Izdelava spletnih strani

Spletne strani so osrednji del spletne prisotnosti vsakega podjetja ali organizacije in si zaslužijo veliko pozornosti tako v fazi izdelave kot kasneje v fazi uporabe, saj je od njihove prepričljivosti in kakovosti odvisen dobršen del prodajne uspešnosti njihovih lastnikov.

Izdelava spletne strani je obsežen projekt, ki za optimalno izvedbo zahteva pravilen pristop in aktivno vključitev naročnika. V Spletni agenciji Ideaz smo razvili večstopenjski proces, s pomočjo katerega prevzamemo čim večji del bremena na svojo stran in tako svojim strankam omogočimo gladko, kvalitetno in hitro izvedbo.

Izdelava spletnih strani

Naš proces izdelave spletnih strani

Izdelava spletne strani je večplasten projekt, v katerega so vpleteni deležniki iz različnih oddelkov naročnika in izvajalca.

V Spletni agenciji Ideaz smo uspešno zaključili že več kot sto projektov različnih velikosti. V sodelovanju z našimi naročniki smo se naučili veliko, najboljše prakse smo zapakirali v naš večstopenjski proces vodenja projektov izdelave spletnih strani.

Projektni sestanek

Na uvodnem projektnem sestanku obdelamo vprašalnik, ki zajema cilje, oblikovalska izhodišča in naročnikove zahteve. Pregledamo analizo trga in konkurence, postavimo ciljno občinstvo ter pregledamo naročnikove strateške smernice in vrednote. Določimo tudi približen obseg vsebin na spletni strani ter ocenimo okvirne prelomne datume.

Žičnati model in oblikovanje

Po zaključku sestanka se naši strokovnjaki za uporabniško izkušnjo in SEO optimizacijo lotijo izdelave žičnatega modela (wireframe) spletnega mesta. Na tem koraku nas zanima predvsem jasna predstavitev ključne vsebine in postavitev jasne arhitekture spletnega mesta, ki služi tudi za osnovo strategije spletne optimizacije (SEO).

Po potrditvi žičnatega modela s strani naročnika sledi faza oblikovanja spletnega mesta, v kateri v življenje in barve spravimo do tedaj zbrane ideje in informacije. Običajno za začetek pripravimo dve ali tri različice dizajna. Držimo se oblikovalskih izhodišč in celostne grafične podobe (CGP) naših strank, obenem pa se ne bojimo eksperimentirati in tako klasičnim podobam vdihniti pridih sodobnosti.

Programiranje

Po potrditvi dizajna, glede na vrsto projekta izberemo tehnologijo, s katero bomo projekt najbolje izvedli. Za izdelavo spletnih strani uporabljamo odprtokoden CMS WordPress, ki omogoča hiter razvoj, zelo enostaven pa je tudi vnos novih vsebin. Z njegovo pomočjo lahko ustvarimo kakršnokoli stran, s pomočjo vtičnika WooCommerce pa lahko izdelamo tudi zmogljivo spletno trgovino. Pri pisanju kode se strogo držimo spletnih standardov, kar omogoča združljivost z večino brskalnikov, sproti pa tudi skrbimo za hitrostno in SEO optimizacijo.

Priprava in vnos vsebin

Programiranju sledi vnos vsebin, katerega lahko na enostaven način izvedejo stranke same, lahko pa za to po predhodnem dogovoru poskrbimo tudi mi. Pri izdelavi se močno potrudimo, da lahko stranka sama uredi večino na strani prisotnih besedil in slik, čim bolj pa poskušamo tudi poenostaviti proces dodajanja novih vsebin.

V kolikor stranka vsebin nima, lahko poskrbimo tudi za to. Ekipa kreativnih ustvarjalcev bo ustvarila ali obdelala besedila, prevode, slike, video posnetke, animacije, plakate in druge vsebine.

Pregled in objava spletne strani

Preden zaženemo dokončano spletno stran, jo podvržemo notranjemu nadzoru kakovosti, s katerim poiščemo vse potencialne težave. Preglede prikaza izvajamo v najbolj priljubljenih izrisovalnih pogonih na različnih operacijskih sistemih. Nadzor kakovosti opravljajo preizkuševalci, ki niso bili vpleteni v razvoj, kar nam omogoča odkrivanje in odpravljanje manjših napak.

Ko spletno mesto prestane preizkus nadzora kakovosti, je zrelo za prenos z razvojnega na produkcijski strežnik in predajo stranki. Prenos lahko opravimo mi, na željo stranke pa lahko podatke izvozimo in stran namestijo v IT oddelku stranke.

Gostovanje in vzdrževanje spletnih strani

Večina naših strank gostuje na naših zelo hitrih strežnikih, kjer dnevno skrbimo za zanesljivo delovanje in izdelavo varnostnih kopij, strežniki pa so priključeni neposredno na hrbtenično omrežje. Seveda nimamo nič proti, če si kakšna stranka želi gostovati na svojih strežnikih, saj so nekatera podjetja vezana na zahteve svojih IT oddelkov ali matičnih podjetij.

Podpora in izobraževanje

Naše stranke imajo vedno na voljo skrbnika, ki skrbi za hitro odzivnost in odpravo morebitnih napak. Po želji izvajamo tudi izobraževanje za delo z uporabniškim vmesnikom, saj je zelo priročno, da zna vsaj nekaj uporabnikov z naročnikove strani urejati in dodajati vsebine na spletno stran.

Na praktičnem izobraževanju obdelamo vnos in urejanje novic, urejanje besedila na podstraneh, dodajanje multimedijskega gradiva, poleg tega pa razblinimo strahove uporabnikov o težavnosti urejanja strani.

Kakšne vrste spletnih strani izdelujemo?

Naštevamo štiri najpogostejše vrste, ki se razlikujejo po namenu, ciljih ter tudi zahtevnosti izvedbe.

Predstavitvene strani

So osnova celotnega interneta, ki skrbi za povezovanje podjetij z zainteresiranimi javnostmi. Osnovna izvedba ponavadi vsebuje od štiri do šest podstrani, zahtevnejša od 10 do 20 ali več. Njihov cilj je v največ primerih zbiranje povpraševanj, predstavitev ponudbe in osnovnih podatkov podjetja.

Informativni portali

Bolj kot prodajati, je njihov namen podati informacije ključnim skupinam uporabnikov. Po navadi so sestavljeni iz nekaj osnovnih strani, velikega števila novic ter v čedalje večji meri večpredstavnostnih vsebin.

Spletne trgovine

Spletne trgovine so namenjene prodaji fizičnih izdelkov ali storitev. Prodajajo lahko vse od enega pa do več tisoč izdelkov. Z večanjem števila izdelkov se pojavljajo izzivi glede hitrosti nalaganja strani, preglednosti ponudbe in obvladovanja vsebin. Največja spletna trgovina, ki smo jo naredili v Spletni agenciji Ideaz, vsebuje več tisoč izdelkov, a ohranja hitrost in agilnost mnogo manjše trgovine.

Pristajalne strani

To so v osnovi zelo enostavne spletne strani, namenjene promociji novih izdelkov ali preizkušanju novega (tujega) trga za obstoječ izdelek ali storitev. Glavni prednosti sta hitra izdelava in nižja cena, s čimer lahko s spremljajočimi oglaševalskimi akcijami hitro preverimo odziv trga.

Če se izdelek ali ideja, ki jo preverjamo s pristajalno stranjo, izkaže za zanimivega na trgu, lahko pristajalna stran preraste tudi v obsežnejše spletno mesto.

Oglejte si nekaj naših že izdelanih spletnih strani/trgovin na spodnji povezavi:

REFERENCE

Zakaj izdelavo spletnih strani zaupati agenciji Ideaz?

V Spletni agenciji Ideaz se izdelave spletnih strani lotevamo metodično in sistematično, saj lahko le tako zagotovimo tekoč potek izdelave, visoko stopnjo kakovosti in držanje dogovorjenih rokov izvedbe.

Vabimo vas, da se nam oglasite z željami za vaše novo spletno mesto. Skupaj se bomo pogovorili o vaših izhodiščih in zahtevah. Predstavili vam bomo naše relevantne izkušnje, predebatirali ideje za izboljšanje vaše spletne prisotnosti ter podali cenovni in časovni okvir izvedbe.