Kako pričneš sodelovanje s pravo digitalno agencijo?

Izbira prave digitalne agencije je lahko težka. Ali sploh potrebujem digitalno agencijo, katera mi nudi več, celostni pristop in dejansko pripomore k moji rasti ter uspehom? Pri tem je sicer vsakokor koristno, da imaš tudi kot naročnik že jasno razdelane cilje, želje, osnovna izhodišča za pogovore z agencijami ter kasneje tudi pripravljene odgovore, ki bodo agencijam pomagale pripraviti predlog sodelovanja in digitalno marketinško strategijo.

Kako pričneš sodelovanje s pravo digitalno agencijo?

Vsak začetek je lahko težek oziroma vsaj malce bolj zahteven in kompleksen. Prvotni pogovori in dogovori s potencialnimi agencijami (in tudi naročniki) se lahko velikokrat zavlečejo, kar je seveda normalno. Tako naročnik kot tudi agencija se morata namreč odločiti, premisliti ter temeljito pripraviti na sodelovanje. Na tem mestu lahko zopet izpostavimo tudi pomembnost priprave odličnega marketinškega briefa, tvojih jasnih vprašanj ter nato še bolj jasnih končnih odgovorov s strani izbrane digitalne agencije.

In kako potekajo priprave oz. kaj je ključno pred začetkom priprave kampanj in skupnega sodelovanja?

Če se odločiš za sodelovanje z digitalno agencijo, ki z raznolikimi storitvami in širokim spektrom poskrbi za celostni digitalni pristop tvojega podjetja, se od tebe zares ne pričakuje prav veliko. Razen dobre volje in pripravljenosti na sodelovanje ter odzivnosti, se razume. :) Agencija namreč v tem primeru dejansko lahko poskrbi prav za vse.

Po natančni analizi trga, tvojega podjetja in storitev ter želja in tudi razumevanju tvojega posla, agencija pripravi mesečno digitalno marketinško strategijo, preko katere si zastavi pot ter cilje, ki jim bo sledila preko celotne kampanje. Tako od tebe (naročnika) potrebuje le že ustrezne elemente celostne grafične podobe podjetja, torej tvoj logo in slogane (če tega ne poznaš ali še nimaš, se nam javi in nas povprašaj še o oblikovalskih in grafičnih rešitvah ;). Za ustrezna fotografiranja in foto material, pripravljen po strategiji, poskrbi izkušena in profesionalna ekipa fotografov, za katero načeloma stoji digitalna agencija, ki skrbi za tvoj celostni digitalni pristop. Tako si dejansko lahko brez skrbi in dodatnega dela.

Pri digitalnem oglaševanju tvojih storitev na platformi Facebook agencija potrebuje le dostope do Facebook Business strani tvojega podjetja. Nato za potrebne in primerne grafike poskrbi oblikovalski del agencije, ki nestrpno pričakuje nove in nove materiale, da jih lahko preoblikuje. Za ustrezna in kreativna ter zanimiva oglasna besedila pa poskrbijo tekstopisci v agenciji. Šele sedaj počasi razumeš celostno in podrobno storitev, ki jo ponavadi premore digitalna agencija, a ne? :)

Oglaševanje na platformi Google ads je sicer morda nekoliko bolj specifično, kar pa samo pomeni, da če nisi toliko vešč Google oglaševanja, to res raje prepusti znanju in izkušnjam agencij. Tudi tukaj od tebe agencija potrebuje le dostope do Google uporabniškega računa; seveda, če je ta že ustvarjen. V nasprotnem primeru za to poskrbijo digitalni oglaševalci, specializirani v Google oglaševanje in pa dostope do analitike tvoje spletne strani.
Zopet se tekstopisci v agenciji nato lotijo priprave oglasov, kjer morajo paziti, da z omejenim številom znakom pravilno zajamejo bistvo ter pripravijo kreativna in interaktivna oglasna besedila. Za morebiten vizualni del oglaševanja ter pripravo “Google display oglasov” pa spet poskrbi ekipa fotografov in nato še oblikovalcev, ki pravijo super animirane grafike.

Po potrditvi pripravljenih oglasov in kreativnih vsebin se za agencijo prava zabava šele začne! Sledi namreč redno spremljanje pripravljenih kampanj, analiziranje ter optimiziranje in spremljanje orodij za izvedbo storitev.

Tako, po kratkem opisu začetka skupnega dela naročnika in agencije, bo priprava na izbiro ter sama izbira digitalne agencije sedaj zagotovo lažja, kajne? :)
Ne pozabi, da je proces dela in agencijo pred začetkom dela vedno dobro spoznati, preveriti njihove dosedanje izkušnje ter se seveda z njo dobro razumeti. Le tako lahko skupaj rasteta in ustvarjata uspešno skupno zgodbo, ki bo odgovarjala obema.

Te zanima še kaj bolj specifičnega? Vabljen, da nas pokličeš in poklepetaš z nami ali se oglasiš na kavici v naših prostorih.

Instagram Reels

Instagram novosti pri kreiranju Reelov

Instagram je pred kratkim napovedal številne nove posodobitve za Reel videe, ki naj bi ustvarjalcem pomagale izkoristiti najnovejše trende in tako povečati vključenost gledalcev ter ustvariti skupnost okoli svoje vsebine. Če želiš kar najbolje izkoristiti svoje vsebine na Ig, beri naprej. 😉

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

8 popularnih tipov vsebin za družbena omrežja, ki vplivajo na rast

Vsebina je srce vsake strategije družbenih medijev. Tako blagovne znamke oblikujejo svoj prvi in ​​tudi dolgotrajni vtis. Preko vsebine namreč komunicirajo in se povezujejo z novimi in zvestimi strankami, zato je pomembno imeti načrt, kaj objavljati.  V nadaljevanju predstavljamo 8 najbolj priljubljenih vrst vsebine, ki po marketinških raziskavah obetajo največ.

Kako pohitriti spletišče Wordpress?

Kako pohitriti spletišče WordPress?

Predstavljajte si supermarket, v katerem so izdelki na policah pokriti z neprosojnim pokrovom, na katerem sta slika in ime izdelka ter gumb za odprtje pokrova. Slednji preko neoptimiziranega vezja sproži zastarel in počasen mehanizem, ki potrebuje par sekund, da dvigne pokrov. Bi v taki trgovini kupili več kot en izdelek (če sploh) in ali bi […]