Koliko časa potrebujemo, da opazimo prve rezultate SEO optimizacije?

Vsi si želimo videti rezultate svojega truda in dela kar se da hitro, sicer nam pade motivacija in zagnanost za delo. Pri SEO optimizaciji žal ne gre čez noč. Prve opaznejše rezultate lahko pričakujemo v roku 6 – 12 mesecev, delo pa se pravzaprav nikdar ne konča. SEO je naložba, ki zahteva stalno pozornost, da lahko žanjemo trajnostne rezultate.

V kolikor imate dodobra razdelano SEO strategijo, ki jo implementirate na mesečni ravni, lahko prve vidnejše rezultate opazite v pol leta. Upoštevati pa je potrebno več dejavnikov, ki vplivajo na vaše SEO rezultate. Na časovni okvir vpliva več stvari, med pomembnejše štejemo starost spletnega mesta, avtoriteto spletnega mesta in morebitne kazni, ki nam jih naloži Google. V kolikor si želite uspeti na SEO področju, morate stremeti k dolgoročnim rezultatom, ki pa od vas zahtevajo več truda.

7 DEJAVNIKOV, KI VPLIVAJO NA VAŠO SEO STRATEGIJO

  1. Starost in avtoriteta spletnega mesta
  2. Povratne povezave
  3. Napake, težave z gostovanjem in kazni
  4. SEO prijazen dizajn, struktura in arhitektura strani
  5. Ključne besede in konkurenti
  6. Vsebinska strategija
  7. Strategije SEO na strani in zunaj strani

STAROST IN AVTORITETA SPLETNEGA MESTA

Četudi sama starost domene ni pomemben SEO dejavnik, na rangiranje spletnega mesta pomembno vplivajo atributi, povezani s starostjo vaše spletne strani. Načeloma na iskalnikih bolje rangirajo starejše domene, ker imajo več povratnih povezav, zaradi katerih se zdi spletna stran iskalnikom bolj zaupanja vredna. Če je vaše spletno mesto novo, se lahko s tem borite tako, da hitro (a tudi pošteno) pridobite povratne povezave z drugih spletnih strani.

Starejše domene imajo običajno tudi že zgrajene velike mreže vsebin in verjetno zaslužijo več klikov že s samo prepoznavnostjo imena. Google vse to vidi in upošteva pri razvrščanju.

POVEZAVE

Povezave oziroma povezave iz drugih domen so izjemno pomemben dejavnik, ki ga Google upošteva pri rangiranju našega spletnega mesta. Gre za dolgotrajen izziv, ki pa se ga ne smete bati. Najboljši način za ustvarjanje povezav je redno ustvarjanje kakovostne in privlačne vsebine  tako na vaši spletni strani kot tudi na družbenih omrežjih. Tudi tukaj imajo starejša, bolj uveljavljena spletna mesta prednost, a naj vas to ne ustavi. Priporočamo tudi, da začnete aktivno iskati povratne povezave, torej povezave na vašo spletno stran z drugih spletnih domen, ki so zaupanja vredne.

NAPAKE, TEŽAVE Z GOSTOVANJEM, KAZNI

Predlagamo, da na začetku poskrbite in odpravite osnovne napake, ki bodo takoj pozitivno vplivale na rangiranje spletnega mesta in Googlov algoritem. 

Poskrbite, da odpravite napake 404, slabe povezave in 301 preusmeritve. Slednje lahko pozitivno vpliva na vašo stran že v roku dveh tednov, ni pa nujno, da bodo Google takoj prepoznal vse in upošteval spremembe, včasih je potrebno nekaj časa, da Googlovi pajki preiščejo stran. 

Druge pogoste težave s SEO vključujejo odpravljanje težav s pajki in robots.txt, zemljevidov spletnih mest, datotek .htaccess, web.config in drugih komponent za arhitekturo in strukturo povezav vašega spletnega mesta.

SEO PRIJAZEN DIZAJN, STRUKTURA IN ARHITEKTURA STRANI

Velik del prometa in uvrstitve spletnega mesta na iskalniku vključuje tudi zasnovo vašega spletnega mesta, sistem CMS in strukturo URL-jev. Če niso pravilno urejeni, lahko vplivajo na nižjo uvrstitev vaše strani. 

Izbira pravilnega odzivnega dizajna za mobilno optimizacijo je ključnega pomena, saj se več kot polovica iskanj na spletu zgodi na mobilnih napravah. Poleg tega več kot 90 % uporabnikov interneta pravi, da uporablja različne zaslone – od telefona, tablice, računalnika …. Z odzivnim dizajnom boste zagotovili, da bo vaše spletno mesto pravilno delovalo na vseh napravah.

Google se je v letu 2021 odločil tudi, da bo prioritiziral strani, ki so narejene po principu “mobile first”, kar pomeni, da bo pri določanju uvrščanja najprej pajkal po mobilnih straneh. Če imate slabo mobilno izkušnjo, se bo to več kot verjetno preneslo na vaš položaj v iskalniku.

Hitrost vaše spletne strani lahko preverite z orodjem PageSpeed Insights.

KLJUČNE BESEDE IN KONKURENTI

Z analizo svojih konkurentov se lahko veliko naučite, še posebej, če prevladujejo v rezultatih iskanja; preverite lahko ključne besede, vzorci, prakse …

Analiza vaših konkurentov vam bo pomagala tudi boljši izbiri ključnih besed, povezanih z vašo industrijo.

Na srečo obstaja veliko orodij, ki vam lahko pomagajo oceniti in analizirati svoje konkurente, mi priporočamo SEMRush, v katerem preprosto izberete pregled domene ter vnesite URL konkurenta. To vas bo pripeljalo na stran, ki zajema njihove najbolj plačane in organske ključne besede, pregled povratnih povezav, številke prometa itd. Od tam lahko podrobneje raziščete vsako od njih.

Če niste v neverjetno specifični niši, je več kot verjetno, da se boste soočili z veliko konkurenco v iskalnikih.

Pomislite na lokalnega frizerja. Verjetno jih je precej, vsak pa ima spletno mesto, ki se poskuša uvrstiti čim višje. Težava je v tem, da se bo le deset od teh spletnih mest uvrstilo na prvo stran Googla. Ker je konkurenca tako huda, bo verjetno trajalo dlje, da boste videli rezultate SEO. Po drugi strani pa, če prodajate srajce iz recikliranih pločevink, imate dober uspeh na visokem rangu samo zaradi pomanjkanja konkurence. Preberite si nekaj več o ključnih besedah.

STRATEGIJA VSEBINE

Kakovostna vsebina kraljuje pri ustvarjanju SEO rezultatov; zato bodite pozorni pri ustvarjanju vsebinske strategije in jo tudi izvajajte.

Če vaša spletna stran ne vključuje ustrezne in verodostojne vsebine, je pred vami strma pot. Morali boste popraviti vsebino za svoje spletno mesto in načrtovati strategijo za ustvarjanje in objavo dodatne vsebine.

Ko ustvarjate vsebino, upoštevajte tudi dejavnike razvrščanja, ki jih Google uporablja pri ocenjevanju strani. To pomeni, da je temeljito razumevanje njegovih smernic za ocenjevalce kakovosti, poznavanje njegovih posodobitev algoritma in predanost spremljanju vseh novih posodobitev ali razvoja ključnega pomena za uspešno strategijo.

To nikakor ni rešitev čez noč in trajalo bo več mesecev, da boste videli popolne rezultate, vendar bodo ti imeli dolgoročni učinek.

ON-PAGE SEO IN OFF-PAGE SEO

Če si želite kmalu videti učinke dela, se najprej osredotočite na optimizacijo spletne strani. 

Za začetek je dobro, da uredite svoje meta oznake, glavo, besedilo povezav, naslov, opise in alt oznake slik. 

Vaša optimizacija zunaj strani zahteva malo več časa, saj se boste morali potruditi in povezavo do svoje strani pustiti na verodostojnih spletnih mestih. Razmislite o komentiranju spletnih dnevnikov, bloganju, družabnih medijih, PR člankih, …

Slabosti plačljivih tem za WordPress

Predstavljajte si naslednjo situacijo. Imate temo, ki je bila ustvarjena še v času, ko je bilo imeti odzivno zasnovo strani bonus in ne nuja, hkrati pa je njen videz starinski in ne ustreza več modernim smernicam. Ali alternativno, nimate spletne strani ali trgovine in bi radi svoje podjetje predstavili na spletu oz. povečali prodajo s pomočjo spletne prodaje.

Kako ustvariti uspešno marketinško kampanjo na TikToku?

TikToka se dandanes ne da več podcenjevati. Povrhu vsega je aplikacija s svojo močjo močno vplivala na zvok in kulturo v sodobnem svetu, zato so številna velika podjetja že prepoznala potencial za povečan dobiček tudi preko marketinga na TikToku. Kljub temu, da se na prvo žogo omenjena aplikacija morda ne zdi primerna čisto za vsako […]

Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

Zakaj izbrati spletno trgovino WooCommerce?

WooCommerce je brezplačna in odprtokodna spletna trgovina, ki je luč sveta ugledala leta 2011 kot vstavek za WordPress. Odlikujejo jo enostavnost, hitrost in prilagodljivost, uporabimo pa jo lahko tako za manjše trgovine z nekaj deset izdelki, kot tudi večje trgovine z nekaj sto ali celo nekaj tisoč izdelki. Z njeno pomočjo lahko vaš blog v […]