omejujejo tudi poslovno rast. HTML oznake, ustvarjene s pagebuilderji so eksponentno vedno […]

Facebook trgovina

Facebook trgovina

Epidemija koronavirusa je negativno vplivala na številne panoge, a prinesla tudi nekaj novosti v oglaševalskih vodah. Podjetja so ugotovila, da morajo okrepiti svojo digitalno prisotnost, Facebook pa je – kot vedno – izkoristil priložnost in svojim uporabnikom ponudil nov bonbonček – Facebook trgovino.