Velikosti Instagram objav 2023

Preverite, v katerih dimenzijah je priporočeno nalaganje fotografij in videoposnetkov na Instagram platformo v letu 2023. Izkoristite najnovejše trende ter napotke za kar se da učinkovito uporabo tega popularnega družbenega omrežja.

Velikosti Instagram objav

DIMENZIJE FOTOGRAFIJ

Velikost fotografij in videoposnetkov lahko zapišemo z razmerjem stranic fotografije ali s številom pikslov fotografije. Tudi če je vaša fotografija “pravilne” velikosti, bo Instagram še vedno fotografijo stisnil in delno zmanjšal njeno kvaliteto, vendar naj vas to ne ustavi pri ustvarjanju čudovite časovnice, saj ne gre za drastične spremembe pri izgledu fotografije.

KVADRATNA FOTOGRAFIJA

– razmerje stranic 1:1
– velikost 1080 x 1080px

HORIZONTALNA FOTOGRAFIJA (landscape)
– razmerje stranic 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

VERTIKALNA FOTOGRAFIJA
– razmerje stranic 4:5
– priporočena velikost 1080 x 1350px

PROFILNA SLIKA
– priporočena velikost 360 x 360px

DIMENZIJE VIDEO POSNETKOV

VODORAVNI POSNETEK
– priporočeno razmerje 1.91:1
– velikost 1080 x 608px

NAVPIČNI POSNETEK
– razmerje stranic 4:5
– velikost 1080 x 1350px

INSTAGRAM STORIES (zgodbe)

Priporočljivo je uporabljati razmerje 9:16.
Velikost zgodbe pa je 1080 x 1920px.

IGTV

Priporočena velikost videoposnekov, ki jih nalagamo na IGTV je 1080 x 1920px, razmerje 9:16.

NASVET: Priporočena velikost naslovne slike IG TV je 420 x 654px, razmerje 1:1.55.

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Kakšno strategijo ubrati na Instagramu v letu 2023?

Potrebujete več navdiha, kaj in kako objavljati na družbenih omrežjih, zlasti z zagonom Chat GPT-ja in kako njegovo pomoč uspešno vpeljati v vašo strategijo? Spodaj predstavljamo nekaj nasvetov, ki vam bodo pomagali povečati in izboljšati vašo prisotnost na Instagramu. Že dlje časa skuša Instagram slediti trenutnim trendom in ostaja ključna aplikacija za mlajše občinstvo. To v […]

Instagram in Instagram napotki 2019

Kaj je novega na Instagramu?

Družbena omrežja so kot živa bitja, vseskozi rastejo, se spreminjajo in zahtevajo nov pristop. Tudi Instagram se konstantno spreminja, kar je za uspešen nastop veljajo pol leta nazaj, morda ne velja več.